Wanneer is je NOD? Ik heb het ook gehad...net als jou ook al een afspraak gemaakt met de kliniek voor uitgangsecho....en toen werd ik die ochtend héél beroerd wakker. Zo kon ik niet naar de uitgangsecho. s Middags ineens het gevoel....zou ik zwanger zijn? 2 dagen voor NOD getest en ik had 2 dikke strepen! Een aantal dagen had ik al licht bloedverlies. Spannend hoor! Ben benieuwd! @Saar1988 ik laat het weten! @Vissen90 succes op het wachtbankje!
@Bvdm Nee, vandaag wat lichte krampjes maar heb normaal ook niet echt hele erge klachten. @anoniem02 Donderdag zit ik 14 dagen na IUI en mag ik ook testen. Ik ga morgenochtend testen wordt nu toch ongeduldig hahaha! Ik heb alleen echt bruinverlies bij afvegen en echt verwaarloosbaar. Ben echt al 15 keer naar de wc geweest vandaag maar het zet nog steeds niet door, normaal heb ik 1 a 2 dagen bruinverlies en dan echt ineens heftig bloed. Nu echt nauwelijks en vooral oud bloed.
In dat geval ga ik echt superhard voor je duimen dat het stiekem om iets vrolijkers gaat dan menstruatie... je weet maar nooit! Hoeveel dpo werd je de afgelopen keren ongeveer ongesteld?
13 dagen - 18 dagen (ze denken dat er toen wel iets heeft gezeten) - 12 dagen - 10 dagen. Ik denk dat ik morgen nog afwacht...
Fingers crossed hier voor jou!!! 9 dagen zou dus indd wel erg vroeg zijn..... maar goed, het enige dat echt uitsluitsel geeft is uiteindelijk een test... laat je het horen als je meer weet? Spannend !!!
Bij mij brak het toen na 20 dagen door en was er in het bloed geen zwangerschapshormoon te herkennen. Sindsdien nooit meer getest uit teleurstelling. Ik hoop zo dat het bij jou anders is! Iui 6, dat zou toch echt tot zijn!!!
Oooooh dus toch!!!! Wat geweldig!!!! Gefeliciteerd!!! Wat zal jij de laatsten hier nog wat hoop kunnen geven nu!!!!
Echt bizar!! Nu hopen dat hij/zij goed blijft plakken! Vanavond mijn man vertellen als hij thuis komt!!
Wooooooow @ourbigdream!! Kippenvel!! Wat fantastisch voor jullie wat een verrassing nadat je al écht dacht dat deze ronde afgeschreven was. Deze maand is wel érrug vruchtbaar zeg
Wauwww!!!!! Zo spannend!! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het wondertje blijft plakken! Houd ons op de hoogte ♥️
Goed nieuws van mijn kant! 8 mooie follikels gevonden! Morgen terug en dan bepalen of zaterdag of zondag de punctie gaat plaatsvinden. Ik ben zo opgelucht!
Spannend! En wat fijn dat er 8 zijn gevonden. Heel veel sterkte met de punctie, ik hoop dat het meevalt! Ik ga voor je duimen!
Dank! Ik zie er niet tegenop, dus ben er helemaal klaar voor! Hoe voel jij je?? Onwerkelijk he.....en.spannend!!