1e poging start IUI 2020

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Raspberry90, 9 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meauxmeaus

Meauxmeaus Actief lid

4 jan 2020
    157
    109
    43
    Vrouw
    Het hartje is gestopt met kloppen in week 8

2. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Wat een drama.... knuffel op afstand! Echt verschrikkelijk voor jullie!

3. Meauxmeaus

Meauxmeaus Actief lid

4 jan 2020
    157
    109
    43
    Vrouw
    Dankjewel, idd echt een rollercoaster het is nu afwachten op de miskraam

4. romera

romera Actief lid

27 okt 2020
    124
    77
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje Roos.. wat vervelend om dit allemaal terug te lezen pff..
    Ik herken me zeker in jou breekpunt, die heb ik ook op dit moment.
    Houd goede moed! I know makkelijk gezegd dan gedaan. En wat gek van 35mm?!

5. romera

romera Actief lid

27 okt 2020
    124
    77
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Meauxmeaus pfff.. wat een drama zeg! Jeetje meid toch.. Ik heb er geen woorden voor, hele hele dikke knuffel :(

Meauxmeaus vindt dit leuk.
  6. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    ah lieverd wat erg voor jullie. Kippenvel. Heb zo aan jullie gedacht. :cry:

7. Meauxmeaus

Meauxmeaus Actief lid

4 jan 2020
    157
    109
    43
    Vrouw
    Ah wat lief van je, ik ook aan jou omdat we zo gelijk op gingen. Hopelijk vallen we snel weer in de prijzen he, hoe gaat het met je?

ourbigdream vindt dit leuk.
  8. jozefien1

jozefien1 Lid

6 sep 2020
    32
    71
    18
    Vrouw
    Oh neeeeee :eek: heel veel sterkte

9. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    vreselijk lieverd. Hoe gaat het met je?
    Wij hebben besloten er weer voor te gaan. Vrijdag een follikelmeting en ik vermoed als alles goed gaat zondag iui 3. We zijn het hele traject heel open geweest tegen iedereen in onze kring maar doen deze poging met zn tweetjes. En hoe goed iedereen het ook bedoeld met alle appjes tijdens de eerste pogingen, voelt het heel fijn om het echt samen te doen. Ik merk vaak dat de appjes me meer slecht doen dan goed, ondanks dat iedereen het goed bedoeld. Klinkt misschien raar maar voel me altijd zo onbegrepen... ik denk dat we de volgende pogingen zo blijven doen. Heb gemerkt dat openheid me niet altijd helpt...

jozefien1 en Susyq89 vinden dit leuk.
  10. Ninah83

Ninah83 Actief lid

2 okt 2020
    443
    460
    63
    Vrouw
    Ik heb vrijdag ook de echo! En ik hoop dus zondag IUI 4. Gaan we gelijk op! :) Succes alvast!

11. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    spannend!! Succes morgen. Hou je me op de hoogte?

Ninah83 vindt dit leuk.
  12. Ninah83

Ninah83 Actief lid

2 okt 2020
    443
    460
    63
    Vrouw
    Precies dat! We zijn in onze kring ook heel erg open over het traject waar we in zitten, en de eerste 2 pogingen was men ook op de hoogte; hoe, wat, waar en wanneer, waardoor het soms nog pittiger was omdat je op je NOD allerlei vragen kreeg of het gelukt was.. Nu laat ik het meestal mijn zusje en moeder weten, en de rest hoort het later wel.. geeft me ook weer even wat meer rust moet ik zeggen. Niemand zal echt weten hoe het is, en dat maakt het zeker soms erg eenzaam en verdrietig. Gelukkig hebben jullie elkaar! Ik moet eerlijk zeggen dat dit traject er voor zorgt dat mijn partner en ik nog dichter naar elkaar toe groeien. Geldt dat voor julie ook?

13. Ninah83

Ninah83 Actief lid

2 okt 2020
    443
    460
    63
    Vrouw
    Jaaaaa jij ook he!!! :)

14. Susyq89

Susyq89 Actief lid

16 nov 2020
    135
    102
    43
    Vrouw
    Coördinerend verzorgende
    Heel veel succes! Hopen op een mooie follikelmeting en een succesvolle IUI!

15. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    dat geld ook voor ons. Gelukkig maar dat we zoveel steun hebben aan onze partners. Het is voor hun ook knap lastig allemaal ❤️

16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, kreeg geen meldingen meer :(.

Ik vandaag follikel meting cd12, 24.8 en bmsv 8mm, moest gelijk ovitrelle zetten morgen IUI. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Slik sinds een week monnikspeper, wil graag geloven dat het daardoor komt. Normaal IUI of eisprong op cd 17/18/19 daardoor een lf van net aan 10 dagen. Als ik nu een cyclus heb van 28 dagen waar ik zwaar op hoop dan een LF van 14-15 dagen...

Duim duim duim.

Ook voor jullie meiden, succes bij de follikel meting.

@Meauxmeaus, ik voel met je mee, heb je traject niet gevolgd maar weet hoe dit voelt. Ook de rollercoaster onze eerste MK was een curretage bij 8 weken. Heel veel sterkte, wees lief voor jezelf en neem tijd. De klap komt vaak wat later.

17. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Ik zal voor je duimen!

18. Meauxmeaus

Meauxmeaus Actief lid

4 jan 2020
    157
    109
    43
    Vrouw
    Wat goed om te lezen dat jullie er weer voor gaan, spannende twee weken straks!
    Ik kan me wel vinden in het stuk over openheid, ik heb ook besloten om het meer voor onszelf te houden. Ik hoop dat dit goed voor je blijft werken en hier kun je lekker anoniem je ei kwijt.
    Met mij gaat wel prima, als er deze week geen mk komt dan dinsdag aan de pillen.
    Fijn om te lezen ook dat jullie zoveel aan jullie partners hebben dat is heel wat waard!

19. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Vreselijk! Onwijs veel sterkte :(

20. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Wederom sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ik heb de afgelopen dagen niet op het forum gekeken omdat ik moet wachten tot ik ongesteld word.

Hierbij nog een kleine samenvatting en nog een vraag:

Vorige week wéér mijn eisprong gemist. Ik had op cyclusdag 5 (vorige week vrijdag) een follikel van 35mm. Ze hebben besloten om geen IUI te doen omdat ze niet zeker wisten of het wel een follikel was. Moest 2 dagen later terugkomen om te kijken of mijn eisprong daadwerkelijk is geweest. Mijn ovulatietesten liepen in het weekend af en op maandag (twee dagen na de eerste follikelmeting) kreeg ik een nieuwe echo. Eisprong was inderdaad geweest.

Nu heb ik weer buikpijn en gevoel dat ik een eisprong ga krijgen, wat dus helemaal niet kan. Ovulatietest gedaan en hij is zeker niet positief maar wel erg duidelijk. Ik weet dat we altijd lh in ons lichaam hebben maar 6 dagen na de eisprong moet hij toch haast wit zijn? Wat zijn jullie ervaringen? Ik twijfel om de gyn te bellen, zij kunnen waarschijnlijk niks voor me betekenen maar het frustreert wel dat mijn lichaam niet volgens theorie werkt.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina