Ik voel me echt super goed. Dat vind ik juist ook een beetje eng. Wat meer honger, en m’n borsten wat meer pijn. Er zijn idd 2 vruchtzakjes gezien met dooierzakjes. De ene met een vruchtje met hartslag, de ander kon ze nog niet zo goed zien. Maandag weer een echo. Dus heel spannend nog.. 50/50. Hoe is het met jou?
Hey meiden! Even een update van mij. Vandaag (uitgangs)echo gehad omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Had al 2 dagen roze bloedverlies en vanmorgen bruinig, dacht dat het ging doorzetten. Helaas op de echo een cyste te zien van 63mm, behoorlijk groot dus. Ik heb nu wel duidelijkheid, geen eisprong gehad op cyclusdag 5/6 maar afgelopen week op dag 14/15, zoals het hoort We hebben gemeenschap gehad rond mijn eisprong dus we hebben nog een kansje deze maand! De bloeding kwam niet van een eventuele menstruatie maar waarschijnlijk van de ovulatie of toch van de cyste. Het is te hopen dat hij stopt met groeien en met mijn volgende menstruatie verdwijnt. Ben wel een beetje bang dat de cyste ervoor gaat zorgen dat de eierstok gaat draaien omdat ik dus al de hele week buikpijn heb. Die kans is wel klein.. Hoe gaat het met jullie?
Ah, toch blijft het rot! Ik had ook geen hoop deze ronde maar door die ene dag later (moet je nagaan, gaat nergens over..) kreeg ik meer hoop dan ik had gedacht. Nou meid, hou je sterk en dikke knuffel! PS oh zo confronterend is dat
Nee zo moet je niet denken, in 1 keer raak is echt bijzonder dat gebeurd niet veel hier! Ik voel me wel oke, wil graag horen dat alles goed is en ik met iui door kan. Hou ons op de hoogte na je echo, veel liefs jou kant op!
Wauw ik kan wel wat over nemen van jou positiviteit.. ik voel echt alsof er een hele donkere wolk boven mijn hoofd hangt .. heb ook geen behoefte meer aan bezoek met feest dagen.
Ik heb hier in mijn twee IUI poging nog wat mee geschreven (voornamelijk mee gelezen) en wilde jullie graag vertellen dat mijn 3e IUI poging tot een positieve test heeft geleid. En dat ondanks dat de sperma kwaliteit na opwerken alle keren enorm achteruit ging. En we te horen kregen "als poging 3 niet lukt dan moet het sperma nader onderzocht worden". Houd moed meiden!
Dag dames, Ik ben er weer.. Even een update ik ben dus gestopt met het ziekenhuis traject, ivm met corona mocht ik geen iui pogingen meer. Ik mocht wel beginnen mer IVF, hier ben ik nog niet klaar voor. 13 december had ik hele erge pijn/steken aan mijn linkerkant (eierstok). Ik heb vervolgens meteen een ovulatietest gedaan (dit was 's avonds) en ik had direct 2 dikke strepen. Wij hadden het de 12e al gezellig gemaakt, maar we hebben direct na die positieve ovulatietest het ook gezellig gemaakt. Nu heb ik sinds eergisteren echt hele pijnlijke borsten. Dit kan 2 kanten opgaan.. of zwanger of gewoon ongesteld worden.. En ook echt steken in me onderbuik vannacht. Nu niet meer. Maar volgens die menstruatie app zou ik pas de 15e mijn eisprong hebben en dus de 29e mijn nod hebben. Moet ik daar nu vanuit gaan? Of gewoon 13e + 14 dagen optellen? Ik merk trouwens dat ik echtt mijn rust heb gevonden sinds ik ben gestopt/gepauzeerd met het ziekenhuistraject.
Na een positieve ovulatietest springt je ei 24 tot 48 uur later. Dus je ei is de 14e of 15e gesprongen. Als je een LF van 14 dagen hebt, is je NOD dus de 28e of 29e.
Rust geeft echt een hoop! Ik heb het afgelopen halfjaar al vier stellen gesproken die -na zo’n 6/8 iui pogingen- nu zelfs via de natuurlijke weg zwanger zijn geraakt doordat ze thuis werkten en minder stress ervoeren.
Ik zie dat je bij de 5e poging zwanger bent geraakt! Wow! Dat hoor je niet vaak! Heb je nog dingen anders gedaan/aangepakt dan tijdens de eerste kansen?
Ja, totaal onverwachts. Ik had me al aangemeld voor IVF bij een andere kliniek, omdat ik het niet meer zag gebeuren. Ik denk dat ik een koude baarmoeder had. Ik had altijd koude handen en koude voeten. Ik ben in augustus gestart met acupunctuur. Zij vermoedde hetzelfde en heeft dus dmv prikken mn baarmoeder opgewarmd. Ikzelf ben de ronde dat het gelukt is na mijn eisprong mn voeding drastisch gaan veranderen. Ik at vaak 'verkoelende' producten (zoals sla & yoghurt). Dit ben ik gaan veranderen in verwarmende producten. 'S ochtends een warm sapje met verwarmende specerijen en s middags vaak een soepje. En zodra mn schoenen uitgingen deed ik meteen mn sloffen aan. Ik merkte toen al vrij snel dat ik helemaal geen koude handen meer had. Of een koude baarmoeder echt de boosdoener was, weet ik natuurlijk niet zeker. Heel veel succes met de volgende pogingen na je pauze!
Ja precies, heb het nu ook al een aantal keer gehoord. Wat ik wel echt super gek vind is dat ik gisteren op cyclusdag 23 een ovulatietest deed uit nieuwsgierigheid en die was best wel positief.. en de 13e zat ik op cyclusdag 14 en toen had ik natuurlijk ook een ovulatietest gedaan en die was dik positief. Snap er echt niks meer van..
Hey meiden! Tijdje geleden dat ik hier iets heb gepost.. wacht mijn menstruatie af zodat ik hopelijk in het nieuwe jaar snel weer kan starten met IUI4. Kregen jullie van de week ook zo'n hartverzakking vanwege het nieuws dat alle planbare zorg werd stop gezet... Ik kon niet meer, zag mijn geest al dwalen. Gelukkig blijven de poliklinieken zoals het nu staat nog open Hoe gaat het verder met jullie??