na ruim anderhalf jaar geen succes morgen afspraak gyn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pugga, Jan 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    hallo,

Ik moet het gewoon echt kwijt, we zijn al meer dan anderhalf jaar bezig. na een jaar eindelijk zwanger helaas miskraam gevolgd door nog een miskraam en toen nog een miskraam. Dus nu een afspraak bij de gyn. morgenochtend vroeg. sinds dat we bezig zijn heeft mijn schoonzus een baby gekregen en mn zus is nu hoogzwanger van de tweede. toen wij begonnen voor de tweede was ze nog zwanger van de eerste. iedereen lijkt wel zwanger in mn omgevind en wij krijgen steeds vaker de vraag of het niet eens tijd word

ik had nu gewoon al een kindje knnen hebben van 9 maanden. zo verschrikkelijk bizar. of al over de helf kunnen zijn als het geen miskraam werd.

ik ben ontiegelijk bang voor morgen, wat gaan ze zeggen wat gaan ze doen. gaan ze uberhaupt iets doen. Ik was al te zwaar maar afgelopen half jaar nog iets aangekomen door alle stress en verdriet

ik weet het gewoon echt niet meer. wat als het nooit zal gebeuren.
    als er geen tweede komt.

2. Sabje373

Sabje373 Actief lid

Nov 2, 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen ervaring mee maar wil je veel succes wensen morgen!

3. ik87

ik87 Bekend lid

Apr 23, 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Onze eerste afspraak bij de gyn bestond voornamelijk uit het beantwoorden van vragen en een inwendige echo. Had de dag ervoor ook enorme zenuwen, maar het was uiteindelijk niets om zenuwen voor te heb. Hopelijk valt het voor jullie ook mee. Succes!

4. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik denk dat ze je eerst een aantal vragen gaat stellen.
    Misschien zelfs ook wel een inwendig onderzoek. Even gênant, maar uiteindelijk valt het heel erg mee. Je kunt dan op een echo schermpje meekijken naar je baarmoeder/eileiders/eierstokken. Heel interessant om te zien vond ik! Ik heb er ondertussen al tientallen gehad.
    Misschien dat je ook je bloed nog moet laten prikken.

Zo'n stap naar de gynaecoloog is groot, maar ik denk dat je het achteraf meevalt.
    Heel veel succes morgen. Makkelijk gezegd, maar: Maak je niet al te druk. Valt echt reuze mee. Zij zijn er om jullie te helpen.

5. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    ik ben dus enorm bang dat ze me niet kunnen of willen helpen ivm overgewicht of onvruchtbaarheid enzovoorts

6. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

Dec 5, 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ik heb zelf ook bij de gyn gelopen. Er worden vragen gesteld, ik kreeg een inwendige echo en er werden uitstrijkjes gemaakt, als het goed is gaan ze ook bloedprikken. Toen alles bij mij oké was en ze geen reden konden vinden waarom het steeds fout ging, gaven ze ons nog een paar maanden. Ben daarna doorgestuurd naar een fertiliteitsarts en manlief werd ook door de molen gehaald.
    Als je overgewicht hebt kunnen ze je wel zeggen over afvallen, ik had zelf ook wat overgewicht.

Wens je ontzettend veel succes en hoop dat je morgen al iets meer duidelijkheid mag krijgen.
    Laat je weten hoe het gegaan is?

7. wepie

wepie Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    99
    28
    Ik snap je gevoel, zeker je onzekerheid en angst heel erg goed.
    Ik ben zelf 4 weken geleden voor het eerst bij de gynaecoloog geweest.
    Dit omdat het bij ons ook niet lukte. Ik weet dus ook nog heel goed dat
    ik hetzelfde gevoel had als dat jij nu beschrijft.

Bij mijn eerste afspraak kregen we vragen, hebben ze een inwendige echo gemaakt en bloed geprikt.
    Daarna kreeg ik een vervolg afspraak voor de uitslag.
    Uiteindelijk kwam hieruit dat ik pcos heb (geen eisprong).
    De eerste dagen was ik best wel geschrokken en down. Maar nu geeft het heel gek eigenlijk maar ook wel rust.
    Er is nu een reden waarom het niet lukt. En we kunnen hier als het goed is mee geholpen worden, ook al zal het misschien een lange en moeilijke weg worden.
    Het is beter dan die constante teleurstellingen en onduidelijkheid.

Ik wil je heel veel succes wensen en ga voor je duimen dat het maar snel raak mag zijn voor jullie.
    Ennee het gevoel van bij ons lukt het niet en de rest gaat ons voorbij snap ik ook heel goed hoor.

8. Meulen

Meulen Lid

Apr 7, 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten een beetje in het zelfde schuitje, vanmorgen naar de huisarts geweest en een verwijzing gekregen naar de gynaecoloog.
    Dus hier ook spanning van wat er allemaal komen gaat.

Succes bij je eerste afspraak!

Share This Page