Wiehoeeeeee zie nou wel heel blij voor jegefeliciteerd. ik ben ook eindelijk rustig clearblue is van 1-2 weken na 2-3 weken gegaan en 17 juli de 1e echo gepland
Nah ik voel dat ook wel van te voren aankomen, dan helpt optimistisch blijven toch niet meer, het is dan meer een mentale voorbereiding Ik had dinsdag al wat roze gespot maar het zet nog niet echt door. Hopelijk morgen want in zoverre had ik me dan wel weer “verheugd” op een normale menstruatie en dit is het toch ook weer net niet. Net hardgelopen, hopelijk is het daarmee een beetje losgeschud hahaha. Poeh wat is het warm en benauwd zeg! Er wordt steeds regen en onweer voorspeld maar dat is volgens mij langs ons heen gegaan hier in Gelderland-Zuid.
Hmm ja ik heb vanaf begin middag wat bruin verlies gehad en daarna alleen wat bij afvegen. Zet nog steeds niet door... is dat normaal na een iui? Zal morgen misschien wel doorzetten...ik heb nog niet naar het zkh gebeld.
Nou meiden, toch ongesteld geworden en gelijk gebeld voor een nieuwe afspraak volgende week. Op naar poging 2! Hoe gaat het met jullie?!
Hoe is het met jou @Eevie82 ? Is het bij jou al doorgebroken of nog in spanning? @dw23 en @duimelijntjee nog steeds positieve testen? En @Lisa280887 ?
Ik weet niet of het heeft geholpen maar het is donderdagavond na het hardlopen idd doorgebroken haha. Het was op zich ook wel prima om weer eens te zien hoe mijn normale menstruatie verloopt. Aankomende ronde zal mijn bms in optimale conditie zijn, dus vanaf zondag weer aan de slag met ovulatietesten en dan volgende week woensdag ongeveer poging 3! Keep you posted! Volgende ronde wordt hopelijk onze ronde @Raspberry90 en @Lisa280887 En hoe is het met de zwangere dames? Al last van kwaaltjes?
Lieve meiden ik ben wat stil geweest... ik zat flink in een dip doordat we niet verder konden. Ik ben intussen ongesteld geweest en maandag de 29e gaan we weer kijken van welke kant het eitje komt... we duimen voor links! De goeie kant❤️ Alleen dan doen we een poging namelijk.
Heb niet meer getest want voel me hardstikke zwanger nog steeds zere borsten. Zondag misselijk. Overdag heel moe en snachts niet kunnen slapen. Normaal echte koffie leut nu nog maar 1 of 2 per dag .. ga zo maar door. Ik duim voor jullie voor de volgende ronde meiden @Raspberry90 @Eevie82 @Lisa280887
Spannend weer! en inderdaad, hopelijk hebben we een allemaal een mooi resultaat straks! Ik probeer er vrij nuchter onder te zijn. Had natuurlijk leuk geweest als de eerste poging gelijk raak was, maar ik wist ook wel dat dit nihil was na 4 jaar zelf proberen. Maar hopen blijven we zeker! Ook al wordt het de 3e of 4e ronde pas. Gelukkig heb ik van het prikken geen last, dus dan gaan we de pogingen al wat makkelijker in! @Lisa280887 snap het meid .. het duurt allemaal lang he zo'n maand? Ik hoop heel erg dat hij aan de linkerkant zit voor je! Houd je ons op de hoogte? Sterkte iig. Ik zou het fijn vinden om met z'n drieën (of meerdere) in dit forum verder te gaan. @dw23 Hartstikke mooi! Geniet er lekker van (behalve van de misselijkheid dan haha). Liefs
Ah balen meiden. Hopelijk met goede moed op naar een nieuwe poging! Jullie wondertje komt vast snel! hier alles goed. Lekker allemaal kwaaltjes. Maar kan me niks schelen. Net nog even testje gedaan voor een knaller! Vandaag 18 dpo succes iedereen! Houd hoop!
