1e ronde, 5dagen overtijd, 2negatieve testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by PrettyGreenEye, Jan 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

Dec 13, 2014
    1,858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    dag dames,
    ik ben sinds december gestopt met de pil en heb eigenlijk al de hele maand af en toe wat bloedverlies, soms enkele dagen niet dan weer wat slijm met lichtjes wat bloes en na de seks bloed is het helder rood en na enkele minuten stopt het weer. ik was 5dagen overtijd, ik heb 2testen gedaan 1e op 2dagen overtijd en 2e op 5dagen overtijd. Bijden negatief.
    Gisteren heb ik heel licht bloedverlies gehad, de hele dag door maar helemaal anders dan als ik normaal mijn regels kreeg. Vandaag is het allemaal bruin wat ik zie :s raar!
    Ik heb nergens last van maar mijn man en ik merken wel op dat de kat sinds een week wel heel graag op mn buik ligt, vroeger lag ze aan de andere kant van de zetel.
    Wat is jullie gedacht?

groetjes

2. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,300
    394
    83
    Gezien het je 1e ronde is ben je niet overtijd.

Je lichaam moet het zelf doen zonder pil, dus het kan heel goed zijn dat je cyclus zonder pil veel langer is.

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Ik ben het met lorreke eens. Je cyclus moet nog op gang komen.

4. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Ook met bovenstaande eens. Je lichaam heeft echt even de tijd nodig om een ritme te vinden.

5. PrettyGreenEye

Dec 13, 2014
    1,858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    bedankt voor de reacties.
    ik heb gisteren beetje bloed verlies gehad.
    vandaag is het bruin maar enkel verlies als ik naar het toilet ga.
    kan ik dit dan aanzien als mijn ongesteldheid?
    geen kwaaltjes zoals anders (zere borsten en krampen,..)

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Eens met voorgaande.. geef je lijf de tijd om dr pil er uit te werken

7. Dege

Dege Bekend lid

Jul 3, 2014
    853
    1
    18
    Oo dat wachten kan zo lang duren en weet als geen ander hoe graag je wilt dat je lichaam het zelf gaat oppakken. Maar echt, geef het de tijd. Je bent nog niets over tijd, je weet namelijk niet eens of je een eisprong hebt gehad. De eerste weken dacht ik dat mijn kat ook knuffeliger was, maar je gaat echt op de raarste dingen letten.ik werd ook pas na ruim 100 dagen ongesteld en dat kwam door een kuur, dus niet eens uit mezelf. Geluk dat ik een meelevende huisarts en gyn had, want sommige zeggen dat je gewoon een jaar moet wachten.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Helaas is dit ook nog niet je menstruatie, tenminste, dat is 't pas als je echt rood verlies hebt. En langer als 1 dagje ;)

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja je bent volop aan het ontpillen en dat is erg vervelend, je weet niet waar je aan toe bent.

Je kan echt van een eerste menstruatie spreken als je een paar dagen echt rood bloedverlies hebt.
    De komende tijd zal je cyclus helemaal ontregeld zijn dus ga er niet vanuit dat je elke 28 dagen netjes menstrueert want dan valt het heel erg tegen als dat niet zo is.

Ik ben zelfs nooit meer regelmatig geworden na het stoppen met de pil, dat was erg frustrerend, daarom heeft het ook 15 rondes geduurd voordat we zwanger waren en zonder ovulatietesten waren we nu nog bezig denk ik :(

10. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Als je minstens 2 dagen rood vloeit mag je spreken van een menstruatie, als ik het goed heb.
    Helaas kan je lichaam heel erg van slag zijn na het stoppen met de pil en kan je dus tussendoor ook wel eens bloedverlies hebben.

11. PrettyGreenEye

Dec 13, 2014
    1,858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    Ik heb al de ganse maand december bijna iedere dag bloedverlies gehad.
    Ik ben blij dat ik hier wel steun vind, zodat ik mn kop niet voor niets zot hoef te maken.
    Mijn man zegt ook dat ik er veel te fel mee bezig ben, ik weet dat ik het wat moet loslaten, maar hoe??
    Ik wil dit zooooo graag!
    vandaag dag 3 van (mijn regels) en denk dat ze nu fantsoenlijk aan t doorkomen zijn. Dat geknoei van mijn lichaam vind ik maar niks :)

12. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Dan is dit je eerste menstruatie na het stoppen van de pil. Fijn dat het "ontpillen" niet zo lang geduurd heeft bij jou! Succes met de volgende ronde!

