Ik heb nu dus IUI 5 gehad, maar dat maakt toch nog wel een kans? Onze vorige (bekende) donor had slecht zaad, dus eigenlijk is dit misschien pas mijn vijfde echte kans.
Het is een groot misverstand dat IVF meer kans geeft dan IUI. In veel gevallen natuurlijk wel, maar er zijn ook genoeg gevallen waar iui meer kans geeft of zelf proberen meer kans geeft. Voor je gevoel doet ivf natuurlijk veel meer om kans te geven, maar zo werkt het niet altijd. @Milena92 je maakt zeker nog kans! Ik ben nu 2x zwanger geworden in de rondes waarin de kans bijna 0 was. Was echt totaal niet verwacht en meer protocol om door te kunnen naar ivf. En dan toch zwanger. Elke iui maak je gewoon weer kans. Duimen draaien!
Mmm nu 7 of 8 dpo en voel as usual pijnlijke borsten. Vind t dan toch moeilijk om niet weer alle hoop te laten varen
hallo, het is weer een tijdje geleden dat ik hier was. even tijd voor mezelf genomen en een pauze deze maand. volgende week moet ik ongesteld worden. dan mogen we weer beginnen met het IUI traject.
Ah fijn om te horen! Ik vermoed dat ik ergens volgende week weer iui hebt. Helaas derde poging niet gelukt! Dus laten weer hopen dat het mag lukken!
Ik hoop voor jullie allemaal dat het heel snel raak mag zijn! En we dit jaar allemaal een kindje mogen verwachten! ♥️
Ja haha, in theorie kan het nog ze zijn nu al super pijnlijk terwijl ik dinsdag of woensdag pas hoop niet ongesteld te worden. Maarja ik geloof dat ik dat wel vaker heb gehad Verder is er niets waarvan ik denk, dat is anders. Mijn god ik hoop zo dat ik zwanger ben ik wil die evaluatie 2 februari moeten afzeggen
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D even pauze Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 1 Groenebomen - ronde 3 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 2 Ekstertje - IUI - ronde 2 Mimi87-IUI natuurlijk cyclus ronde 4 SweetBlossom - IUI-D natuurlijke cyclus ronde 3 Narcisje - KID - ronde 23 NOD / IUI pogingen: SweetBlossom: 20-12 iui poging 3, nod 3-1 Narcisje - 27-12 poging 23, NOD 11-1 Overige afspraken: Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2
Hier deze week niet zulk goed nieuws. Deze cyclus op dag 9 follikelmeting, omdat ik vorige cyclus op dag 10 al eentje van 20 en 15 mm had. Deze keer alleen maar eentje van 8 mm en vandaag ( 3 dagen later) is deze ene gegroeid naar 11 mm. Schiet nog niet echt op, as dinsdag weer echo. Het slechte nieuws was dat ze mijn eierstokken te rustig vond en dat icm met bloeduitslagen van 2019 en 2020 ze vermoed dat mn eierstokken al ouder zijn (dan mn kalenderleeftijd) nu advies zo snel mogelijk IVF starten om te voorkomen dat dat geen optie meer is straks en de kansen te optimaliseren. Kwam wel even binnen. Geluk is wel dat er nog 1 plekje was voor maart voor IVF en we daar dus niet heel lang hoeven wachten. 8n de tussentijd gaan we gewoon door met de IUI. Ik hoop op 2 follikels volgende week.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D even pauze Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 1 Groenebomen - ronde 3 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 2 Ekstertje - IUI - ronde 2 Mimi87-IUI natuurlijk cyclus ronde 4 SweetBlossom - IUI-D natuurlijke cyclus ronde 3 Narcisje - KID - ronde 23 NOD / IUI pogingen: Groenebomen- 3e ronde - 23 januari 2022 Overige afspraken: Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2
Jeetje heftig!! Dat ineens even wat anders.. wel heel fijn dat het zo snel al kan. En ivf heeft wel gelijk goede kansen
Ja de kansen daarmee wat hoger, 23% kans per behandeling. Ik mocht eerder al kiezen om meteen IVF te doen omdat ik 38+ ben, maar we kozen bewust eerst voor IUI. Maar nu na 1 behandeling zijn de kaarten dus geschud en gaat het anders. We gaan er maar gewoon voor, meer kunnen we niet doen. Ik ben nu alle info aan het lezen/kijken en ik vind het best wel pittig klinken. Hopelijk valt het mee. Gelukkig mogen we tot we aan de beurt zijn wel gewoon door met IUI, dus wie weet lukt het nog
Dat is idd balen shiltje maar ook wel goed dat ze daar nu meteen mee komen en je gelijk verder kan. Heel veel succes!!!