Geertgen of Dusseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Crocus, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crocus

Crocus Niet meer actief

Vraagje,maar wat zouden jullie kiezen :) Ik heb een overactief imuunsysteem. Ik denk dat ze daar in dusseldorf misschien iets aan kunnen doen maar in Nederland nog nooit van gehoord hebben? Iemand die ik ken is na 11 miskramen in het Geertgen zwanger geworden. klinkt dus wel heel positief..Ik weet het dus niet. Iemand tips?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Met een overactief immuunsysteem zou ik zeker naar Dusseldorf gaan. In Nederland hebben ze er weinig tot geen kaas van gegeten mbt zwangerschap en kijken er meestal ook niet eens naar.

Ik denk dat je kansen in Dusseldorf hoger liggen, daar zijn ze vele malen verder..

3. Dat jij daar überhaupt over twijfelt ;) Van je leven niet overstappen hoor meissie, in DD gaat het helemaal goed komen!

4. Crocus

Crocus Niet meer actief

Na je blog gelezen te hebben wil ik het ook niet doen maar ben zo wanhopig soms..En dan hoor ik dat weer van iemand waarbij het wél gelukt is..Denk dat ik toch lekker blijf waar ik zit maar mondje dicht he over mij ;)

5. Tuurlijk! Ik weet het al sinds je aanmelding, maar ik zeg niks hoor ;) En die wanhoop.. Ik kan het me heel goed voorstellen. Maar er kwamen nu verdere onderzoeken in NL, toch? Ik zou die eerst eventjes afwachten. Weet je, qua stimulatie en bevruchting gaat alles in principe goed, ze moeten alleen blijven zitten.. Ik denk dat je daar in NL überhaupt niet meer hulp bij kunt krijgen, dan in het buitenland.. Kreeg jij de infuzen al? Ja, toch?

6. Crocus

Crocus Niet meer actief

Nee in NL komt verder niets helaas :( Heb medicatie gehad,hielp ook helemaal niets dus maar weer verder met prednison en ik wil wel graag intralipid maar dat is dus zo duur,tjonge! Het is alleen het blijven zitten inderdaad. Dat is het grote probleem. Ja en de centen.;) Voorlopig even niets maar we mogen zelf proberen met prednison. Zaad is gewoon goed,eitjes ook dus wie weet! Veel liefde nog met jullie wondertje in je buik.:)

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Zelf bij Geertgen gelopen. Hoewel de ervaringen hier, over het algemeen, positief zijn zou ik als ik de keuze had, meteen voor Dusseldorf kiezen.
    Ze zijn daar zo veel verder dan Nederland.
    Resultaten zijn daar ook beter dan bij Geertgen.
    Als je zo'n heftig en zwaar traject ingaat wil je gewoon de beste zorg en kansen en die vind je denk ik in Dusseldorf.

8. Oh :( Ik dacht dat er in Ehv (als ik het goed heb hoor) nog onderzoeken kwamen.. Wat een gedoe allemaal, en dat allemaal door zo'n rotziekte.. Het wordt hoog tijd dat álle verzekeringen hier Intrapalid gewoon gaan vergoeden vanuit de basisverzekering. Ik hoop natuurlijk ontzettend dat dat wonder bij jullie gebeurt en dat jij ook héél snel een kleintje in je buik hebt! Knuffel!

Deel Deze Pagina