Hier een stiekeme meelezer en spitter na hoopvol nieuws. Ik heb tot nu toe nog nooit iets gepost. Toch wil ik ook mijn goede nieuws hier melden omdat ik denk dat dat andere lezers hoop kan geven! Gister heb ik positief getest na IUI 5. Korte achtergrond, onverklaarde subfertiliteit. 2-3 zelf niks voor elkaar gekregen. Bij mij niets geks ontdekt. Mijn vriend scoort laag 1 a 2 miljoen na opwerken meestal. Dit keer was het iets beter 4.9 miljoen en had ik eindelijk twee mooie follikels met gonal-f, na vaak 4 keer 1 en twee keer meer dan 4 eiblaasjes en een maal een cyste. Kortom "Houd moed!"
Hoi allemaal. Zou ik hier mee mogen lezen en schrijven? Ik lees al een tijdje mee, maar merk dat ik zo af en toe wel wat steun kan gebruiken. Wij zijn al bijna 1,5 jaar aan het proberen om zwanger te worden. In november een doorverwijzing gehad voor de gyneacoloog. Het nare hsg onderzoek gehad en alles was goed. Bij mij tot op heden niks kunnen vinden. Bij mijn partner is de zaadkwaliteit iets verminderd. In december begonnen met de 1e iui behandeling in de natuurlijke cyclus. Daar hebben we er 3 van gedaan, maar helaas zonder succes. Toen heeft er een evaluatiegesprek plaatsgevonden en zijn we deze cyclus begonnen met een hormoonbehandeling. Een combi van Gonal F en Ovitrelle. Maandag bij de echo controle zagen ze 2 mooie follikels en gisteravond de Ovitrelle gezet. Morgenochtend de insemenatie. Vind het nu spannender dan in de natuurlijke cyclus.
Hoi meiden, ik lees/schrijf ook graag mee en ben op zoek naar positieve hoopvolle verhalen. Inmiddels 4 jaar aan het proberen en na onderzoeken in het ziekenhuis is niets afwijkend gevonden. Begin dit jaar voor het eerst IUI gehad met clomid helaas nu 2x mislukt 1x met 1 en 1x met 4 eitjes. Nu verder met Gonal-f injecties. Morgen voor het eerst prikken. Nog even afwachten wat dit gaat doen! Best spannend het afwachten.
WHAAAAT WHAAAT WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT!!! Ik wordt gek!!!!!!! OMG!!!! Wat fantastisch nieuws zeg!!!!!!!
@Ninah83 Hahaha!! Het is zo bizar, je bent na zo'n lange tijd zwanger en durft dan niet blij te zijn. Meteen slaat de onzekerheid toe. Hoe is het met jou? Wanneer je 1e echo? @Goldieloks Hoop dat de inseminatie goed is gegaan! Ik duim voor je! @Rebecca2021 Succes met het prikken! Ik hoop dat Gonal-F wonderen gaat verrichten!
De iui is goed gegaan. Gelukkig weer een redelijke mooie opbrengst van vriendlief. Dit keer 3,9 miljoen na opwerken in tegenstelling tot 1,9 miljoen de vorige keer. Blijf me elke keer weer verbazen over de term miljoenen, terwijl er 1 goed zijn best moet doen. Nu maar weer afwachten en de dagen aftellen. @Rebecca2021 het prikken valt heel erg mee. Ik ben gelukkig niet bang aangelegd betreft spuiten, maar het naaldje is zo miniscuul dun dat je er amper wat van voelt.
Oh jaaa dat had ik de eerste dagen ook, mega angst dat het mis zou gaan, maar ik heb dat echt verbannen uit mijn gedachten, want ik heb genoeg stress gehad en dat is super slecht voor je lichaam en de beeb Dus, postief blijven en er van genieten Ik heb morgenochtend de echo. Ik ben dan 6+1... super spannend Maar meis, wat ben ik super blij voor je!!! Echt een succes volle maand wat betreft de IUI's :-D
Net de eerste prik gezet en viel idd alles mee nu afwachten wat dit voor mij gaat doen over een week mag ik voor de eerste echo! Succes met de wachtweken ik duim voor je! @ourbigdream dankje! Ik hoop het ook. Jij gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!
Ik ga hem ook iets naar voren proberen te halen. Ik heb hem pas met 7 weken, dus nog 3 hele weken wachten... Veel plezier morgen!! Hou je ons op de hoogte?
Ja ik snap het, super ongeduldig wordt je dan. Met 7 weken zie je al meer dan met 6, ik moest rekening mee houden dat ik misschien nog wel terug moet komen.. Dus ik zou die 7 weken aanhouden, zit je save Hou je mij ook op de hoogte?