Hoooooi dames, hebben jullie nog wat inspiratie? Wij zijn benieuwd welke namen er mooi passen bij de naam Jaylen.... Ik hoop dat jullie meer inspiratie hebben dan wij haha
Heb je al een kind dat Jaylen heet, of is Jaylen de naam voor je spruitje? Sorry, ik niet echt ideeën, ik vind Jaylen niet echt een mooie naam, eerlijk gezegd. Maar is er misschien iemand die jullie erg byzonder vinden, dat je diens naam als tweede naam neemt? Of combi van jullie eigen namen?
huh? wat is dat nou weer? Je vraag is mij ook niet duidelijk. Zoek je een 2e naam voor achter Jaylen, of wil je Jaylen als 2e naam geven? Het helpt vaak als je wat meer informatie geeft dan je in jouw post hebt gedaan. Hoe moeten wij nou weten wat jij mooi vindt? Ik zou er in elk geval een naam bij kiezen die ook amerikaans aandoet.
De vraag was..... Wat voor namen passen leuk bij de naam Jaylen ( dus 2e naam ) De vraag was niet wat VINDT je van de naam. 3 jaar geleden toen ik zwanger was van me dochter, was dit een gezellige leuke site! En nu krijg je ladingen kritiek over je heen gegooid, als je de verkeerde naam kiest, en daar ben ik klaar mee! Al noem je je kind lucas, finn, sem , jaylen, of jayden ( wat maakt het uit ) Er valt gewoon enorme kritiek over alle namen!!
Uuuh, ik vind het berichtje van dirksmama eigenlijk heel netjes, maar goed... Ik zal eens proberen mee te denken. Jaylen Levi Jaylen Milan Jaylen Elijah Jaylen Yannick Jaylen Ravi Jaylen Matthew Jaylen Max Jaylen Steph Jaylen Ivar
OK dat is duidelijker. Na Jaylen zou ik dan iets anders Amerikaans klinkend nemen, bijvoorbeeld: Devon, Matt, Thomas, Jefferson, Delano, Dwight of zo. Of iets zoeken wat echt betekenis heeft voor jullie, bijvoorbeeld een combinatie van jullie namen of naam van zusje, of naam van iemand ie belangrijk voor jullie is. En voortaan niet ze geprikkeld reageren hè?
Maak je er toch nie druk over joh jij vind de naam mooi dus klaar! Weet niet wat voor tweede naam er bij past.. Moeilijk hoor!
snap de irritatie wel, ze vraagt niet om je mening of je de naam mooi vind.. maar wat vind je erbij passen... ze zet er letterlijk neer: vind de naam niet eens mooi, ik persoonlijk zal dat denken NOOIT zeggen of TYPen en helemaal niet als er niet om gevraagd wordt.... Wij willen te veel en te snel onze mening geven....
Dirksmama, ik denk dat het niet alleen aan jouw reactie ligt. TS heeft al eerder een topic geopend over de naam van hun aankomende zoontje. Hele topic stond vol met rotreacties. Dan snap ik opzich wel dat als je jouw reactie als eerste reactie krijgt je meteen weer zo'n gevoel krijgt van... *shit* Maar goed, dit is mijn mening Patricia, ik dacht dat het Levi werd? Ehhh zal mijn inspiratie eens loslaten. Niek, Robin, David, Devin, Efraïm, Evan, Manuel, Ruben, Levi, Rubin, Luca, Tomas, Stijn, Lucas, Noah, Manoah, Rud, Ernst, Ievan, Thore, Sverre, Sem, Juda, Joël, Levi, Filémon, Jefta, Alexander, Dave, Rick, Tim, Maxim, Jurre, Milan, Lenn, Senne, Cas, Aron, Joah, Joas, Simon, Timo, Ivan, Cederick, Jesse, Jason, Seth, Rian, Micha, Abe, Yannick, Finn, Svein, Sven, Segher, Ilias, Davy, Brandon, Jozua, Cédric, Yorick, Beau, Gilan, Stan, Lars, Mischa Niet allemaal engels oid maar goed... zomaar wat ideeën!
ik snap Patricia ook wel hoor, dat ze zo reageert. Niet grappig steeds, als je bij elk topic constant gez**k krijgt op je gekozen naam.. Maar meid, je vond Levi zo'n mooie naam, en staat ook prachtig bij Jaylen! Vind het echt een schitterende combinatie, Jaylen Levi! ♥
Tja, ik ben niet helderziend hè! Maar goed, even afgezien van de associatie met jail... Bij een naam als Jaylen zou ik echt een andere Amerikaans klinkende naam pakken. Levi, als je het uitspreekt als Lievaai, combineert heel mooi.