1e ronde 9dpo. Zie iets vaags

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Babywens1989, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywens1989

5 jun 2016
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    eiden! Ik ben hier nieuw en ik had een vraagje. Ik zit op 9dpo en heb een test gedaan. Ik zie wat vaags maar misschien dat jullie mee kunnen kijken. De foto's staan in mijn album op mijn profiel want ik weet niet hoe ik ze hier kan uploaden. En nog een vraagje: wat voelden jullie vanaf 7dpo? Ik heb op 7 en 8 dpo flinke hoofdpijn gehad en misselijk met obstipatie. Ben benieuwd naar jullie mening en verhalen! [​IMG] http://nl..com/r/2nsc8xx/9

2. Babywens1989

5 jun 2016
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoe kan ik hier een foto uploaden?

3. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Onderaan op plaats reactie drukke en dan op het paperclipje ;)

Je andere links doen het niet ?

4. Babywens1989

5 jun 2016
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Doet ie het nu? image.jpg

5. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ik zie helaas niks meid maar ik ben geloof ik ook niet zo'n goede tuurder... Maar het zegt nog niks 9dpo is nog vroeg en een positieve test kan altijd nog komen!!

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.211
    17.229
    113
    Sorry, ik zie 'm ook niet :(

7. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Ik zie ook niks, sorry!

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik weet niet of ik nu een schaduw zie of dat het wat anders is. Kn je hem onbewerkt uploaden en evt in daglicht houden bij het raam.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie ook niks.
    Kan je de onbewerkte foto uploaden?

10. Teddie86

@jajo en rogijuli, ik ben benieuwd hoe jullie weten dat dit een bewerkte foto is? Ts zegt dat nergens toch? Of stel ik nu een hele domme vraag 😖?

11. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Teddie86 dan kan je zien aan de kleurstelling van de foto en dan vooral aan de controle streep.

Ts ik zie wel een schaduwstreepje maar kan zo niet goed zien of er echt wat staat of niet. Ik hoop natuurlijk voor jou van wel 😀

12. Teddie86

Dank sennie! Ik zie nu wat je bedoelt.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben heel nuchter hierin. Als je een test moet bewerken om een streep te kunnen zien, kun je de test beter eerst als negatief beschouwen.

Simpelweg omdat er anders wel in de bijsluiter had gestaan: ziet u geen streep na het testen, maak dan een foto en bewerk deze. Ziet u dan alsnog een streep, dan bent u zwanger.

14. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie hem wel hoor!! Ik ben vandaag ook 9 dpo en heb ook een duidelijk zichtbaar streepje (wordt helaas met het uploaden zeer slecht zichtbaar).

Deel Deze Pagina