Hallo allemaal, Het onderwerp zegt het eigenlijk al.. Wie van jullie heeft een vlokkentest gehad en hoe lang moest je wachten op de uitslag? Ik ben momenteel zelf aan het wachten op de uitslag. Tegen mij is gezegd dat het 1-3 weken kan duren, maar ben benieuwd of ik meer richting die 1 week of juist meer richting 3 weken moet verwachten. De vlokkentest hebben we niet gedaan n.a.v. een combinatietest, maar omdat ik drager ben van een chromosoomafwijking (PGD was voor ons helaas geen optie). Hoor graag jullie ervaringen!
Ik heb 2,5 jaar geleden een vruchtwaterpunctie gedaan, toen duurde het 2 weken. Ik weet alleen niet of je dat kan vergelijken. Sterkte met wachten.
Ik heb een vlokkentest laten doen bij LUMC en daar is de uitslag 3-5 werkdagen. Voor het array onderzoek navolgend tussen de 2-3 weken.
Dankjewel voor jullie reacties! Volgens mij duurt de VWP normaal gesproken wat langer dan de vlokkentest, al zit ik nu ook op 2 weken.. De sneltest heeft voor ons geen zin, omdat we daar geen verhoogde kans op hebben.. Zo spannend.. Ik wacht nog maar even 'geduldig' af!
Dan zou ik maandag gewoon bellen. Wie weet en het is al spannend genoeg. Sterkte en laat je de uitslag weten?