Hoi! Even een update van mijn kant. Vandaag voor het eerst naar de acupunctuur geweest. We hadden vandaag een knipperende smiley dus ik verwacht zondag of maandag een positieve ovulatietest te hebben en dan mogen we weer! Hoop zo dat de acupunctuur helpt. Baat het niet dan schaadt het niet dacht ik maar zo! fijn weekend allemaal!
Noujaaaa zeg!!! Wat een wonder!! hoe voel je je?? Wát een vruchtbare maand zeg!! @alle zwangeren van deze maand: hebben jullie nog iets anders gedaan dan anders??
Dankjulliewel! Ik was er echt van overtuigd dat mn menstruatie er aan kwam want al een aantal dagen wat lichte krampen... En normaal word ik ong op 11 dpo ongesteld. Slikte nu voor het eerst shatavari en dat schijnt de luteale fase te kunnen rekken dus dacht dat ik daarom later was met menstruatie. Wel donderdag en vrijdag al met goedkope dipsticks (25miu) getest maar omowit. En vanochtend ook weer helemaal wit! Maar aangezien ik vanavond met een vriendin aan de borrel zou wilde ik zeker weten dat ik niet zwanger was, dus een early van clearblue (10miu) gekocht en die was hartstikke positief. T zal toch niet... dus een cb met wekenindicator en die gaf bovenstaand aan, terwijl die ook meet op 25 miu... Lang verhaal kort: geen borrel voor mij! En nu heel hard hopen dat t een blijvert is want hcg is nog wat laag kennelijk. @Saar1988 : ik heb deze cyclus tot de inseminatie voor het eerst shatavari geslikt, maar geen idee of dat werkte. Ook kon ik afgelopen maand absoluut niet naar het ziekenhuis komen op de dag waarop normaal gesproken de iui zou zijn gedaan (afgaand op follikelmeting), ivitrelle en iui hebben we daarom een dag uitgesteld. Misschien was dat een geluk bij een ongeluk... we zullen het nooit weten denk ik...
Ik ben ook gestart met acupunctuur met dezelfde gedachte: baadt het niet dan schaadt het niet. Succes!
Jaaaa goed, we hebben een klopppend hartje gezien! Zoooo bijzonder, meteen janken natuurlijk, zwaar opgelucht Hoe gaat ie met jou? Hoe voel je je?
Meiden! Wat een mooie berichten hier allemaal, super gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! hoop dat het goede geluk niet op is nu en nog even doorwerkt naar ons die nog even moeten wachten op het wonder!
Lief dat je het vraagt! Het prikken valt gelukkig erg mee alleen mijn buik zwelt op dus als dat het is vind ik het prima. Ik word echt hoopvol van alle positieve verhalen hier! Morgen de eerste eitjes echo dus ben benieuwd! Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met het vertellen aan mensen dat je in een vruchtbaarheids traject in het ziekenhuis zit. Ik heb het tot nu toe heel beperkt gehouden door een aantal reacties waardoor mensen anders met mij om gingen. Ook op het werk lukt het nu door het thuiswerken goed om alles overal omheen te plannen en mensen niet in te hoeven lichten. Hoe ervaren jullie dit?? Vertellen jullie dit op het werk en hoe wordt daarop gereageerd?
Hi allemaal! Ik wil mij hier ook graag melden als starter voor het IUI traject. Vorige maand de gesprekken gehad en groen licht gekregen om te beginnen! Vandaag zit ik op dag 3 en mag beginnen met prikken. Ik krijg van mijn arts dat ik 50 Gonal F. moet prikken. Vanmorgen zojuist de eerste prik gedaan en vond het gelukkig meevallen. Ik ben normaal echt panisch met prikken en nu zelf gedaan! *trots* Volgende week dinsdag mag ik naar het ziekenhuis om een echo te doen, en te kijken hoe de verdere stappen zijn! @Rebecca2021 : Ik vertel het eerlijk gezegd niet echt om mij heen. Alleen 2 vriendinnen weten dat wij bezig zijn en inmiddels ook in een traject zitten. Op de een of andere manier heb ik geen behoefte om dit tegen familie te zeggen (ook al is de band wel ok hoor). Ik vind het veel leuker om uiteindelijk te zeggen dat ik zwanger ben als het eenmaal zover is!
Welkom @Mariannetje, hopelijk snel goed nieuws voor jullie! @Rebecca2021 bij ons weet echt bijna niemand het. Alleen mijn collega’s en een vriend van mijn man. Verder geen fam. Dan hadden ze ons al jaren heel zielig gevonden en dat willen we niet. Op zich bevalt het zo wel.
Welkom @Mariannetje ik ga voor je duimen! Hebben jullie bij de eerste ook een traject doorlopen? Ik heb het zelf ook maar aan 1 vriendin verteld en vond dat prima en zij gaat er super fijn mee om behandeld mij niet anders enz. Toen familie mij er rechtstreeks om vroeg of wij niet eens kinderen wilden kregen we de wat ben je zielig reactie en toen was ik er snel klaar mee! Ik wilde ook niet gaan liegen maar de reacties en vooral manier waarop er daarna naar je gekeken werd (idd alsof je zielig bent @Saar1988) vond ik zo naar dat ik dit benoemd heb en heb aangegeven dat dit nu juist de reden was dat ik niets gezegd heb en ook maakt dat ik nu niet meer zal bespreken en eerlijk gezegd heb ik achteraf zelfs spijt dat ik eerlijk antwoord gegeven heb...