Hallo dames Ik ben nieuw hier! Ben wel altijd al geruime tijd aan het lezen, maar eerste keer dat ik reageer! Ik heb1 september een miskraam gehad! Heb best wel lang gebloed, en 4 october was eerste dag van mijn menstruatie! Ik wil heel graag weer zwanger worden, nou ....moet rondt 29/09 of 1/11 ongesteld worden. Maar heb al wat zwangerschapssymptomen, voor mijn gevoel! Misselijk soms, gevoelige borsten soms veel plassen. Maar goed, ik heb gister een test gedaan en die was negatief, maar ik heb ook wel 8 tot 9 dagen te vroeg getest! Ben bang dat het echt negatief is, kan ik nog hoop hebben op een positiefe test! Ik vindt het zo moeilijk om te wachten! ik wordt gek!
hey meid! ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad he , en toen waren er 7 weken verstreken en ik ging naar de dokter voor te zeggen dat ik nog altijd niet ongesteld was...toen bleek ik al 6 weken zwanger te zijn! dus ik was de week erop na mijn miskraam terug zwanger en ik heb nu een prachtige dochter je weet wat ze zeggen he..na een miskraam is de baan open! dus alles is mogelijk je ziet het wel bij mij. groetjes en hopelijk heb je er wat aan dikke kus sara
Hoi Lady, Je bent idd ongeduldig hahaha.... Maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik mag vandaag testen en heb ook al afgelopen maandag getest en die was ook negatief. Ik ga nu zondagochtend testen als mijn ongi uitblijft. Wat kwaaltjes betreft, daar is zo weinig over te zeggen. Het kunnen zwangerschapskwaaltjes zijn, maar je kan ook nog last hebben van ontpillen. Weet niet wanneer je precies gestopt bent. Ik ben alleen wel bang dat je toch wat geduld moet hebben en wachten tot de dag dat je mag testen. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent. Veel suc6 ermee. Liefs kweb
He Ladymoi: lastig is dat om te wachten he! Ik heb vorige maand ook een vmk gehad en nu dus hartstikke zwanger Ik duim voor jou dat het ook zo is hoor!
Hallo dames Ben blij dat er gereageerd wordt op mijn topic, was bang dat niemand het interessant genoeg vond! Maar goed, gefeliciteerd dames die nu zwanger zijn...wauw echt leuk! Robin77 en passoatje! Passuatje..wat ben je snel zwanger geworden zeg....geweldig! Bij mij is het wel raar gelopen. Zeker 2 weken gebloed, was bloed van miskraam daarna 2 weken geen bloeding en daarna ongesteld 1 week! en nu ben ik aan het wachten en wachten en hopen en hopen dat ik misschien wel zwanger ben! Ik moet inderdaad gewoon geduld hebben en volgende week zaterdag testen! nog 1 week volhouden! Bdankt voor jullie reacties
Helaas, ben vandaag ongesteld geworden! snik......snik! oeffff............balen!........Maar goed....cyclus is wel veel korter dan ik normaal heb! bah!