Net mijn follikel meting gehad, en we liggen er weer voor een maand uit... ik had overstimulatie; 4 follikels! Ik was er al heel erg bang voor, want het is bij elke echo het zelfde gezeik.. bah. Ben er nu ook even goed klaar mee hoor.. elke keer weer een terleurstelling verwerken ipv eens postief nieuws, zo vermoeiend. Nu weer de hele rit uitzingen en wachten totdat ik ongesteld word. Daarna ga ik overstappen op de gonal f, schijnt iets minder heftig te zijn en beter te controleren.. Ik moet hier even van bijkomen.. ppfffff
Hé gadver wat ongelooflijk balen weer zeg! Kan me voorstellen dat je het even helemaal zat bent nu... ik heb voorheen eerst Clomid gebruikt waar ik ook snel overstimulatie had en met Gonal-F is het bij mij een stuk rustiger. Sterkte, hopelijk kun je alsnog wel genieten van de feestdagen en begint 2021 een stuk positiever!
Ik heb weinig ervaring met ovulatietesten maar ik denk dat je altijd even de Gyn kan bellen om erover te vragen. Kan me goed voorstellen dat je gefrustreerd bent hierover! Heel veel succes en sterkte en hopelijk krijg je wat antwoorden.
Hoi allemaal, Als het mag wil ik even mijn spreekwoordelijke ei kwijt.. Ik zit nu op 11 DPO als het goed is, 30/11 mijn tweede IUI gehad. Deze ronde weinig klachten, alleen koortsuitslag op m’n neus en gister was scherpe krampen in m’n baarmoeder. Wel de afgelopen weken een erg timide gevoel in het algemeen maar tegelijkertijd ook ontspannen en berust op het feit dat het komt als het komt.. Vorige maand voelde ik bijna alle zwangerschapsymptomen die er bestaan en wist ik “zeker” dat ik zwanger was... niet dus. Ik kon het deze ronde goed loslaten maar nu door die krampen gister heb ik meteen een zwaar, negatief gevoel dat het weer niet gelukt is en dat maakt me toch weer verdrietiger dan ik had gehoopt. Sorry voor m’n klaagzang, ik moest het even kwijt..
jeetje joh.. wat is dat toch vervelend elke keer. Mag je wel zelf klussen? Gonal-f is echt fijn, ik ben er zeer over te spreken. Ik moet nog even door prikken. Ik had voor het eerst links een eitje van 10 en rechts van 11. Ik moet maandag terug komen..
Hoi dames, Een echte tuurtest op 12 dpo. Had beter kunnen wachten. De eerste test liep niet goed door dus meteen een tweede gepakt om mijzelf geen valse hoop te geven en op beide testen meteen een licht streepje, nog voor het indrogen. Ik heb de pregnyl 30/11 gehad en die zou weg moeten zijn. Evt. Symptomen die ik heb; 1 zere borst en een afkeer van bepaalde geuren. Verder niets... nu duimen dat het gaat oplopen....
@jozefien1 spannend! Ik duim voor je! Hier gaat het goed, dagen zijn wisselend qua klachten. De ene dag staat eten me enorm tegen en de andere dag is het ok. Aankomende dinsdag de 1e echo, spannend!
Woeeee... 3 vroege sensitesten met 10 ml hcg. + een gewone zwangerschapstest k2v5 En nu blijven plakken!!!
Hoi allemaal, ik doe weer mee! Na een maand verplicht wachten door dat rot virus.... (Ziekenhuis van mijn iui behandeling schaalt de zorg af) . Mag ik eindelijk weer starten met iui 2. Aankomende woensdag mijn follikel meting. Ik heb even wat berichten terug gelezen, Goed om te lezen dat er ook weer dames tussen zitten die zwanger zijn! Hoop doet leven Ik lees en schrijf weer mee!
Wat fijn om te horen dat Gonal-F beter voor jou uitpakt. Ik ben inderdaad wel nieuwsgierig naar de ervaringen hier..
Nee we mogen niet zelf klussen ivm grotere kans op meerling haha, maar goed... ik ben dus wel een beetje eigenwijs... Jij gebruikt dus ook Gonal-F? Wat fijn om te horen dat dat ook voor jou prettig werkt. Ik was vrijdagochtend bij het horen van het nieuws een beetje lamgeslagen, en dan in het weekend komen de vragen... Wanneer ben je gestart met prikken? 2 follikels dieeen beetje gegroeid zijn, ik meende dat je had verwacht zondag IUI, dus je moet nog even geduld hebben. Ik ben benieuwd hoe je fm vandaag gaat, hou je me op de hoogte?
Wat is het weer stil hier, ben ik de enige die een IUI had op 11-12? Dacht dat er meer meiden aan de beurt waren??
@Asil spannend maar weer! Wanneer zou je NOD zijn? Ik zit vandaag 15 dagen na de tweede IUI, net negatief getest met middag urine nadat ik al geplast had... Overtuigd dat het niet gelukt is en dat ik ongesteld zou worden gister, alleen dat is er nog niet. Komt het vaak voor dat de luteale fase langer duurt na IUI? Vorige ronde was ik exact twee weken na inseminatie ongesteld geworden. Ik heb menstruatie symptomen zoals veel pukkeltjes, zere borsten en trek. Maar geen menstruatie krampen, alleen gehad op 10 dpo en nu de hele tijd trekkerig gevoel in m’n liezen/bovenbenen binnenkant. Ik ga wachten op m’n menstruatie en anders van het weekend maar weer testen met geconcentreerde urine.
Moet je eerlijk zeggen dat ik mij dat van de afgelopen 11x (2 jaar geleden) niet meer kan herinneren omdat ik het gevoel had helemaal geen zicht meer te hebben op mijn cyclus. Klote meid dat je negatief hebt getest. NOD 25-12, maar ben er niet zo mee bezig (nog).