joss@ hoe was je test? ik hoop positief maar anders zal je hier al wel wat gezegd hebben denk ik. nou ik zal voor je duimen meid liefs
Hee dames, Daar ben ik weer na een hele lange tijd haha! Ik heb inmiddels de clomid gebruikt en ben vandaag naar de gyn geweest.. had 2 eitjes!! eentje was 20mm en eentje 17,5 waarschijnlijk krijg ik dus een van deze dagen mn eisprong ik ben echt benieuwd of het de eerste ronde raak is, want de clomid helpt dus wel!
Hallo, Joss je maakt ons nieuwsgierig!! Spannend dat je vanavond gaat testen! Ik duim! Hier ronde 2 met clomid ingegaan, a.s. vrijdag 100 mg slikken! Morgen reageer ik weer op iedereen! Groetjes!
Beste meiden, Gister om 7 uur 's avonds even een test gedaan en de test is positief! Ik was helemaal blij! Om het zeker te weten hebben we er om half 8 nog eentje gedaan en deze was weer hardstikke positief! We zijn echt ontzettend blij, want eigenlijk is dit nog maar ronde twee! Nu hopen dat het goed blijft zitten! Ik hoop dat het bij jullie ook niet al te lang meer duurt en dat de clomid jullie ook goed kan helpen. Nu dus nog een voorbeeld dat clomid werkt!
jos, van harte gefeliciteerd!!! dat zijn leuke berichten om te horen. wij gaan ronde 2 met clomid in.
Joss!!! Gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend fijn voor jullie!! Hier ook ronde 2 begonnen.. Laat het geluk brengen ! Bubsie hoever ben jij in ronde 2? Groetjes!
Meiden, Een stomme vraag Mijn menstruatie is al 3x opgewekt met Primolut. De eerste keer werd ik na 4 dagen ongesteld, tweede keer na 4 dagen, 3e keer na 3 dagen en nu zit ik op dag 4 en nog niks??? Ik kan nu natuurlijk nooit met me Clomid 100 MG beginnen. Na hoelang werden jullie ongesteld?
JOSSS WAUWWW Gefeliciteerd zeg Met hoeveel MG Clomid ben je zwanger geraakt? PS wanneer had jij je eisprong (op welke cyclusdag)?
@kimzaa, ik gebruikte 100mg clomid en om mijn menstruatie op te wekken gebruikte ik duphaston en werd ongesteld op de derde dag (2x gebruikt). Volgens mij had ik mijn eisprong rond 25 juli, want mijn borsten werden toen super gevoelig en sindsdien heb ik er nog last van. Gelukkig is dat niet erg! Ik zou even bellen met de gyn, want misschien dat het bij primoluut wel langer kan zijn. Staat er iets in de bijsluiter? @joy, succes met de tweede ronde! Ik voor voor jullie allemaal duimen!
Weet je wat het is? Ik slik al 4 maanden primolut En kon echt me klok erop gelijk stellen. Primolut staat voor 2 – 4 dagen voor er een menstruatie optreedt. Dus als hij vandaag niet komt is hij ook niet aangeslagen lijkt me? Hihi, ik bedoelde op welke cyclusdag het was, want Clomid gebruikers krijgen meestal rond CD18 een eisprong Dat bedoelde ik haha. Ben wel benieuwd… Want Clomid gebruiksters zijn er later mee. Liefs
kizmaa ik heb ook primolut gehad, maar bij mij sloeg dit niet aan, kreeg na een week gestopt te zijn daarmee pas een bloeding en dan maar een paar druppels nog geen maandverbandje vol. dus nog niet goed. heb toen duphaston gehad en nu clomid 50mg en heb afgelopen cyclus met behulp van de clomid mn ei op 2 aug gehad. en ben nu begonnen met ronde 2 morgen mag ik beginnen.
hallo! @ Kimzaa: Ik ben deze keer nog voordat ik de pilletjes allemaal geslikt had ongesteld geworden. Ik gebruik provera. @ Bubsie: We gaan gelijk!! hihi. Ik ook vandaag dag 2 en morgen 100mg nemen! Dag 12 heb ik een meting. Ben benieuwd of het bij ons nu goed gaat! Groetjes!
joy: ja das wel toevallig. zou leuk zijn! vorige keer mn eisprong op dat 13 a 14 gehad. ik krijg geen metingen ik moet pas 2 sept weer terug.
he jos van harte meid. geniet van je zwangerschap. want het gaat echt zo snel. ik dacht tuurlijk negen maand dat is een heel end nou ik zit alweer bijna op de 31 weken. gaat echt snel. als je de 20 weken voorbij bent dan heb je de tijd niet meer in de hand dan gaat het razendsnel. een hele goeie zwangerschap toegenwenst liefs
Hey meiden, Ik ben toch nog ongesteld geworden en niet zo een klein beetje ook! Op welke cyclusdag krijgen jullie ongeveer je eisprong? Clomid 50 MG sloeg totaal niet aan bij mij en hoop de 100 MG wel. Dus heb nog nooit een eisprong gehad met Clomid, maar volgens mijn gynaecoloog kan dit een later ei zijn dan bij geen Clomid gebruiksters, dus ben erg benieuwd.
bij mij kwam die met dag 14. dus best vroeg voor de clomid gebruiker. meestal tussen 16 en dag 19 geloof ik. maar bij mij al vroeg ondanks de clomid 50
@Kimzaa, ik dacht dat ik de eisprong had op dag 14. Dat was het moment waar ik enorme krampen had en daarna deden mijn borsten erg veel pijn. @Sunlight, dankje voor je felicitatie! Wij voelen ons erg gelukkig en op 8 september hebben we de eerst echo en dan maar hopen dat alles goed is. Ik wens jullie allemaal succes toe!
Jeejte, wat hebben jullie snel je eisprong Ik hoop ook dat die van mij vroeger komt Ik dacht dat dat bij de meeste Clomid gebruikersters rond CD 16 en CD19 was?? @Joss, het is je ook zo gegund! Geniet er maar lekker van hoor . PS gebruikte jij ovu testen? Zo ja, hebben jullie veel geklust die maand? Hier aan de tweede dag Clomid. Rare is dat ik vorige keer veel dingen voelde, maar voel nu zelfs nog geen krampjes o.i.d. in me buik Liefs