He ladies, Even een vraagje. Ik vind het geen probleem om geen alchohol te drinken, soms doe ik het wel, met mate, maar probeer vooral te doen in de periode van mijn menstruatie. Of is dit net zo slecht als in de rest van mijn cyclus? Hoor graag van jullie... En wat jullie doen...??
Maakt volgens mij niet veel uit. Behalve dan dat alcohol je bloed verdunt, waardoor je misschien meer gaat vloeien? Maar ik zou niet weten waarom het tijdens je menstruatie slechter is dan anders. ALS het al slechter zou moeten zijn op een gegeven moment, dan zou ik juist denken tussen je menstruatie en je ovulatie in. Als je nieuwe eitje wordt gemaakt... Maar dat verzin ik ter plekke.
Ik bedoel meer, dat het tijdens de menstruatie minder schadelijk is dan in de rest van de cyclus... Wil toch zo nu en dan een wijntje, en nu met het mooie weer... Als ik het dan tijdens mijn menstruatie doe, voel ik me niet zo schuldig, maar vroeg me af of het verschil uitmaakt...
Hallo ik heb toen wij bezig waren gewoon de hele tijd alcohol gedronken behalve na mijn eisprong....Ook rookte ik gewoon nog dus denk dat het niet zoveel uit maakt. Mijn vriend is nooit gestopt met roken en die rookte aardig door (rookt nu veeeel minder) alleen hij dronk bijna nooit. Ik persoonlijk vind het allemaal overdreven dat je alcohol volledig moet laten als je aan kids begint, dan mag je verdorie helemaal niks meer en misschien duurt het een tijdje voor je zwanger bent..... Suc6 iig
Ik drink idd ook tot mijn ei en daarna af en toe 1 wijntje. Als ik een posi test heb, drink ik niets meer. Door overmatig alc gebruik kan je eisprong uitblijven. Maar met mate is denk ik geen probleem. Proost!
Ik let er alleen op wanneer ik mijn ei heb gehad, alcohol drink ik bijna niet en roken doe ik al helemaal niet. Let er meer op met filet americain en rosbief etc.
Ik drink ook alleen wanneer ik ongesteld ben *proost* zit nu aan een rose biertje Lijkt me geen kwaad te kunnen. Denk eerder dat het bij mijn vriend een probleem zou zijn gezien hij ieder weekend wel een paar drinkt..
Bij mij eigenlijk hetzelfde. Ik drink bijna nooit, maar als ik tegenwoordig drink, doe ik dat als ik ongesteld ben. Roken doe ik ook niet. Mijn man wel beide, drinkt bijna elk weekend wel flink. Zal slechter zijn dat dat glaasje wijn als ik ongesteld ben
Alcohol is niet goed voor de zaadjes Ik dronk ook niet toen we aan het proberen waren, tot ik ongesteld werd. Dat was 'bewijs' dat ik niet zwanger was en tot onze volgende vrijpartij kon ik dus veilig drinken. En filet americain eten
Filet american kan je gewoon eten hoor zolang je niet zwanger bent....Ik heb dat ook gewoon gedaan kan helemaal geen kwaad.
Ja duuuhhhhhh, anders zou het niet verkocht mogen worden. Ik heb het gewoon niet gegeten, voor het geval ik al zwanger was. In de tijd dat ik zwanger probeerde te raken, heb ik me zo gedragen, alsof ik al zwanger was. Gewoon voor het geval dat. Ik wil dat risico niet lopen.
Ehm het gaat hier over zwanger worden toch..ik dat iedereen wel snapt dat het anders niet verkocht mag worden beetje domme opmerking. Persoonlijk vind ik het erg overdreven om al te stoppen met van alles en nog wat als je zwanger wilt worden. Bovendien heb je de eerste 6 wkn sowieso nog helemaal geen bloedband met het vruchtje dus het kan sowieso geen schade doen.... Ik zou zeggen doe wat meer research
Misschien moet jij dat zelf maar eens doen.... Je loopt ZELF de infectie op, waarna je het kind kunt besmetten. (over domme opmerkingen gesproken)
Hey Lady, als ik zo'n onderschrift neem mag ik dan ook zo uithalen naar anderen? Dat wil ik dan ook wel, ga het ff navragen bij de mod's On topic, wat mij betreft geldt dat vanaf de eisprong. Bovendien kan ik binnen 3 minuten op internet een stukje vinden waarin staat dat het niet uitmaakt als je nog niet bevrucht bent
ik hou er wel een beetje rekening mee wat ik eet of drink, maar als ik dan toch weer ongi ben vind ik dat ik een borrel mag. bij de eerste wist ik pas met 13 weken dat ik zwanger was, dus tot die tijd rookte ik nog (was al wel sterk geminderd naar 3 of 4 per dag) en in het weekend namen we ook wel een lekkere borrel, en heb ik best dingen gegeten die ik daarna toch echt liet staan omdat ze afgeraden worden. ik heb me daar soms best zorgen over gemaakt, maar gelukkig is lars kerngezond.
ik heb ook gewoon gedaan tot ik wist dat ik zwanger was. heb 4 dagen voor ik overtijd was nog filet americain gegeten. volgens de vk is dit prima en kan het geen kwaad. moet er wel bij zeggen dat ik alleen in het weekend weleens wat dronk, altijd heel goed op houdbaarheidsdata let (filet americain heb ik nooit bewaard) en niet rook.