Hallo allemaal! Ik ben op 4 februari gestopt met de pil en daarna niet meer ongesteld geworden... Vandaag getest (zelfs 2 keer) en beide testen positief! Vind het allemaal wel heel erg spannend.. Had het niet zo snel verwacht.. Succes allemaal!!
Gefeliciteerd!! Heb je eigenlijk wat gemerkt de afgelopen dagen of voel je je gewoon goed? Ben zo benieuwd of je echt iets merkt of dat t ook kan dat je niet zoveel anders voelt en toch zwanger blijkt te zijn
En ik wist natuurlijk ook niet goed hoe zwanger zijn voelt natuurlijk, dus ik herken ook niet veel. Ik zat zelfs bij de huisarts omdat ik een paar dagen ee pijnlijk gevoel bij mijn baarmoeder had, zij dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden. Maar toch niet dus.. Ja wachten duurt lang he, heb je zelf het idee dat het misschien raak is?
Hmmm, ik voel nog helemaal niks, eind volgende week zou mijn NOD moeten zijn dus ik vind t wel spannend, maar ja, ik ga maar uit van niks. Ook omdat ik me gewoon goed voel....
Hier ook 1e ronde (na verwijderen mirena) voor 1e kindje. Spannend hè! Bijzonder hoor al die verhalen van meiden bij wie het in 1x raak was! Ik ben sinds 11 feb aan het wachten op ongi. Gister negatieve test.. Had ook niet verwacht zwanger te zijn, want voel helemaal niets, maar dus ook niet gevoel dat ik snel ongi zal worden.. Lastig dat wachten!
Nou ik vond het zelf ook heel erg bijzonder dat het gelijk raak was. Dat verwacht je dus echt helemaal niet! We hebben veel 'geluk 'had zeg maar.. Hopelijk testen jullie ook snel positief!