Mijn kleine ventje heeft vandaag zijn 1e prikjes gehad.. wat een drama... Ik heb niet gekeken toen ze werden gezet..vond het zo zielig! En Sem krijsen!! bahbah.. Hij is helemaal uit zijn doen...en kan niet echt lekker in slaap vallen... heb hem net nog even in bad gedaan en daarna lekker een flesje gegeven... maar hij wordt nu nog telkens wakker en dan hoor je hem zeuren en dan slaapt hij weer verder... (zolang hij niet overstuur raakt laat ik hem lekker liggen) iemand nog tips? de cb verpleegkundige zei dat ik hem wel een zetpilletje mag geven mocht hij koorts krijgen en onrustig zijn...hij heeft nu geen koorst heb hem voor het badje getemperatuurd en had hij 36.8...
Zielig he. Je mag hem altijd een zetpilletje geven als jij het gevoel hebt dat hij zich niet lekker voelt (als wij hoofdpijn zonder koorts hebben nemen wij toch ook wel eens wat) Vaak knappen ze er wel van op en misschien wat meer knuffelen mijn kleine man wil als hij zich niet lekker voelt ook bij mij zijn misschien hem even bij je laten slapen? succes en groetjes kim
Misschien dat ik hem vanavond voor het slapen een zetpilletje geef...als hij zich dan nog niet goed voelt... heb hem inderdaad vanmiddag even bij me gehouden...en heeft hij ook nog even geslapen...maar zodra je ook maar een keer beweegt is het oorlog... hij ligt nu lekker in zijn bedje (half) te slapen..(hoor heel af en toe een kreuntje...)
Hij heeft nu net zijn 1e prikjes gehad en dan mag hij ook de lichtste zetpil. Hij heeft geen koorts zoals je aangeeft maar hij is wel onrustig... Ik zou hem 1tje geven kijken hoe het gaat, wereld van verschil vaak.
Zal straks wel even kijken hoe het gaat... ga hem nu niet storen/pesten...het is net rustig boven Denk dat een goede slaap ook wel goed kan helpen...
Als hij erg onrustig is, kun je een zetpil geven. Zeker als het hem uit zijn slaap houdt. Bij alleen koorts, maar verder vrolijk zou ik het dan weer niet doen.
Mijn dochtertje heeft vandaag ook haar eerste inentingen gehad. Vooralsnog heeft het een goede uitwerking want ze slaapt al de hele middag en dat lukt normaal niet . Ze heeft wel 38 en was erg aan het huilen toen ze wakker was dus heb een zetpil gegeven zodat we hopelijk een goede nacht tegemoet gaan.
Ik had mijn mannetje die vorige week zijn eerste prikjes heeft gehad een halve zetpil gegeven, omdat ik inderdaad niet wist of hij het wel mocht hebben. Je kan hem in de lengte doorsnijden. Het hielp wel...daarna ging hij lekker slapen.
Heb hem gistermiddag een zetpilletje gegeven...na een half uurtje/uurtje zag je hem gewoon opknappen...en 's avonds was hij alles aan het vertellen tegen papa...hele (brabbel) verhalen had hij... Vannacht nog wel redelijk onrustig geweest...om de paar uur werd hij huilend wakker..en dan sliep hij weer verder... Hij is nu wel lekker vrolijk...dus we kijken wel hoe de dag verloopt...