Gelukkig @Ninah83 !!! Morgen dus de inseminatie? Superspannend ook! Ook al weer de 3e. Hoeveel IUIs ondergaan jullie? Dit wordt de laatste poging voor ons en dan over op ivf. Alvast veel succes morgen!
We hebben max 6 pogingen. Als het dan niet gelukt is ben ik er ook helemaal senang mee om over te stappen op IVF. Bedankt voor de succes wensen Jij succes met je laatste poging! Hoe sta jij er in, ook wat IVF betreft?
Lief dat je het vraagt! Ja hoor, ik kom de tijd wel door haha. Heb er de eerste wachtweek niet zo een probleem mee, 2e wachtweek word me altijd zwaarder.. Maar we hebben geduld! Fijn dat je er niet veel mee bezig bent! Succes met wachten
Wat betreft de 6 pogingen heb je dan ook de maximale kansen gehad, kan me voorstellen dat je er dan ook vrede mee zou hebben om over te stappen naar ivf! Maar hopelijk is het niet nodig en raken jullie via IUI zwanger!! Zijn er bij jullie oorzaken gevonden waarom het niet lukt? Wij zijn 4jr geleden zwanger geworden van onze dochter bij de 2e iui poging. Daarvoor ben ik geopereerd aan endometriose (is toen ook gediagnosticeerd) in juli weer begonnen met het traject, maar helaas is de menstruatiepijn niet meer echt onder controle. Daarnaast ook een endometriosecyste nu te zien die de gyn nu liever niet opereert. (Kans op schade aan eierstok) dus we mogen nu kiezen, of nog 2 IUIs of over op IVF maar dan eerst nog 3 mnd aan de lucrin om alles rustig te krijgen in mn buik. Ben nu aan het idee gewend en we gaan dan nu vol goede moed over op IVF. Gevoelsmatig dan ook veel meer kans omdat ik zeker weet door de pijnen dat er alweer teveel 'rommel' in buik zit. Maar ja, ook echt wel een beetje spannend hoor zo'n nieuw traject!!!!!
Hier vandaag precies 2 weken na eerste IUI menstruatie gekregen, helaas niet gelukt. Zaterdag meteen voor uitgangsecho en hopelijk door naar de 2e poging! heb het heel erg onderschat hoeveel zwangerschap symptomen je kan krijgen door die rot hormonen en je gedachten zeg Maar goed, even potje huilen en weer door! Hoe is het hier met iedereen?
Succes vandaag weer! Denk aan je! Hoe gaat hef met iedereen? Ik probeer niet meer dagelijks te kijken en echt even rust te nemen van het traject. Doet ons beide erg goed. Krijg nu ook weer zin om te starten ipv er tegen op zien. Spannend allemaal!
@ourbigdream wat goed om te lezen dat je weer een beetje vertrouwen krijgt in het traject! Pauze nemen is ook afstand nemen van een forum als dit, zo houd je je gedachten ook echt even los van het traject. Jullie gaan in januari weer starten? Geniet van alle goede en mooie dingen om je heen die je energie geven! @romera voor jou is de 2e wachtweek al aangebroken, hoe voelt het? Hier vannacht wakker geworden met enorme krampen. Nu ook veel buikpijn. Voelt voor mij alweer als een verloren zaak. Echter tijdens de cyclus van de iui waarvan ik zwanger raakte had ik een hele rare cyclus en had ik de hoop ook allang opgegeven en zelfs een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho....Dus zolang er nog geen bloed te zien is houd ik nog maar een beetje hoop. Er zit toch niets anders op dan afwachten!
