Ik ben nu 30 weken zwanger en zoals het nu lijkt krijgt ons zoontje de naam Jesse. Ik vind deze naam erg stoer maar ben er nog niet van overtuigd doordat hij zo vaak voorkomt. Ik zoek eigenlijk een soortgelijke naam maar dan iets minder bekend. Jurre vond ik leuk, maar zo hebben vrienden van ons hun zoon genoemd. Het moet een korte nederlandse naam zijn. Ik hou absoluut niet van engels klinkende namen, of hele aparte namen. Onze meisjesnaam was helemaal perfect; dani --> stoer, kort, niet heel apart maar toch niet te bekend voor een meisje. Zo'n soort naam zoek ik dus ook voor een jongen.
Sem Tom julian aaron bram kay jelle daan egon ferry jurge kian len maurits mauro rob kris twan olle wess nick jop sam
Bedankt voor de reacties. Helaas zit DE naam er nog niet tussen. Nu moet ik ook zeggen dat ik een erg moeilijk geval ben; ik vind echt geen één jongensnaam mooi! Ik kan zat meisjesnamen bedenken die ik mooi vind. Dus reacties blijven zeer welkom!
Ik ken het.... weten het ook nog niet helemaal zeker. Kort maar stoer, geen UK-namen... mmmm... Bas Jens ... moeilijk!!!! xxx
onze zoon heet jesse. we hebben ook even getwijfelt omdat het zo vaak voorkomt maar we bleven er toch steeds op uitkomen. verder op ons lijstje hadden we: Collin Mason Aiden Jens Renzo Lucas
onze zoon heet Nino, ik heb het altijd een mooie korte en stoere naam gevonden Wij zijn ook zwanger en vind het ook erg moeilijk een naam te kiezen naast Nino dus ik lees even mee
Bram Twan Thijs Sem Sam Mees Tijn Stijn Tobias Lucas Sven Lars Kai Colin Pascal Robin Finn Sepp Guus Vigo Tygo Jari Noud Finn Job Joep Jip Rens Jamy Kyan Ryan Milan Ivo Michiel Noah Ruben Ik vind zelf de meeste erg leuk, alleen mijn man niet
Wat vinden jullie dan van Demy voor een jongen? Ik vind hem erg mooi maar ken hem alleen als meisjesnaam waardoor ik twijfel.