1e poging start IUI 2020

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Raspberry90, 9 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Ovulatie pijn heb ik nog nooit gehad dus kan het niet vergelijken. Het waren pijnscheuten richting de baarmoeder toe en daarna veranderde het in een zwaar gevoelig gevoel in de baarmoeder.

Hopelijk gaan de dagen snel voorbij!

mimi87 vindt dit leuk.
  2. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Nou dat dus! Haha ik vermoed echt van de utro? Gisteravond ingebracht. Nu weer helemaal geen last?

Dat wachten is altijd killing. Dit is was mijn laatste poging. Daarna ivf. Moet wel zeggen dat het je sloopt elke keer.

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.837
    27.500
    113
    Vrouw
    Ik ga door naar ronde 4. Donderdag begon spotting, pms en migraine en koud. Helaas nu 1 dag over tijd en nog steeds spotting. Vervloekte ovitrelle die menstruatie tegen houdt maar wel pms erdoor laat.

4. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Snap ik had ik ook bij elke ronde al mag ik niet klagen. Heb vorige keer maar 1 ronde gehad en was zwanger en dit keer 2x iui en toen bij de eerste tp van de IVF ronde. Maar als je iets graag wilt is elke dag te veel.

Hopelijk heb je de IVF niet nodig is en anders hoop ik dat er veel mooie eitjes groeien en dat je niet te veel last hebt van de hormonen. Maar nu eerst de dagen afwachten tot de nod:thumup:

mimi87 vindt dit leuk.
  5. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Bah niks aan:$ spotting hoeft niks te zeggen... Kun je testen of is hij dan misschien vals positief door de ovitrelle?

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.837
    27.500
    113
    Vrouw
    Bij mij is spotting met zware pms klachten altijd teken dat progesteron daalt. Heb voor de zekerheid getest vanmiddag (door de eerdere bbz test ik wel vaak met spotting) maar is idd pms.

7. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Wat balen zeg!

GroeneBomen vindt dit leuk.
  8. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    :$

9. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Zo vervelend is dat he! Ik heb precies hetzelfde! Al die klachten lijken op een zwangerschap! Maar is toch echt van de pms! Herkenbaar!

GroeneBomen vindt dit leuk.
  10. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Ja bij mij gaat alles goed! Ik moet zeggen dat ik me er niet zo obsessief bezig ben ermee zoals de laatste 5 keer. Ik heb ook geen zwangerschapstesten in huis gehaald en ik zie wel wat er gebeurd:)

mimi87 vindt dit leuk.
  11. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63

Wat goed zeg! Knap dat je geen zwangerschapstesten in huis hebt! Ik besef mij wel dat dit voor mij mijn laatste iui is. Dus tja dan is het wel heel spannend haha.

12. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Same! Voor mij is het ook de laatste keer. Daarna gaan wij het ivf traject in

13. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Laten we hopen dat het alle twee raak is! Zou toch wel mooi zijn!

14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.605
    3.201
    113
    Vrouw
    Annoying..:confused:

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.837
    27.500
    113
    Vrouw
    Hoera t is.doorgebroken, morgen weer aan de clomid dus :)

16. Nurazvita

Nurazvita Actief lid

21 jan 2022
    132
    78
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    ik heb nog niet helemaal door hoe het forum werkt en veel te veel gemist zie ik. Ik heb nu dit topic op 'volgen' gezet zodat ik wat beter mee kan leven en me kan beteren ;) Ik lees dat veel van ons in spanning zitten. Zet 'em op allemaal, hoop doet leven.

Ik zou gisteren gebeld worden door de gynaecoloog met de uitslag over mijn schildklier-test. Die uitslag was nog niet binnen, maar k de hele dag wachten. Toen ik 's middags zelf belde zei de medisch secretaresse: de uitslag is nog niet binnen, we hebben een nieuwe afspraak ingepland. Leuk dat ik dat ook weet... Maar goed, het heeft geen haast want voordat ik überhaupt wat kan of mag moet er nog een eierstokonderzoek plaats vinden én moet er met de reumatoloog en de neuroloog een gesprek hebben plaatsgevonden over mijn medicijnen, want die moeten het liefst allemaal stopgezet worden. De afspraken zijn gemaakt, maar het is maart voordat ik iedereen heb gesproken. Dus dat die uitslag van het bloedonderzoek een weekje later komt is dan ook niet zo erg...

Ik had vandaag een heel klein beetje bloedverlies. Wat zou het mooi zijn als dat een innestelingsbloeding is (dat zou namelijk kunnen: de gynaecoloog had gezien dat er een eitje 'op springen' stond, daar hebben wij natuurlijk even op ingespeeld toen we weer thuis waren :p). Dan hoeven we geen traject in.

Nu ga ik eerst de andere baby die we wél in huis hebben naar z'n verblijf brengen. Zie foto, is 't -ie niet super schattig?! :)

Milena92, BibiQ en marsha95 vinden dit leuk.
  17. marsha95

marsha95 Actief lid

18 aug 2021
    207
    217
    43
    Vrouw
    pedagogisch medewerker
    goedemorgen,

vandaag weer eerste echo afspraak gehad in deze cyclus. helaas nog niks te zien maar het is ook pas dag 8 in mijn cyclus. maandag weer terug voor de volgende echo. nu vroeg ik me wel af hoe lang duurt alles op de dag van de IUI. moet je echt een halve dag vrij nemen, of maar een paar uurtjes? ik ben deze maand begonnen op mijn nieuwe werk. ik wil bij mijn manager aangeven dat ik eventueel volgende week een ziekenhuis afspraak heb maar nog niet waarom. hoe hebben jullie dit aangepakt?

18. mimi87

mimi87 Actief lid

16 mrt 2011
    456
    281
    63
    Bij ons in het zkh moet ik vaak rond 8 uur zaad aanleveren van mijn man. Daarna duurt het ongeveer 1,5 uur voordat dat klaar is. Meestal heb ik rond kwart over 11 iui, hangt ook even vanaf of er nog meer zijn die dag :) Maar ik kan thuiswerken dus dat is de mazzel, kan je dat niet en moet je verder reizen etc. Dan zit je hoogstwaarschijnlijk de hele ochtend in het zkh. Heb ook weleens gehad dat het enorm uitliep waardoor ik vaak pas rond 12 uur het zkh uitliep. Afgelopen iui op zaterdag gehad rond 9.30 uur afspraak en stond eigenlijk om 10.15 alweer buiten! Dus hangt er wel vanaf hoe druk het is.

marsha95 vindt dit leuk.
  19. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht

Hey hey!

Ik denk dat het meestal wel ligt aan welke kliniek je gaat. Bij Nij Geertgen tellen we meestal een uur er voor uit. Soms zitten we er wat langer of korter maar meestal is de wachttijd wel een half uur of langer. De iui zelf is heel kort, maar 10 minuten :)

marsha95 vindt dit leuk.
  20. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.605
    3.201
    113
    Vrouw
    Bij mij wordt de IUI ingepland op een tijdstip tussen half 10 en half1 ongeveer. Ik moet wachten tot t zaad ontdooit :p dus meestal ben ik een uur binnen zoiets. Combi met werk is heel onhandig, ik probeer vrij te nemen wanneer ik het verwacht of te ruilen zodat ik een avonddienst heb haha.

marsha95 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina