1e poging start IUI 2020

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Raspberry90, 9 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisa1

elisa1 Actief lid

20 jun 2012
    263
    302
    63
    NULL
    NULL
    Wij doen idd IUI in de natuurlijke cyclus! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben! Was even vergeten wat dit soort trajecten allemaal met je doen...

2. Ninah83

Ninah83 Actief lid

2 okt 2020
    443
    460
    63
    Vrouw
    Ik denk ook dat je een bepaalde verwachting heb als je zo'n traject in gaat. (Beetje vlot zwanger, zonder al te veel toeters en bellen) De realiteit: Elke keer randje overstimulatie, cystes, tweede corona golf die in je nek hijgt, en dat we de eerste ronde echt een dramatisch aantal zaadcellen inleverde omdat onze IUI ineens zo adhoc wel ingepland, en wij die week/dagen daarvoor nog alle remmen los hadden gelaten tussen de lakens.. Nee, ik had heel wat anders verwacht.. en al die tegenslagen icm een baal hormonen maken het er niet echt leuker op...

Ik kon serieus al huilen in de auto als ik een verkeerde afslag pakte! Hahahaha, nu moet ik er ook wel weer om lachen hoor, maar zo was het wel.. oja, en soms vloog er ook wel wat door de keuken heen uit frustratie. Gelukkig bleef mijn vent altijd erg positief en rustig, anders was het niet meer goeg gekomen :)

romera en ourbigdream vinden dit leuk.
  3. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    hoe gaat het met jou? Wanneer ga je testen?

4. romera

romera Actief lid

27 okt 2020
    124
    77
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Haha precies, je verwacht inderdaad dat het zo gedaan is en dat je snel zwanger raakt. Maar dat is helemaal niet het geval. Je moet echt geduld hebben wil het lukken. Je moet echt met tegenslagen kunnen omgaan.

Ja echt hoor, die hormonen maken het er niet beter op. Soms zit ik echt te huilen: ‘ ik kan het niet meerrrr.. ik kan niet meeerr’ maar nu kan ik er wel lachend na kijken en denken agh meis wat was je toch zielig hahah.

Maar goed ik hoop gewoon dat het snel lukt bij ons allemaal. :)

5. Meauxmeaus

Meauxmeaus Actief lid

4 jan 2020
    157
    109
    43
    Vrouw
    Ik was van plan morgenochtend maar durf nu niet zo goed meer, als ik het heb gedaan dan meld ik me:)

romera vindt dit leuk.
  6. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    #testdrang :roflmao::roflmao::roflmao:

romera vindt dit leuk.
  7. romera

romera Actief lid

27 okt 2020
    124
    77
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Haha herkenbaar! Nog even wachten Roos :roflmao:

Roos02 vindt dit leuk.
  8. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.839
    8.490
    113
    Vrouw
    Ik herken het stukje verwachtingen/teleurstellingen en hierdoor slechte stemming enz heel erg. Ik heb al meerdere keren op het punt gestaan om in te storten en we hebben al een paar keer een korte pauze genomen om een beetje bij te komen. Lichamelijk en financieel is het traject sowieso een dingetje maar mentaal vind ik het zeker het zwaarst.

In het begin wist niemand van ons traject af. Het idee dat we dan mensen konden verrassen door te zeggen dat ik zwanger ben vonden we geweldig leuk. Maar op een gegeven moment kwamen we op een punt dat we het wel wilden delen dus dit hebben we toen toch maar wel gedaan.

Ninah83, ourbigdream en romera vinden dit leuk.
  9. Meauxmeaus

Meauxmeaus Actief lid

4 jan 2020
    157
    109
    43
    Vrouw
    Ladies ik ben toch nieuwsgierig maar heb mn ochtend urine niet opgevangen, zal ik alsnog straks met tweede urine van de dag testen? Of heeft dat geen zin? 15 dagen na iui

ourbigdream vindt dit leuk.
  10. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    als je nog niet veel hebt gedronken kan dat denk ik wel hoor!!

Meauxmeaus vindt dit leuk.
  11. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Tweede urine is sowieso geconcentreerder dan de eerste urine. Let us know!!!

12. Meauxmeaus

Meauxmeaus Actief lid

4 jan 2020
    157
    109
    43
    Vrouw
    Ik heb een plusje hij heeft aan zwanger!
    Ik zit hier echt vol ongeloof ik ren straks naar de weken voor zo eentje met weken indicator
    Ik ben echt een beetje in shock, ik durf het nog niet te geloven...
    Bedankt voor het meeleven lieve dames

jozefien1, Ninah83, Muzieknootje86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. EefjeLove

EefjeLove Lid

22 okt 2020
    72
    85
    18
    Vrouw
    oh wauw!!! Gefeliciteerd :):):)

14. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    WAUWW! Wat fijn zeg ❤

15. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    OH LIEVERD WAT HEERLIJK!!!! Gefeliciteerd!!!!:thumup:

16. romera

romera Actief lid

27 okt 2020
    124
    77
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Waaauw ben super blij voor je!! Gefeliciteerdd!!

17. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Zo, dat was even teruglezen! Wilde er in mijn rustmaand/ pauze niet mee bezig zijn.

dikke knuffel voor de meiden die helaas weer ongesteld zijn geworden!

En Meauxmeaus, niet te geloven! Wat een wonder en wat zal dit een bizar geluksgevoel gebracht hebben!!! Was dit je 3e of 4e poging? En heb je iets anders aangepakt dan andere keren? Alle tips zijn welkom natuurlijk!

ourbigdream vindt dit leuk.
  18. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Ik had dus na de 5e IUI besloten even een maand pauze te nemen. Maandag alvast een evaluatiebespreking met betrekking tot IUI en alvast infogesprek voor mogelijke IVF. Natuurlijk hoop ik dat de 6e keer raak zal zijn, maar het is goed om wel alvast op tijd het gesprek aan te gaan. Hoe langer je ermee wacht hoe langer het duurt voordat je kans maakt op een wonder.. Ik laat jullie weten hoe het gesprek verliep!

Ninah83 en ourbigdream vinden dit leuk.
  19. romera

romera Actief lid

27 okt 2020
    124
    77
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meauxmeaus vraagje! Toen jij 75 EH Spoot had jij toen 1 eitje of meerdere? :) #nieuwsgierig

20. romera

romera Actief lid

27 okt 2020
    124
    77
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Goed van je dat je even een pauze hebt genomen om tot jezelf te komen. Hoe gaat het nu met je? Ik hoop het ook voor je dat het raak zal zijn! Houd ons op de hoogte :)

Deel Deze Pagina