Ja, precies, van je afschrijven lucht op. En daarnaast we zitten in het zelfde schuitje, we begrijpen elkaar en weten precies wat we doormaken. Dat is erg prettig, want dat mis ik wel eens.. even echt je ei kwijt kunnen
Welkom Ninah83 ik zou dat ei lekker bij je houden ik heb morgenochtend 2e insiminatie dit keer met meerdere eitjes hebben gisteravond voor de zekerheid zelf nog even geklutst omdat ik bang ben dat anders mijn eisprong misschien al is geweest voor morgenochtend. Ben benieuwd hoeveel zaadjes m'n man heeft geproduceerd succes allemaal!
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Meestal raden ze het af om nog de avond ervoor te klussen, maar voor mij voelt het altijd wel ‘veilig’ om het toch te doen!
2e insiminatie is vanmorgen gelukt.. Voordat het ging gebeuren toch wel een serieus gesprek gehad met de gynaecoloog. Ik heb namelijk kans dat er 3 eitjes bevrucht kunnen raken en dat kan natuurlijk gevolgen hebben voor mijn gezondheid en dat van de baby's. We wachten het af! Nu ook gezellig op het wachtbankje zitten 2 weken
spannend! Ik gister iui 1 gehad en deze 1e dag duurt al lang hahaha. Kreeg jij nog een echo vlak voor de inseminatie? Ik niet.. ik vroeg er om en toen zei ze dat ze dat niet deden en ookal zou mijn ei net zijn geweest dat de inseminatie dan gewoon door zou gaan.. jammer want had wel willen weten hoe groot mijn follikel is geworden na de ovitrelle..
Hoi, nee ik heb ook geen echo gehad voor de tijd. Ik heb dat ook gevraagd inderdaad maar wel na de iui haha anders was ik bang dat hij zou zeggen nou als je dat wil dan kijken we even en dat er dan 5eitjes je aan zouden kijken en de iui niet door zou gaan.. Tegen mij zei hij dat het niet uitmaakt want het eitje kan al gesprongen zijn maar dan zit ie er soms gewoon nog is erg lang onderzoek naar gedaan zij mijn gynocoloog en het maakt dus niet uit dat je van te voren geen echo krijgt.. Hoeveel eitjes en zaadjes hadden jullie? Liefs
Ik heb het ook nooit mogen zien op de dag van inseminatie. Daar is echt een regel voor helaas. Ik heb maandag weer een check, waarschijnlijk woensdag de inseminatie met twee eitjes (poging 5, alle pogingen twee eitjes).
O hahaha weer iets geleerd! 14 miljoen goede zaadjes maar de arts zij dat er minimaal 2 miljoen nodig zijn en alles wat meer is niet de kans ‘vergroot’. Dus dat vond ik een domper. Alleen mijn man vond het natuurlijk een mooi aantal hahaha. Ik had woensdag op cyclus dag 8 1 follikel van 18mm en 1 van 12. S’avonds de ovirtelle gezet. Als deze cyclus niet lukt gaan we de volgende keer iets verhogen met Gonal-F in de hoop dat er 2 of 3 follikels mee doen. vind je het ook zo spannend?
Ik zou niet gelijk teveel gaan verhogen want daar stroopte ik mee op de vorige x 6 eitjes na 5dagen spuiten en de maand daarvoor 1 eitje vandaar dat we ophoogden
bedankt voor de tip! Ik ga de volgende keer van 75 naar 87,5 en mag dan op dag 7 komen. Hoeveel spuit jij?
Meiden, wanneer mogen jullie testen na de inseminatie? Bij mij in het ziekenhuis zeggen ze 3 weken na de inseminatie maar het wachten is zooo killing.. Vorige maand had ik 15 dagen na inseminatie een licht positieve test maar alsnog dezelfde dag ongesteld geworden. Ik vermoed dat ik pregnyl heel langzaam afbreek of dat het toch een prille zwangerschap is geweest wat heel snel mis is gegaan..
er is mij gezegd dat ik 14 dagen na de IUI mag testen. Ik heb nu last van lage rugpijn dus begin mijn hoop al een beetje te verliezen voor deze ronde..
1e x 75 toen had ik 1 eitje dus de maand erop naar 100 zodat ik meer eitjes zou hebben maar dat waren en meteen 6.. Nu deze maand wilden ze 87.5 maar op eigen verzoek 75 gespuit en had nu eitjes van 18 17 16 15 en 14 dus de insiminatie ging op het nippertje door.. Dus als ik 87.5 had gespuit had het weer niet doorgegaan.. Soms moet je eigen doktertje spelen gewoon doen wat je gevoel zegt.