13. PrettyGreenEye

Dec 13, 2014
    1,858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    Ja inderdaad mijn 1e ongesteldheid. Ben benieuwd hoe ronde 2 zal verlopen.
    De 1e 1,5week na het stoppen van mijn pil had ik wel constant barstende hoofdpijn/migraine.
    Waar zit jij nu ergens in je cyclus pepper92?
    En welke pil heb jij altijd genomen?
    Dank je, jij ook succes he ;)

14. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Ik heb mijn eerste "echte" ongesteldheid na de pil nog niet gehad, hoop dat die snel komt. Waar ik in mn cyclus zit weet ik ook niet, ik reken vanaf de dag van de ontrekkingsbloeding, 10-12-2014.

Ik ben op mn 13e begonnen met de microginon 30, die vergat ik regelmatig dus ik ben over gegaan op de prikpil. De prikpil had ik veel last van een paar weken nadat hij gezet was, dus daar ben ik toen ook mee gestopt. Heeft bijna een jaar geduurd voordat ik daarna weer ongesteld werd. Dus maar wel weer de pil, en daarna een tijdje niks.

Toen ik een relatie kreeg met mijn vriend ben ik begonnen aan anticonceptiepleisters. Hier was ik heel erg allergisch voor. Gekozen voor de implanon. Hele slechte ervaringen aan overgehouden, was meer wel dan niet ongesteld... Implanon er weer uit dus.

Na dat die implanon er uit was zijn we aan het "kwakkelen" geweest met de pil. Het was steeds de afweging, condoom is niet prettig, maar met de pil had ik geen libido meer over, emoties waren ook allemaal afgezwakt.

Pffff.... Wat een verhaal eigenlijk over al die anticonceptie! Het is niet voor mij weggelegd volgens mij :)

Kinderwens hebben we allebei al een hele tijd, maar het kon sowieso niet in ons vorige huis (2 kamer appartement). Nu hebben we een eengezinswoning en gaan we er gelukkig mee bezig :) :) :)

15. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    volgende keer anders koper spiraaltje nemen mocht je ooit anticonceptie nog nodig hebben... veel beter dan al die hormonen ik was er ook allergisch voor...

16. zusje84

zusje84 Bekend lid

Dec 6, 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Bij de een duurt het ontpillen maanden en bij de ander een paar weken. Ik had het geluk dat mijn cyclus gelijk regelmatig was, maar niet iedereen heeft dat geluk.
    Geef je lichaam de rust en de tijd om haar natuurlijk ritme te vinden en op te pakken, dan voorkom je de onduidelijkheden waar je nu tegenaan bent gelopen.

17. zusje84

zusje84 Bekend lid

Dec 6, 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    P.s. als ik toen had geweten wat ik nu weet (over wat voor rotzooi de pil eigenlijk is), dan had ik destijds inderdaad een spiraaltje laten zetten.
    Had ik geweten dat het zwanger worden (en blijven plakken) zo lang zou kunnen duren, dan was ik veel eerder gestopt met de pil.
    Maar ja, achteraf kijk je een koe in d'r kont....

18. PrettyGreenEye

Dec 13, 2014
    1,858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    Ik had eigenlijk helemaal geen last als ik de pil nam. heb ze van mijn 16e genomen en nooit last gehad.
    altijd mijn regels stipt optijd en tussenin nooit bloedingen.
    Wat pepper zegt klopt wel, veel minder libido.

19. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Ik ben een hele tijd op zoek geweest naar een goede anticonceptie, maar ik voel me veel beter zonder alle hormonen.

Voor nu ben ik heel blij dat we voor ons eerste kindje gaan en ik dus geen anticonceptie meer hoef te gebruiken! Ik hoop dat ik zwanger wordt en daarna kijk ik wel verder. Dan misschien een koperspiraal ;)

20. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    PrettyGreenEye nu wil ik vaker dan hij wil ;) :) Met het libido is het direct na de pilstop weer goed gekomen

Share This Page