Niet teveel zorgen maken...deze keer gaat het gewoon goed. Lekker rustig aan doen. Nog 4 wk en dan heb je fijn al de 13 wk echo. Voor mij was dat een fijn moment. Ze lieten alles goed zien en dan zie je zelf dat alles goed gaat.
Hier nog 2 wk en dan de 20 weken echo. Dan zit ik al op de helft. We gaan al langzaam starten met schilderen van het kamertje. De voorpret is al super leuk laat staan als het echt zover is.
Ja, ik heb al twee echo's staan eentje bij de verloskundige en eentje bij de kliniek waar we in behandeling zijn. Voor mij is het mijn eerste kindje, ook voor mijn vrouw. Dus alles is extra spannend
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D ronde 3 Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 2 Groenebomen - ronde 3 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 2 Ekstertje - IUI - ronde 2 Mimi87-IUI natuurlijk cyclus ronde 4 Narcisje - KID - ronde 23 NOD / IUI pogingen: Groenebomen- 3e ronde - 23 januari 2022 Ekstertje - 2e ronde - 24 Jan 2022 BibiQ- ronde 3 24 jan 2022 NOD 6 feb Mimi87- ronde 4- feb 2022 Overige afspraken: Lille - vroege echo 28 februari & 4 maart Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 SweetBlossom - IUI-D natuurlijke cyclus ronde 3 Lille IUI-D ronde 6 (oktober 2022) BibiQ IUI-D 3de ronde nat. cyc. (Ud 18-10-22)
Morning Dames, Nou vandaag de laatste action test gebruikt en er zit een mooie oploop in, wat me iets meer gerust stelt. Ik heb morgen nog een 2v5kv test en doe eind van de week de CB digitaal. Het blijft natuurlijk erg spannend. Ik moet de kliniek nog inlichten. Zijn er dames die meedoen aan moeders voor moeders?
Ja dat staat mij ook wat tegen nu, ik twijfel. Bij mijn zoon wel gedaan maar herinner me nog wel dat ik het ook wat gedoe vond. Aan de andere kant draag ik natuurlijk graag bij aan hulp voor anderen om ook hun kinderwens in vervulling te laten gaan. Zeker als je hier op het forum zit wordt de noodzaak misschien wel meer duidelijk. Ga er nog even over denken misschien een kortere periode.
Zie mijn bericht over moeders voor moeders, ik zou eerst dat artikel in de Volkskrant even lezen haha. Het is niet zo mooi meer als het lijkt
Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Nu kunnen de lijsten makkelijk gekopieerd worden. Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D ronde 3 Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 2 Groenebomen - ronde 3 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 2 Ekstertje - IUI - ronde 3 Mimi87-IUI natuurlijk cyclus ronde 4 Narcisje - KID - ronde 23 NOD / IUI pogingen: Groenebomen- 3e ronde - 23 januari 2022 Ekstertje - 3e ronde op 8 feb 2022 BibiQ- ronde 3 23 jan 2022 Mimi87- ronde 4- feb 2022 Overige afspraken: Lille - vroege echo 28 februari Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 (ud 22 mei 2022) Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2 SweetBlossom - IUI-D natuurlijke cyclus ronde 3 Lille IUI-D rode 6 (oktober 2022) Ben zo blij, vanochtend een positieve ovulatie test en had de echo toch nog staan dus ze heeft gekeken. Een eitje van 22mm en van 14 mm. Morgenochtend is de inseminatie
Hai Dames hier de link naar DEEL 2 https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/1e-poging-start-iui-2020-deel-2.721064/ Ik zal de laatste lijst kopieren en beheer vragen deze lijst af te sluiten. Verhuizen jullie mee?