Pff vreselijk hè, ronde 27 ik ga nu naar ronde 21. Wel fijn dat die HSG toen misschien wel iets heeft uitgemaakt! Ja ik heb ook altijd wel t idee dat je het aanvoelt. Helaas
Yep, lang hè! Sommige hoeven maar te kijken en die worden al zwanger. Een ding scheelt wel heb een gezonde dochter. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik graag nog een keer moeder wil worden En hoe voel je je?
Ja ik kan me voorstellen dat dat toch wat druk van de ketel haalt haha dan kán je iig zwanger worden en blijven Lichte krampjes, ik denk morgen eventueel ongesteld of anders woensdag. Ik had gister m'n booster dus voel me ook wat gammel vandaag
hallo allemaal ik heb even een vraagje, bij mijn eerste keer IUI cyclus hebben ze uit eindelijk niet de IUI gedaan vanwege te veel follikels. deze ronde tellen ze dan toch niet mee als echte IUI ronde?
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D even pauze Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 1 Groenebomen - ronde 3 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 2 Ekstertje - IUI - ronde 2 Mimi87-IUI natuurlijk cyclus ronde 4 SweetBlossom - IUI-D natuurlijke cyclus ronde 3 Narcisje - KID - ronde 23 NOD / IUI pogingen: Groenebomen- 3e ronde - 23 januari 2022 Ekstertje - 2e ronde - 24 Jan 2022 Overige afspraken: Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 De tweede inseminatie was 7 januari, vanaf wanneer testen jullie meestal?
@Ekstertje gezellig, we gaan tegelijk op. Ik ga pas later testen ivm 2e shot ovitrelle. Ik zal sowieso positief testen op de nod grr
Wat lastig is dat hè. Pffff. Je stelt erop in maar toch is het een enorme teleurstelling als t niet is gelukt.
Jaa inderdaad! Ik heb 24 januari omdat dat 18 dagen na die ovitrelle is. Dat raden ze aan maar vraag me af of iets eerder ook wat zou zijn Hoeveel tijd zit er tussen jouw shots ovitrelle? Heb er deze keer enorm last van (maar 1 gehad) 2 dagen na ovitrelle pijn in me borsten tm nu
In de bijsluiter staat 16 dagen en dan kom je ook wel uit op de nod datum haha maar ik zou vanaf 12dpo testen of je oploop ziet. Er zit 7 dagen tussen de shots.afgelopen vrijdag dus de 2e gezet. Die is er niet uit op de 23e. Vorige keer ging ik overtijd door die tweede spuit grrrr Ik heb opgezette buik en ben snel wat misselijk. Zoooo leuk die hcg
Dan kan ik beter dpo aanhouden. Nod is altijd een verassing bij mij, al vraag ik me af nu met die hormonen of het dan wel een beetje een constante cyclus wordt. ah dat is vervelend, dat is dan nog ff wachten! Misselijk heb ik ook sinds 2 dagen, super irritant!
Ik voel deze ochtend nog geen krampjes. Kan zo ineens weer komen. Maar het vreselijke is dat ik dan gelijk weer een sprankje hoop krijg hahah ik kan dan echt geïrriteerd op mezelf worden omdat ik rationeel heel goed weet dat t over een uurtje weer kan beginnen die krampjes. Ergernis
Hmm, balen meid! Ik heb nu Corona dus ik haal die booster voorlopig maar niet (was er ook geen voorstander van). Hoor van iedereen dat ze best ziek zijn van die booster. Zelf totaal geen klachten? Ben alleen heel erg moe (mijn dochter heeft het ook en de hele klas