Hopen dat deze gewoon lekker uitblijft! Is dit nu de 4de inseminatie voor jou? Ja, donderdag of vrijdag !
Nope, was dinsdag pas de bedoeling. Nu een cyclus gehad van 23 dagen. Hopelijk gaan ze niet nog korter worden..
Ik heb ook van zulke korte cyclussen gehad sinds ik met iui begonnen ben.. de eerste periode was bij mij vooral korter ivm de hormonen.
Ik heb normaal rond de 25 a 26 dagen. Dus het is niet extreem korter, gelukkig. Alleen dit keer een lf van 9 dagende periode voor de eisprong was eigenlijk niet anders als normaal.
Ja dit was de 4e inseminatie.. voor je gevoel komt einde wel in zicht en voel je toch wel een soort van druk..
Lijkt me inderdaad heel lastig Maar misselijk worden van een lege maag, dat klinkt toch wel hoopgevend.. helaas kan je er niet echt iets uit op maken, maar wie weet ..!!
Ja! Die dat lege maag gevoel en dan misselijk heb ik echt de hele tijd. Heb het idee dat ik echt elk uur wel iets moet eten, maar idd je weet het niet! Het is zo lastig !!!! Grrrr
Ondertussen is hcg op 4 dagen tijd van 13,1 naar 93,1 gegaan. Had ik niet verwacht en volgens de arts mag ik voorzichtig blij zijn. Toch heel nerveus
Spannend! Dan is het toch wel meer dan verdubbeld dus toch een goed teken! Wanneer heb je een echo gepland staan?
Hier helaas wat lichtroze bij het vegen vanmiddag...voor de rest nog geen klachten maar ben heel erg bang dat dit alweer het einde is wat denken jullie? Iui was 1 maart
Hoeft niet altijd meteen slecht te zijn.. wat een onzekere tijd is dit toch hè.. er zit maar 1 ding op en dat is (helaas) afwachten.
Wat ontzettend vervelend! Hoeft nog niet meteen iets te betekenen natuurlijk! Hopen dat het niet heeft doorgezet. hier ook al last van menstruatie kraampjes, maar steeds op en af, dus geen idee... moet het volgens de cyclus morgen worden.