ach, wat de één geweldig vind, vind de ander geweldig ordinair... het draait maar om één 1 ding: Jullie moeten hem geweldig vinden.
Dan denk ik Jemienee (door generatie 2010) ze riepen dat jochie steeds en als hij iets niet mocht was het Jamie Nee! klonk erg als jeminee. verder niet echt mijn naam, maar ieders zijn ding. Vind he overigens voor een jongen leuker als voor een meid
Bij een Engels of Amerikaans kindje, heel leuke naam, net als James. Jamie bij een Nederlands kindje, nee, niet mijn ding.
Te kleine naam. Bedoel ik mee dat het voor een kleine jongen wel leuk is maar voor een volwassen vent geen gezicht. Sowieso niet dol op ie namen die ik dus klein vind vaak.
Mijn overbuur jongetje Schrijf je trouwens wel anders. Vind het zelf meer een meisjesnaam ( maar dat komt denk omdat mijn nichtje zo heet )
Ik vind het wel leuk, maar zou het wel schrijven als Jaimy. Geen idee waarom haha. Vind James wel leuker, of Jack.
ik vindt het enorm lastig , om een naam te bedenken voor een jongen, een naam kan leuk zijn als baby, maar later draagt ie de naam ook nog, daar struikel ik telkens over hihi ben ook een enorme twijfelaar nu hoor , zullen de hormonen wel zijn haha
Ik zie gelijk de goedlachse kok voor me. Dus positief. Niet helemaal mijn naam, maar ja dat kan nooit. Maar dus wel een positieve associatie. Voor een jongen zeg je ook volgens mij Djemie, en voor een meisje Sjemie (zo kende ik vroeger een meisje) ? Maar je kunt niet iedereen tevreden stellen met de naam van je kindje. En Jamie is toch altijd veel beter dan kindzondernaam EDIT: niet dat iets NOOIT mijn soort naam kan zijn, maar ik bedoel, niet alle namen kunnen nu eenmaal ook andersmans ding zijn.. Anders zou iedereen dezelfde naam hebben.
Mijn eerste reactie bij Jamie: NEE! Generatie 2010, waar ik wel 100 x Jamie, nee voorbij heb horen komen
Vind het geen lelijke naam maar ook geen wow effect. Ik zou wel jaimy schrijven bij jamie denk ik he ze hebben jammie verkeerd gespeld of had er jamin moeten staan?