Wow jeetje! Heftig haha. Ja vooral jonge mensen hebben er last van indd. Sterk immuunsysteem reageert erop, wat op zich een goed teken is. Het 50 plus gedeelte van mijn familie heeft geen van allen iets gevoeld ervan
Hahah ja dat had ik ook bij de vorigen. Toch vroeg ik me dan af of m'n lichaam er wel iets mee deed. Ik heb ook verplichte hepatitis B omdat ik in de zorg werk, en na een paar jaar waren m'n antistoffen al te laag.. terwijl dat heel lang in je bloed zou moeten blijven Last van de prikplaats heb ik ook altijd na injectie haha. Alsof m'n arm gebroken is
Hier ook geen last van de booster gehad. Terwijl mijn weerstand nu zo ongeveer 0 is. Misschien juist wel daarom Bij de eerste prik ook geen last, bij de 2e een avond/nacht hoge koorts.
Nou van de vaccinatie heb ik ook totaal geen last gehad? Terwijl mijn man 2 dagen echt beroerd is geweest. En het mooiste van alles is dat alleen ik en me dochter besmet zijn, hij test steeds negatief? Ook bizar toch?
Ja dat is zeker bizar. Dan klinkt het toch alsof hij goed beschermd is ofzo he, doordat hij ook ziek is geweest.
Nou eerste roze verlies is gespot :s @GroeneBomen misschien weet jij dit. Zou je een ronde IVF kunnen doen (een puntie en de bijbehorende terugplaatsingen) en daarna evt weer terug naar IUI? Geen idee of dat echt zou willen hoor. Het lijkt me naar en zwaar enzo. Maar aan de andere kant denk ik, het maakt tenminste een goeie kans. 2-2 evaluatie met de gyn, en dan die maand erna hopelijk weer verder. Weer 4500 euro. Misschien helpen hormonen ook wel. Maar ja m'n cyclus is mooi regelmatig, niet te lang, ik heb een eisprong. Dusja wat voegt dat toe
In principe niet. Wel is escape iui mogelijk als bv er te weinig gestimuleerd kan worden voor punctie (zonde van je poging immers). Maar je kan het vragen natuurlijk wie weet. Terugplaatsingen kunnen prima in natuurlijk cyclus gelukkig. Maar ja... stimulatie fase lijkt mij echt niet feestelijk.... Duur grapje zo voor je
@Milena92 qua eerst ivf en dan terug naar iui, meestal doen ze dit niet, maar bij sommige ziekenhuizen/klinieken is het wel mogelijk. Even overleggen. Wat balen van het rozeverlies Had zo anders gehoopt voor je.
Balen dat t niet gelukt is. Ik zou eerst hormonen doen met iui voordat je aan ivf begint. In mijn ziekenhuis zeiden ze dat je met hormonen veel meer kans hebt. Vooral als t menselijk hormoon is. Dan maak je de omstandigheden veel beter. Je hebt maandelijks een eisprong maar misschien kan dat eitje nog net iets groter worden met hormonen. Hcg is ook goede optie. Daarna is de kans om zwanger te worden groter.
Hoi hoi! Ook lang niet meer geweest hier. Even een update. We hebben in december een maandje rust gehad en hebben als het goed is deze week/weekend de laatste iui voordat we het IVF traject in gaan. Hopelijk is het de 6e keer wel raak. ♡☆
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D ronde 3 Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 1 Groenebomen - ronde 3 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 2 Ekstertje - IUI - ronde 2 Mimi87-IUI natuurlijk cyclus ronde 4 SweetBlossom - IUI-D natuurlijke cyclus ronde 3 Narcisje - KID - ronde 23 NOD / IUI pogingen: Groenebomen- 3e ronde - 23 januari 2022 Ekstertje - 2e ronde - 24 Jan 2022 BibiQ- ronde 3 23 jan 2022 Overige afspraken: Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2
Hai hai allen, ik ben ook weer van de partij! Heb me wel voorgenomen om iets minder obsessief/actief te zijn. Ff snel door alles heen gescrolled na de dec pauze, helaas toch nog wat bekende namen ook weer die nog druk bezig zijn. Maar alle zwangere van harte gefeliciteerd, de leuk om te lezen dat andere zwanger nog goed gaan. Zondag hoop ik 3de iui-d te doen, dit is de laatste in mijn pakket. Ik heb me door de rust ook iets meer neer kunnen leggen bij het idee dat dit waarschijnlijk voorlopig ook de laatste poging is en misschien wel helemaal het einde van mijn kinderwens. Het blijft verdrietig maar zie ook mogelijkheden voor de toekomst. Maar voor nu ga ik er weer voor