1e positiebroek!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 2 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb vandaag bij prenatal een mooie zwarte broek met boven zo`n omslag gehaald. en had er nog een zwart witte band bij gepast, die je ook als soort rokje over de broek dragen kan, en die ga ik er morgen toch maar bij halen. ik heb dan in totaal 4 broeken, moet ik toch een eind mee komen

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bij promis, een spijkerbroek en een topje met 2 buikbanden!
    zo nu voel ik me zwanger! hihi echt geweldig! heerlijk!

3. rachelle

rachelle Lid

4 jul 2006
    65
    0
    0
    Ook ik heb vandaag 2 broeken gekocht, voel me alleen nog niet echt thuis in die winkels, maar ik moest al een aantal dagen mijn broeken met een elastiek om de knoop sluiten!! Ik voel me ook best een aansteller dat ik nu al positiemode moet kopen, dat komt mede omdat ik ook veel reacties krijg van mensen: 'Nu al!!!???' en dan die gezichten erbij :( Maar och, ik draag ook liever mijn eigen kleren zo lang mogelijk door, maar wat niet gaat dat gaat niet! Vond het ook erg genant als mensen het elastiekje zagen zitten en de gulp half open :oops: Nu voelt het als een opluchting, de broeken zitten heerlijk!! Was wel veel geld kwijt voor 2 broeken en een truitje, maar dan kan ik ook met goedkopere truitjes matchen!!

gr.
    Rachelle

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dat is hier ook joh...
    iedereen zegt-> nu al?
    maar mijn {kijk maar in het album} liegt er niet om!
    heb het dan nu ook alle belangrijke familieleden verteld
    en nu maakt het me voor e buitenwereld ook niet meer zoveel uit!
    suc6 meis!

5. Yvette37

Yvette37 Lid

5 mei 2006
    14
    0
    0
    Voor een bijzondere maat is ingro.nl wel een goede tip vind ik.

Succes allemaal.

groet Yvette

6. jojo22

jojo22 Lid

4 aug 2006
    40
    0
    0
    in overijssel zitten weinig winkels die positiekleding kopen:
    In almelo: Promiss en H&M
    in Hengelo:Miss Etam

7. sim

sim Niet meer actief

bij prenatal en babyplanet hebben ze nu ook uitverkoop, vind het wel fijner om te passen. las hier laatst ook een bericht van iemand die iets over internet had besteld en ontzettend veel moeite moest doen om het terug te sturen volgens mij had ze nog niets terug..... dan baal je, nee geef mij dan maar de winkels is ook nog leuk om een beetje te shoppen ;)

Deel Deze Pagina