Wie ook op de wachtbank?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Marl1tje, May 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marl1tje

Marl1tje Lid

Apr 2, 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Vroeg mij af wie nog meer op de wachtbank zitten, wanneer jullie gaan testen, welke kwaaltjes jullie hebben etc.

Ik had zondag mijn positieve ovulatietest en die avond dus geklust.
    Dag daarna was ik sochtends even heel misselijk.. Waarschijnlijk daadwerkelijke eisprong? Savonds ook geklust.
    Nu had ik gisteren wat bloed bij het afvegen en ook veel krampjes en gerommel in onderbuik.
    Vandaag lijkt mijn onderbuik wat gezwollen en tepels zijn ook al sinds gisteren heel gevoelig.

Zouden deze kwaaltjes zo snel kunnen?
    Greetz M

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Hoi
    Zou mij sterk verbazen van je symptomen. Vooral (proberen) je niet te fixeren op al dan niet mogelijke klachten want voor hetzelfde geld ben je wel zwanger maar heb je geen symptomen. Het is verschilt zo van vrouw tot vrouw :)
    Mijn ei is pas volgende week maar wij gaan alvast in het weekend beginnen aan onze 10e ronde. En daarna zien we wel weer. Ik ga ook deze keer echt niet proberen te testen tot mijn NOD.
    Veel succes!

3. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

Jan 14, 2014
    165
    74
    28
    Hey, spannend he! Ik wacht ook om te kunnen testen.. Heb al een week (vanaf m'n vermoedelijke innesteldatum) super veel kramp, zeurende pijn en steekjes in me onderbuik.. En normaal heb ik ongeveer een week voor me NOD al wat licht bloedverlies maar nu niks.. Ik kan dit weekend testen.. Laten we hopen op een positieve test.. Dat bloed van jou kan van de innesteling zijn! Wanneer kan je testen??

4. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

Apr 20, 2015
    3,443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik had vanmiddag een positieve ovulatietest. Dus na morgen gaat voor mij voor de eerste keer het lange wachten ook beginnen... Zo spannend!

5. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,253
    13
    38
    Ik zit sinds gister op het wachtbankje. 26 mei mag ik testen. Heb sinds een uur echt steken rechts onderin me buik. Zou nog eisprong kunnen wezen... Weet mn cyclus nog niet na de pil... Maar gister aan de bmm te voelen zat ik in de vruchtbare periode en nu voelde hij heel anders

6. Me28

Me28 Bekend lid

Nov 4, 2012
    648
    181
    43
    Ja ik, nog een paar dagen wachten. We zitten pas in ronde 1 en had me voorgenomen er deze keer niet op te letten en niet zo mee bezig te zijn, maar het lukt echt niet :). Ik voel alweer van alles. Afgelopen maandag ineens duizelig, nu al een paar dagen een beetje ziekig, misselijk gevoel, vanaf vandaag stemmingswisselingen en steekjes in mn buik. Mijn NOD is ergens tussen a.s. Zondag en dinsdag, heb altijd een cyclus van 24-26 dagen. Kwaaltjes kunnen natuurlijk ook gewoon komen doordat ik een virusje heb en bijna ongesteld moet worden. Whaaah, heb echt een hekel aan het wachtbankje!

7. LaDebs

LaDebs Actief lid

Jan 6, 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    23e NOD. Spannond!

8. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

May 12, 2014
    1,767
    760
    113
    Female
    Amsterdam
    Zaterdag 23 mei mijn nod. Vorig weekend flink 'geklust' na een positieve ovulatietest. Ook ik lijk van alles te voelen.. Altijd tussen eisprong en menstruatie enorm zere borsten. Ook nu weer het geval.. Of voelen ze anders zeer...? Hih;) Ook paar dagen misselijk geweest en rommelende buik alsof ik iets moet eten (maar dit niet het geval is)
    Ik ben benieuwd! Leuk als we elkaar op de hoogte houden! Succes allemaal en sterkte met wachten;)

9. Chupaah

Chupaah Nieuw lid

May 14, 2015
    4
    0
    1
    Hallo allemaal!
    Ook ik zit op het wachtbankje.. Nu de 6e ronde en elke maand weer spannend! 12 Mei was me NOD, 11 Mei getest en negatief.
    Mag van mezelf morgen of zaterdag weer testen :) Voel van alles maar dat heb ik elke keer dus zegt ook niks haha

10. Kiki9

Kiki9 Lid

Apr 24, 2015
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Spannende tijd dames! Ik heb vandaag mijn NOD, althans als ik ben uitgegaan van mijn kortste cyclus tot nu toe! Deze is heel regelmatig, m'n langste is 2 dagen later. Volgens mijn kortste cyclus zou ik vandaag mijn ongi moeten krijgen, maar Still going strong!
    Ik dwing mijzelf om te wachten tot zondag, dan is de langste cyclus ook verstreken.... Hoop dat ik mezelf kan inhouden en het volhoud om te wachten, spannend!!!

11. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,253
    13
    38
    Haha succes

12. Mavanmi

Mavanmi Lid

May 13, 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een wachtbank of zal ik zeggen killerbank pff mijn nod is van 22 mei tot 26 mei dus nu maar wachten ik vind t zooo moeilijk niet te testen maar ik weet dat t beter is succes meiden en ik hoop op heel veel positieve testen :D

13. nonniez

nonniez Actief lid

Mar 15, 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook! Morgen zit ik op 28 dgn maar aangezien m'n cyclus steeds wisseld 28-35 dagen zal ik nog even geduld moeten hebben om te testen!

14. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

Mar 9, 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    21 mei mag ik testen. eigenlijk hoop ik op dinsdag een positieve test te hebben. mijn man is dan jarig en een mooier verjaardagscadeau is er toch niet?:)

15. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

Jan 19, 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Ik ook!
    Mijn NOD is 23 mei.
    1e ronde na het stoppen met de pil!
    Bij mijn eerste ook meteen zwanger, kga er niet vanuit dat dat nu weer zo is maar you never know!
    Onwijs zere tepels en rommelende darmen maar verder niet echt.
    Wachten duurt laaaaang!

16. LaDebs

LaDebs Actief lid

Jan 6, 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    De 23e gaat een spannende dag voor velen worden die ik al :)

17. Siesa

Siesa Lid

May 15, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

Wat spannend, ik zit ook op de wachtbank.. ronde 2. Ik maak me wel een beetje zorgen.. na het klussen stroomt het er altijd weer enorm uit... is dit wel ok? Ik heb vandaag mijn eisprong. Voelt een beetje als menstruatiepijn in mijn rechterzij. Heel klein beetje misselijk.. maar dat was ik vorige maand ook. Gisteravond en de avond ervoor geklust.. dus ben benieuwd!!!! SUCCES!!!

18. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

May 12, 2014
    1,767
    760
    113
    Female
    Amsterdam
    Klinkt beetje gek Siesa maar na het klaarkomen zorgen dat je vriend/man er voorzichtig uit gaat (wij doen altijd missionarisstandje) en dan houd ik altijd gelijk m'n hand erbij. Dan even 15 min met kussen onder je billen liggen. Als het er daarna uitloopt, wat logisch is, dan is het niet erg.

Succes!!

19. Marl1tje

Marl1tje Lid

Apr 2, 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zonnetje 1993, zeker spannend! Ik hoop ook op een positieve test voor jou! Ik heb mijn nod pas de 24e waarschijnlijk, zal dus te vroeg zijn voor innesteling.. Laat je de uitkomst de test weten? :-D

Linnaea, succes met het lange wachten! Jij hebt paar dagen na mij je nod dan :)

Jeszjuh, kan idd eisprong zijn.. Had ik ook een beetje, maar dan lichte steekjes..

Me28, spannend, 1e ronde!! Dan is het bijna aan jou om te testen, jouw kwaaltjes komen mij erg bekend voor.. Laat je ons weten wat de uitkomst van de test is??

Ladebs en 1986chantal, wij hebben onze nod op ongeveer dezelfde dag!! Zeker elkaar op de hoogte houden :-D

Chupaah, al getest??? Heel benieuwd!!
    En kiki9 voor jou ook! Laat ons zondag zeker iets weten!!

20. Marl1tje

Marl1tje Lid

Apr 2, 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mavanmie, duurt nog zo lan he!! Leuk dat jij ook rond die tijd je nod hebt, wanneer mag je van jezelf testen?

Nonniez, wanneer ga jij testen?

Crosscountry, misschien de 19e al testen met vroege tester dan? :-D beter cadeau bestaat natuurlijk niet!

20babyj10, ook bij mij diezelfde kwaaltjes en ook rond diezelfde dag nod, zou het wat betekenen? ;)

Siesa, idd zoals chantal uitlegd doen wij het ook!

Succes met wachten iedereen, leuk al die reacties! Fijn dat we op deze manier wat ervaring kunnen uitwisselen he :)
    Ik hoop heel veel positieve testen!!

Share This Page