Succes @GroeneBomen !! Gelukkig nieuw jaar iedereen, op een vruchtbaar jaar zo zei mijn gyn vanochtend Vandaag cyclus dag 11, was geen eitje te zien op de echo in mijn eierstokken. Bloed geprikt en krijg vanmiddag de uitslag. Mss ophoging van de Gonal F. Heb wel een eisprong tussen de 12-21 dagen dus het kan nog komen hoop ik.
@SweetBlossom gefeliciteerd met het mooie nieuws. Hier doet een kat het ook. Voor iedereen de beste wensen voor 2022 en dat we heel veel baby's mogen verwachten!!!
Ik heb morgen de inseminatie Vijfde en laatste rietje, begin februari evaluatie met de gynaecoloog. Denk hierna dus wel iig een maand pauze want onze donor is nu niet beschikbaar, ik hoop evt een andere donor wel die we willen.
Ja inderdaad. Ik vind het vooral spannend als dadelijk de gyn misschien voorstelt hormonen/echo's etc. Gewoon omdat het zo slecht te combineren is met werk maarja we zien wel. Ik denk dat t toch echt zover gaat komen dus ik leg me er alvast bij neer Wanneer is jouw volgende afspraak?
Ja t is idd zo onpraktisch als de pest als je meer afspraken erbij moet hebben. Woensdag mag ik weer de broek laten zakken voor de gyn, vrijdag vast ook weer
Hier woensdag alweer de volgende echo en uitslagen van de nipt test. Wel even een spannend moment. En 2,5 week later dan horen we eindelijk wat het wordt. Wil het graag weten dan kan ik gaan shoppen.
Ja gaat wel goed, erg moe steeds en last van boobs en opgezette buik, regelmatig echt ontzettend misselijk tot kokhalzend aan toe, en ook vaak wel hoofdpijn en weinig eetlust moet het eten echt dwingen voor mezelf anders gaat er helemaal niks in. Gelukkig vrij deze week dus kan ik lekker veel rusten en dan 1 weekje werken en dan eindelijk de echo ❤️ duurt allemaal veel te lang voor mn gevoel, maarja kindje moet wel lekker groeien natuurlijk dus ik heb geduld
Jeetje best een hoop klachten dan he! Heerlijk een weekje vrij ff bijkomen. Misschien komt je eetlust ook iets meer terug als je genoeg rust hebt. Het is ook wel geruststellend denk ik dat je aan alles voelt dat je zwanger bent