Haha jaaa ik ook! Ik mag maandag testen. Zit nu op 11dpo, heb vanochtend getest (veelste vroeg) en heb echt een megaaa licht streepje. Zie je nauwelijks. Dat betekent wel dat de pregnyl eruit is, maar dit geeft me toch op de een of andere manier weinig hoop..
Mijn tips: warme voeten, warm drinken, Davitamon Omega 3 visolie, en ohja: ik heb me er heel veel mee bezig gehouden. Dus niet mee bezig zijn helpt niet perse!
Test loopt gelukkig mooi op! Geeft me dan toch wel een stukje rust, vandaag het ziekenhuis bellen voor de eerste echo.
@elisa1 duurde het lang voordat jouw CB test de uitslag gaf? Wij hebben ook getest....En ben nu zo onzeker..... Gister eind vd ochtend getest, heel licht positief. Helderrood bloed op tampon dus dacht nu breekt het door. Maar nee....wel af en toe wat helderrood maar soms ook uren niks. CB geeft nu aan 1-2wk zwanger maar de KV zijn zo licht en die van zonet is niet donkerder dan die van gisteren Vet onzeker nu, is het de pregnyl nog steeds????
@anoniem02 CB duurde de 1e keer op 14dpo niet super lang, 2e keer wat langer gek genoeg. Je moet qua Kruidvat denk ik wel echt even 2 dagen tussen laten om goede oploop te zien. Wat is het onzeker he? En al die gevoelens die er bij komen kijken! Over de pregnyl durf ik niet zoveel te zeggen, hoeveel DPO zit je nu? Kun je een foto uploaden van de test?
Had bij de vorige zwangerschappen voor de NOD al een hele duidelijke streep....Nu niet...uploaden heeft niet eens zin want dat zie je niet op de foto Ik heb er geen goed gevoel over helaas en denk toch echt dat het van de pregnyl is en niet van een zwangerschap
De inseminatie is precies 14 dagen geleden. Heb pregnyl gespoten 16 dagen geleden 10.000 eh. 14 dagen geleden nog eens 1500EH ,11 dagen geleden weer 1500EH, 8 dagen geleden 1500EH en 5 dagen geleden de laatste 1500EH. Zo naar die pregnyl wat dit betreft.
@romera heb dus wel veel meer pregnyl gespoten. Ik dacht nu het vandaag weer niet doorgebroken is kan ik wel een betrouwbare test doen wat betreft de pregnyl. Maar ik ben toch echt bang van niet
Ahhh pff heb echt met je te doen.. naja geen bloed is moed! Zo lang het niet doorbreekt houden we de moed omhoog! Nee heb je, ja kunnen je krijgen
Aaah lief, dankjewel!!!!! Inmiddels komen de zware krampen om de hoek zetten dus ik denk dat het vannacht of morgen gaat doorbreken. Had ik maar weer nooit getest pfff. 25 euro armer. De volgende keer test ik pas als ik 2 weken overlijd ben. Afgelopen dagen al veel gehuild, dus gaat nu ook wel. Hoe gaat het met jou dan? Hoe voel jij je? Spannend nu!
Knuffel op afstand voor jou! Ik ben al twee keer 9 dagen over tijd geweest. Ik test ook pas twee weken later nu en ik moet zeggen dat de teleurstelling deze twee keer minder heftig was dan toen ik de eerste keer na drie vage testuitslagen (heel licht streepje) ongesteld werd.
Pfff.. wat vervelend dit.. ja als je in jou geval weet dat je beter langer kunt wachten, dan zou ik dat in het vervolg doen! Aghh die verdrietig zijn!! Ik herken het zo erg die verdriet! C’mon keep ya head up! Met mij gaat het goed. Zit nu op 12 dpo, maar ben de laatste keren op 13dpo ongesteld geworden.. dus ben bang dat ik morgen ongesteld word.. maar ik biddd van niet
Dames! Hoe gaat het er allemaal mee? Wat is het stilletjes op dit forum.. heb soms echt gevoel alsof ik hier als enige op kijk
@romera ik gluur ook regelmatig Hihi! Hoe is het met je? Je zit vandaag op 13 dpo toch? mij kom net van een follikelmeting, linkerkant een mooi eitje van 21 mm, dus vanavond pregnyl en maandag tweede IUI poging... spannend vind ik het!
Gelukkig ben ik niet de enige haha, met mij gaat het goed! Zit nu inderdaad op 13 dpo, heb vanochtend een test gedaan, kon het niet laten.. helaas negatief.. k2v5. Heb het gevoel alsof het nooit zal lukken.. Ik hoop dat het bij jou snel raak is! Spannenddd weer!
Bedankt @romera en @Saar1988 voor jullie berichtjes, lief! @romera wat jammer van de witte test!! Ben je inmiddels al ongesteld? Wat naar @Saar1988 dat je tot 2x toe 9 dagen overtijd was, niet te doen die spanning!! En dan snap je niet hoe dat toch kan. Slopend! Ik ben vannacht inmiddels ongesteld geworden. En dan had ik gisteren nog een CB test die aangaf dat ik 1-2wk zwanger zou zijn. Het is ook haast om te lachen. Ben afgelopen dagen erg verdrietig geweest en gisteravond vooral een beetje boos. Boos op mezelf dat ik mezelf weer niet kon inhouden. Je wordt gewoon heen en weer geslingerd qua emoties. Vanavond heb ik de spuit lucrin gezet. Dinsdag over een week hebben we een afspraak met onze gyn/fertiliteitsarts om het ivf-traject door te nemen. De lucrin blijft tot half februari werken, dus iets daarvoor zullen we gaan starten. Momenteel weer erg veel pijn, dus het idee dat dit nu even de laatste keer is vind ik ook wel weer fijn. En het ligt nu even verplicht stil, dus mentaal ook even rust. Ik hoop alleen dat ik nu niet al te veel 'overgangsklachten' ga krijgen. We moeten er weer wat voor over hebben he! Hoe gaat het verder met iedereen?
He bah wat vervelend om te lezen.. Sterkte! Het is wel fijn dat je nu eigenlijk weet waar je aan toe bent.. En die stomme test geeft maar aan dat je zwanger bent, wel gek hoor.. ik zou maar eerst voor een echo gaan om zeker te weten dat je echt niet zwanger bent. Ik wil je absoluut geen hoop geven hoor! Maar dan weet je het zeker! Ik hoop inderdaad dat de rust je beter zal doen! Ik ben (godzijdank) niet ongesteld geworden. Ik heb wel last van veel witte afscheiding, maar dat zegt niets. Ik zal bidden dat ik niet ongesteld zal worden !
Oei wat spannend zeg!! Ik hoop heel hard voor je mee!!!! Duimen draaien overuren voor je vanaf nu Nee, ik heb geen hoop op een zwangerschap nu, of twijfels. Veel bloedverlies en veel buikpijn. Echt een menstruatie. Dat de test nog 'positief' was, was dus vals en tgv de pregnyl die ik ook nog 4 keer na de 10.000 EH heb gespoten. Ik had eigenlijk al beter moeten weten toen de kv test een heeeel mini tuurstreepje liet zien. Dom! Maar dan komt het stukje hoop om de hoek kijken. Wat je zegt nu, ik heb duidelijkheid. En dat is fijn en rustgevend voor nu!