Kan dit nog op tijd zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikkie, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoi meiden,

Ff een vraagje. Ik heb afgelopen dinsdag een positieve ovulatietest gehad en dinsdag laat in de avond had ik ook erge ovulatiepijn. Woensdag heb ik de test niet helemaal goed uitgevoerd (ik had eerder al geplast en het niet lang genoeg opgehouden) Het streepje was dus ook iets lichter. Dat kan anders ook zo zijn maar nu weet ik niet zeker of het een juist resultaat was.
    Nu hebben wij zondagmiddag voor het laatst geklust, deze week is het er niet van gekomen door omstandigheden.
    Is er nog wel kans dat ik zwanger ben of kan ik het sowieso vergeten deze maand?
    Vanavond klussen heeft ook geen zin meer lijkt me? Streepje was vanochtend weg.
    Ben trouwens wel blij, ik heb dus wel een eisprong.. Ben de laatste maanden erg onregelmatig geweest (ook door stress) en was bang dat er iets mis was. Maar gelukkig had ik wel een positieve ovulatietest.
    Mijn NOD is nu rond 27 juni.

liefs Nikkie

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Volgensmij ben je er wel op tijd bij geweest hoor. De ei van een vrouw leeft maar even maar het zaad van een man leeft langer. Het varieerd wel hoor ik lees hier wel eens 48 uur maar ook 5 dagen heb ik gezien ! er is dus hoop hoor !
    succes

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik weet dat ik op een donderdag geklust had en de dinsdag erna mijn ei had<-- en ben die maand toch zwanger geraakt..dus het kan nog alle kanten op :)
    ik zou als ik jou was toch nog voor de zekerheid klussen vanaaf! je weet maar nooit :rolleyes:
    succes alvast hihi
    groetjes van Ramona

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Oke bedankt hihi. Gefeliciteerd met je zwangerschap Ramona!
    Maar het beste is toch wel een dag voor je ei of op de dag zelf klussen?
    Denk niet dat het raak is deze maand maar wie weet.
    Ik hoop dat mijn vriend goede zaadkwaliteit heeft ;) maar gemiddeld 'leeft" het zo'n 48 uur dus dan zou het niet op tijd zijn geweest :(
    Afwachten dus maar.

liefs

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dat is het ergste het is elke maand weer afwachten !
    volgensmij kan het wel hoor ... en hoop doet leven

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik vind het allemaal zo verwarrend, ik heb namelijk ook OV testen gebruikt en toen geklust op de juiste tijden elke maand resultaat niet zwanger. . . . .
    De maand waar ik maar 3 keer geklust had en op de "foute" tijden volgens het boekje was ik ineens zwanger :(

Dus niet druk maken just relax en dan zie je wel! ;)
    Veel succes!

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    We wachten maar af idd, ik ben in ieder geval allang blij met mijn weer eens normale cyclus. Tenzij ik een langere luteale fase heb dan 14 dagen. Dacht dat het de vorige maand ook zo'n 14 dagen was. Heb toen geen ovulatietesten gebruikt dus weet het niet zeker.
    Maar toen jij zwanger werd "zomaar" had je toen ook ovulatietesten gebruikt? Of juist niet en je denkt op de verkeerde dagen geklust te hebben.
    Thanks for jullie antwoorden.
    Hopelijk kan ik over een tijdje ook zo'n mooie banner nemen :D
    Ik ben er verder niet zoveel mee bezig hoor... we wachten geduldig af.
    Deze maand nog tempen en vanaf volgende maand alleen nog ovulatietesten gebruiken (omdat ik nog steeds onregelmatig ben).

X Nikkie

8. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Het heeft in mijn ogen gewoon altijd zin als je er alletwee zin in hebt, niet omdat je móet...
    Niet vervelend bedoeld overigens, maar alleen 'klussen' op de juiste tijden is misschien gunstig om zwanger te worden, maar voor je relatie lijkt het me op de langere termijn niet echt bevorderlijk.

Groetjes, Renée

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nee geen OV testen en was compleet niet bezig met zwanger worden die maand (erg druk)
    Ik weet nog dat ik een week voor NOD tegen mannetje zei in een boze bui: Denk jij nou echt dat we deze maand zwanger zullen zijn?, ik en hij zeiden allebei NEE Dat komt omdat we echt maar 3 keer geklust hadden en ik ben heel regelmatig en wist dus dat het niet rond mijn eisprong was! Was er weer een beetje tereurgesteld over dat we weer een maand weg gegooid hadden! (dus zat een beetje te fitten!)

Voor niets bleek achteraf! ;) :D

[/b]

10. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, wij klussen echt niet alleen op de "juiste" dagen. Maar het is wel belangrijk om het juist ook op die dagen te doen he ;) Omdat wij het sowieso al niet elke dag of om de dag doen. Dan is de kans om zwanger te worden natuurlijk ook kleiner.
    Zo hadden we in het weekend gewoon zin (2x) en afgelopen dagen kwam het er niet van vandaar mijn vraag.
    NIet gelijk je oordeel klaar hebben!

groetjes Nikkie

11. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Sorry, Nikkie :oops:

Het is alleen zo dat je hier regelmatig leest over vrouwen die zowat alleen nog maar seks hebben op het goede moment. Ik denk gewoon dat het erg belangrijk is dat je niet uit het oog verliest dat het vooral ook gewoon FIJN moet zijn en niet alleen om een kindje te maken.

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ach geeft ook niet hoor, ik reageerde misschien ook wel wat prikkelbaar. Het is je vergeven ;)
    Denk zelf trouwens niet dat het op tijd is...
    Ik maak me niet druk. Heb de afgelopen maanden veel andere dingen aan mijn hoofd gehad en ben blij dat ik nu in een wat rustiger vaarwater ben gekomen zeg maar.
    En idd het moet gewoon FIJN blijven. Soms zie ik hier idd ook meiden waarvan ik denk tjemig het gaat toch niet alleen meer om een kindje te maken zeg maar! Zo zit ik gelukkig niet inelkaar. Het is niet goed als je alleen daar nog mee bezig bent.
    Maar natuurlijk probeer je wel een beetje op de juiste dagen te vrijen als je zwanger wilt worden.
    Maar niet ten koste van alles hoor.
    Het zou mooi zijn als het lukt.
    We wachten geduldig af.

groetjes Nikkie

Deel Deze Pagina