hallo allemaal ik heb een vraag en ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft het volgende wij zijn nu anderhalf jaar bezig om nog een kindje te mogen krijgen (we hebben samen een dochter van 2 1/2 en me vriend heeft uit eerdere relatie een zoon van 16 en ik uit eerdere relatie een zoon van 11) afgelopen week zijn we bij de gynacoloog geweest en zei denkt dat het bij mij fout gaat bij de innesteling (heb al 2x positieve test gehad maar na 2 dagen kwam ongi weer) Gezien me leeftijd 40 jaar denkt ze dat me lichaam nog maar heel weinig ovarium aanmaakt (dit is nodig voor de innesteling) nu heeft ze me een homeopatisch middel voorgeschreven dat ook ovarium heet. mijn vraag is heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zo ja zou je dat met mij willen delen? alvast heel erg bedankt monique
Nog nooit van gehoord, maar wil je bij deze heel veel succes wensen en hopelijk ben je snel in verwachting. gr vruchtje
hoi bedankt voor jullie reactie ik hoop dat er hier iemand is die er ervaring mee heeft groet monique
nou het is dus een homeopatisch middel wat ovarium heet en het schijnt dat dat middel het ovarium weer aanmaakt in je lichaam groet monique
progesteron is het hormoon nodig voor de bekleding van de baarmoederwand wat nodig is voor de innesteling. Ovarium betekent niks anders dan eierstok en is geen hormoon (kan het tenmisnte op google niet vinden). Ben je niet in de war met namen? Ik ken het middel ovarium ook niet, sorry
op het recept van de gynacoloog staat dus ovarium de apotheek heeft het besteld en als het goed is kan ik het morgen ophalen heb ook gegoogeld en dan vind ik het onder de naam ovarium van het merk wala (is homeopatisch) zal kijken als ik het morgen kan ophalen wat er dan precies opstaat ben er wel erg benieuwd naar groet monique
hoi meiden nou eindelijk heb ik het middel gekregen (kwam uit duitsland) en het heet dus ovaria comp. nou hoop dat er iemand ervaring mee heeft ga effe google groet monique