Dag allemaal. Ik heb een beetje bij gelezen in dit forum. Allereerst gefeliciteerd voor de zwangere dames!! Ik zou graag een beetje mee praten hier, vandaag de eerste poging IUI gehad.. Ik ben zelf samen met een vrouw en met behulp van een donor zijn we het IUI traject in gegaan. NOD staat op 9 juli.. Heel spannend. Ik duim voor iedereen
Ja het is niet alleen deze maand... de hele corona periode al. We hebben half maart de laatste poging gehad en we kunnen echt helemaal niks zelf. lijkt mij ook wel fijn om samen verder te gaan als groepje! Maar moet wel zeggen dat ik een beetje aansluiting mis. Wij gaan voor de 8e iui, en na nmr 9 over op ivf. Wij staan er al heel anders in... Plus: ieder groepje waar ik ooit in heb gezeten ben ik weer uitgegaan omdat ik overal de laatste ben. Superfijn voor ze... Maar het is wel confronterend om keer op keer de laatste te zijn die overblijft.
He meid. Ik kwam toevallig je berichtje tegen, en wil je gewoon ff een hele dikke virtuele knuffel sturen. Hier ook nog steeds lege armen (ondanks 3 zwangerschappen inmiddels) en het is idd héél kut om telkens als laatste uit een groepje achter te blijven. I know the feeling. Waarmee ik gewoon wil zeggen: je bent niet alleen. En het komt goed, ook voor ons.
Ja... dat is waar. Ikzelf sta nog veel vroeger in dit traject. Doe waar je je goed bij voelt, zou ik zeggen (een ander groepje ingaan of hier uitgaan). Het belangrijkste is dat je er wat aan hebt en er iets mee kan!!
Ah lieverd, wat een superlief berichtje! Dankjewel... en voor jou ook een hele dikke knuffel!❤️ Dat het ooit goedkomt, heb ik alle vertrouwen in. Maar de weg ernaartoe is gewoon zo enorm klote.
Dat kan je wel zeggen ja... Heel dik klote. Ik hoop voor ons allebei dat er gauw wat geluk onze kant op mag komen!
Ik kan het me heel goed voorstellen, al heb ik hier nog niet eerder in een groepje meegeschreven maar het is wel herkenbaar van “real life”. Van vriendinnengroep ben ik ook de laatste en zelfs nichtjes die 10 jaar jonger zijn hebben hun gezin inmiddels compleet. Ooms en tantes die dan (toen ik nog een relatie had) vroegen “zeg, wordt het bij jullie ook niet eens tijd?”. Ze snappen niet hoe pijnlijk die vraag is. Ik zou niets liever willen! Ook begrijpen mensen niet wat voor impact die verklevingen hebben. Ik zie ze soms denken: “als je er nou wat minder mee bezig zou zijn, komt het vast vanzelf”. Ja alsof dat gaat ofzo...Bij teruglopende menstruaties moet ik naar Hoofddorp voor een nare ingreep en ik moet ook eisprong opsporen voor de iui in een ander “-dorp”. Dus nee, minder mee bezig is geen optie. Eigenlijk zijn alleen de eerste 10 dagen van cyclus relaxed. Ik duim heel hard dat je eitje aan de goede kant groeit en dat jullie heel binnenkort weer een poging kunnen doen. Ik vind het zelf altijd wel tricky om te zeggen (en niet zo leuk om te horen) ‘het komt goed’ want helaas weet je dat gewoon niet. Maar ik hoop het echt van ganser harte! Doe vooral wat goed voelt voor jezelf qua in groepje blijven of niet, maar weet dat ik tot nu toe een behoorlijke pechvogel ben geweest en ik niet verwacht (maar natuurlijk wel heel hard hoop) dat ik zomaar blijvend zwanger zal zijn. Mede vanwege leeftijd en eerdere miskramen. Dat is geen pessimisme, wel realisme. Sorry nu klaagmodus uit en duimen draaien aan! ❤️
Hoi, Ik zou ook wel graag mee willen praten als dat mag. Ik ben (ook) samen met een vrouw en wij zijn vorig jaar juni begonnen met KID behandelingen. We doen geen echte iui maar gewone inseminaties. Nu heb ik afgelopen woensdag de 10de inseminatie gehad en besproken wat mogelijk het vervolg zal zijn als 12 pogingen niets opleveren. We kijken dus even of deze poging lukt en zo niet, hebben we nog 2 kansen. Lukken die ook niet, stappen we over op IVF. 11 augustus hebben we een telefonische afspraak met de gynaecoloog om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.