1e ronde na miskraam: mislukt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eiram, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eiram

Eiram Niet meer actief

Ik weet dat het niet raar is maar toch. Keurig een ronde gewacht tot menstruatie en er daarna voor gegaan. 2 dagen over tijd en toch ongesteld. Ik had het zo gehoopt. Nu weer naar de volgende ronde...zucht

2. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.482
    332
    83
    Vervelend voor je Eiram. Gebruik je ovuluatie testen om je eisprong te vinden? Ik zit nu ook in de 2e ronde na ma.. Vandaag op cd 31 pas me eisprong gevonden dmv ovulatie testen..
    Wat de vk tegen mij gezegd had is dat je pas zwanger wordt als je lichaam er klaar voor is. Hoe voel je je verder?
    Liefs

3. Roosje000

Roosje000 Actief lid

11 mrt 2015
    224
    0
    16
    Gelderland
    Ik snap hoe je je voelt! Ik ben van de week ongesteld geworden (30 dagen na miskraam) en was toch ook teleurgesteld...
    Succes en ik duim voor een snelle positieve test voor je!

4. Eiram

Eiram Niet meer actief

Geen ovutesten. We doen het regelmatig genoeg om ei niet te missen. Slik tarwekiemolie als extra.

Eerste cyclus was 31 (na miskraam) en nu 30. Daarvoor langste cyclus 27 dagen. Ik denk steeds wanneer wel... Ik zou nu bijna 20 weken zijn geweest etc.

5. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.482
    332
    83
    Ik zou ook nu 18 weken zijn geweest en soms denk ik wow.. 18 weken al.. Sterkte. Hoop dat je gauw positieve test heb!!!

6. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hey eiram, dan zitten we ongeveer gelijk. Ik zit nu in mijn 3e ronde na mijn mk. Ook een ronde 'gewacht' om te kijken wat mijn cyclus deed. Het is idd een teleurstelling maar probeer toch positief te blijven, hoe moeilijk het ook is. Positieve noot is het feit dat je zwanger kan raken en dus daarmee gezegend bent in tegenstelling tot onze dames van de mmm en dit is zeker geen verwijt naar hun toe. Heb heel veel bewondering voor hun.
    Hopelijk heb je snel een positieve test en een stevige plakkerd!

7. Eiram

Eiram Niet meer actief

Ik weet het, ik heb ook al een prachtige dreumes van 19 maanden. Maar we waren zo blij en hoopten dat de tweede niet te veel zou schelen met nr 1. Ik weet dat ik niet mag klagen, maar ik zou zo graag zwanger willen zijn!

8. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.024
    1.040
    113
    Grrr, wat vervelend Eiram! Ik weet helaas precies hoe het voelt. Heb zelf in januari 2014 een miskraam gehad en was daarna pas weer in november zwanger terwijl we iedere maand gericht geklust hebben (en ik ook ovulatietesten heb gebruikt. Net in de maand dat we voor het eerst naar de gyn zijn geweest voor onderzoeken, raakte ik zwanger :D (de uitslagen van de onderzoeken waren ook prima maar dat was ook geen verrassing meer ;))

Wat ik met mijn verhaal wil zeggen is: laat het los! Ik weet het, het klinkt makkelijker dan het is maar ik maakte mezelf zo gek in m'n hoofd omdat ik zo graag weer zwanger wilde zijn, dat dit er hoogst waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat het niet lukte. Heb het uiteindelijk los kunnen laten omdat het me rust gaf dat er nu een gyn was die ons vertelde wat te doen ;)

Hoop voor je dat je snel een positieve test mag komen showen! :D

9. Eiram

Eiram Niet meer actief

Ik ben er in de cyclus ook niet veel mee bezig. We hebben het gewoon leuk tussen de lakens. Maar als je menstruatie er aan komt denk je toch...hoop dat ie niet komt! Ik heb mezelf ook voorgenomen er geen ding van te maken en dat we alle tijd hebben. Had gewoon met 2 dagen over tijd op een wonder gehoopt.

Ik heb gelukkig genoeg afleiding de komende tijd: werkproject, verhuizen, vakantie en mijn kleintje!

10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.024
    1.040
    113
    Fijn dat je er niet zoveel mee bezig bent, houden zo :) Maar snap je teleurstelling als je dan ineens 2 dagen overtijd bent. Vol goede moed door naar de tweede ronde!

11. IrisN

IrisN Niet meer actief

Ik lees even mee dames. Hier 20 april curettage gehad. Nu ongesteld, dus helaas niet zwanger geworden daarna. Ook een teleurstelling, want ik had het zooo gehoopt!

12. Eiram

Eiram Niet meer actief

Ja je hoopt dan één van die mazzelaars te zijn waarbij het zomaar snel raak is. Het is ook een soort machteloosheid, je kan je best doen en meer niet.

Ik hoop op een snelle nieuwe zwangerschap voor iedereen!

Deel Deze Pagina