Hello ladies! Vanmorgen tweede follikel meting gehad, en ik ga voor het eerste mijn IUI behandeling tegemoet met 1 rijpe eicel (19mm) ipv 3 of zelfs bijna 4,5.. Overige follikels waren niet groter geworden dus overduidelijk dat 1 echt dominant was. Ook weer een ervaring om op het scherm rust in de eierstokken te zien ipv een grote ontploffing! Dus aankomende vrijdag IUI4 en mocht dat niet lukken volgende keer toch de Gonal-F ophogen naar 50 omdat de voorkeur gaat naar 2 follikels.. spannend weer!
@Ninah83 & @EefjeLove Heel veel succes vrijdag! Fingers crossed dat januari 2021 een mooie start mag worden! Ik heb vanmorgen uitgangsecho gehad en mag weer beginnen met de Gonal-F vandaag. De Gyn die de echo deed was heel prettig en geruststellend, ging vol moed de deur uit. Deze maand voelt goed
Nou het zit er weer in heurrrrr! Goede opbrengst, 21 miljoen! Bizar, echt beste tot nu toe!! *Neemt plaatst op wachtbankje*
Gistermiddag beetje bruinverlies en vandaag wat meer. Wel erg vroeg deze keer maar denk dat ook IUI3 weer niet is gelukt...
Veel geduld toegewenst tijdens het wachten @Ninah83, @Mara91 En @EefjeLove ik duim met jullie mee . En @ourbigdream misschien is het een andersoortige bloeding... ? Heb je verder menstruatieklachten? Hoop voor je dat het niet doorbreekt, dat zou weer flink balen zijn...