1e ronde clomid, wie nog meer en wilt een kletsclubje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vinkje, 14 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Ik wens jullie allemaal succes meiden! Bij mij heeft clomid goed zijn werk gedaan. Houdt moed en geef niet op!

2. Joy09

Joy09 Lid

30 jun 2009
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo!

Als een eitje niet goed door groeit moet je helaas je cyclus afbreken met provera of primolut waardoor je na 10 dagen ongesteld wordt...
    Dan heb je weer een nieuwe cyclus waarbij ze waarschijnlijk de dosis verhogen!

Ik slik 100 mg clomid en dit doet zijn werk!

Veel succes meiden!

3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik ben vanmiddag in het ZH geweest. 1 ei was 52 mm, en dus een cyste met vocht, maar dat was niet ernstig zei hij. T had namelijk bij 20-22 al moeten springen en aangezien ik op dag 12 cyclus zit, is dat niet aannemelijk. Er zat ook een ei van nu 10 mm, en mn bmslijm was voldoende dik. Dat ei van 10 mm is dus klein, maar maandag gaat ie kijken of het verder gegroeid is.

Heb ook weer bloed moeten prikken om te kijken wat de clomid met mn hormonen heeft gedaan. Mn vorige bloed was prima.

Verder had mn vriend miljoenen zaadcellen meer dan normaal, dus de arts vond dat helemaal te wauw, mn vriend natuurlijk ook ;) Verder ook erg actief, dus daar ligt t niet aan.

Duzzz....dat is de stand van zaken nu.
    Ik weet maandag weer meer.
    Allemaal heel veel dikke zoenen van mij!!

xxxxxxxxxxxxx

4. Ny81

Ny81 Lid

5 sep 2006
    80
    0
    0
    hallo,

vandaag weer controle gehad en eitje gezien van 13 mm. Dus nu maar afwachten. Zaterdag moet ik weer heen. Ben benieuwd hoe het gaat en anders maar hogere dosis clomid.

Groetjes

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik heb al 3 dagen een temp van 36,7 ipv 36,4/36,5.... Kan ik mn eisprong al op dag 11-12 hebben gehad? Zou de gyn dat op dag 12 niet gezien hebben dan? Snap er niks meer van!
    xxxxxxxx

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    t staat hier stil nie?
    xxx

Deel Deze Pagina