Aah wat fijn om te horen meis!! Hier alles goed! Net derde IUI gehad; drie follikels in de race en zwemmers na opwerking was 3,7 miljoen, en volgens het lab ontzettend bewegelijk. Dus.... deze chick neemt weer voor de aankomende twee weken plaatst op het wachtbankje
@anoniem02 Wat lief dat je het vraagt. Ik ben wat teleurgesteld. Ik heb deze week om de dag een echo gehad om de groei van de follikels te monitoren omdat het de eerste ronde is en het groeit maar niet door. Ik ben net terug uit het ziekenhuis voor de controle van vandaag en nu lijkt mijn bms ook weer minder te worden, die was woensdag nog 8,5 en vandaag was het 7,5. Ik heb nu bloed moeten laten prikken om te kijken of mijn eisprong er toch niet tussendoor geglipt is. Ik heb er geen goed gevoel over. Alle ''symptomen'' die ik normaal voor de eisprong heb, heb ik volgens mij vorig weekend gehad. Ik weet natuurlijk niet hoe dat gaat in een cyclus met hormonen maar dit lijkt me geen goed teken. Ik wordt vanmiddag gebeld over de uitslag en dan hoor ik hoe het verder gaat. Het hoeft niet een verloren zaak bij jou te zijn he! Dit soort symptomen kun je ook bij een zwangerschap hebben. Het is moeilijk om te wachten, maar houd moed! Ik duim voor je! @ourbigdream Fijn dat het jullie wat rust geeft en dat je weer wat moed krijgt in het vervolgtraject.
Ik heb een beetje een genante vraag, maar wist niet goed waar ik hem anders kon stellen. Wij hebben het gister avond gezellig gehad. Waarbij ik dus ook klaar kwam. Nou vond ik dat best wel eng. Is dit niet erg? Ik ben vandaag 4/5DPO. Ik heb van de arts ook niet gehoord dat je iets niet meer mocht doen of dergelijke. Misschien heeft iemand een goed antwoord erop. Ik dacht dan bij mezelf: Dan is het eitje misschien nu zijn best aan het doen om richting de baarmoeder te gaan, en dan doe ik dat....
Kan echt geen kwaad, dat je maar plezier hebt gehad. Sommige studies zeggen bij eisprong een orgasme zou de bevruchting bevorderen en andere zeggen dat het een innesteling bevorderd. Zou wat zijn als het schadelijk zou zijn, kan me echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die zonder te weten of ze überhaupt zwanger zijn 2 weken stoppen met orgasmes
Ik weet even niet wie het schreef maar ben vandaag 7 dpo en voel helemaal niks. Wat hier en daar voorbij komt valt echt te verwaarlozen. Kan dit mij na al die jaren niet herinneren. Gebruikt er hier iemand ook Duphaston om de LF te verlengen?
Haha nee mijn 2e week breekt pas volgende week aan. Dus as. Maandag zit nu nog in mn eerste week! Heb afgelopen maandag de inseminatie gehad. Nee behoud de moed! Geen bloed is moed! You never know
Ooooh ben ik even van de leg! Hahaha! Inderdaad en zelfs al is er bloed dan nog kan het. Tot het écht doorbreekt. Dat had ik de vorige keer namelijk, krampen bloedverlies, maar brak telkens maar niet door. Toen ik op dag 12 wakker werd en zó beroerd was (zo duizelig en misselijk) dacht ik smiddags.....het zal toch niet..... Wat een complete verrassing was dat toen. Wauw.....wat zou ik dat gevoel graag nog een keertje willen beleven. Dat gun ik jullie ook allemaal!
Haha geen probleem hoor! Vind het al super lief dat je aan me denkt ! Ahhh dat is inderdaad een prachtige verrassing!! Hoop zo dat het dit keer raak is voor jou en stel dat er wat bloed komt, hoop ik zo dat het nets zoals de vorige keer is!! Ik duim voor je! En voor ons allemaal natuurlijk
Sorry een hele gekke.. maar ook vieze vraag.. Ik zit nu 4/5dagen na mijn inseminatie en ik heb echt ontzettend veel witte afscheiding. Hebben meerdere dames dit? #durftevragen
Niet perse veel maar heb dat eigenlijk nooit echt. Ben mijn hele cyclus nat maar de textuur wisseld wel. Ik "verlies" nooit wat en heb alleen tijdens ei dat ik het af kan vegen anders nooit iets op mijn toilet papiertje.. misschien heb ik een lange baarmoedermond ofzo. Ook zelden tot nooit wat in mijn onderbroek. Vind het helemaal geen gekke vraag
Thanks voor je reactie! Hmm ik heb er nu echt last van, maar weet nou niet of ik dit de vorige cyclussen ook heb gehad -.-“ Maar heb serieus (sorry dat ik zo smerig ben) elke keer klodders.. weetje wel dat als je ongesteld bent geworden zonder dat je het door hebt gehad en dan in je onderbroek kijkt en denk shit he.. hele klodder. Nou dat dus! Maar goed ik kijk het gewoon aan haha