Hoi allemaal, ik ben nieuw hier, maar ben al een maand rond aan t neuzen op dit forum. Ben sinds mei gestopt met de pil, maar we hadden besloten er nog niet gelijk voor te gaan. Vanaf deze maand zijn we serieus begonnen met klussen. Kreeg een week geleden steken in mijn buik en rechterlies en werd bij vlagen misselijk. T leek ook wel of de misselijkheid elke dag erger werd. A.s. zaterdag is pas mijn NOD, maar omdat ik gister zo erg misselijk was, heb ik toch maar een testje gedaan. En ja hoor een streep Ok wel licht, maar hij was er wel en zelfs mijn o zo nuchtere vriend zei gelijk dat hij een streep zag. Dus ga er toch voorzichtig vanuit dat ik zwanger ben. Vind t wel eng, heb al 2 miskramen gehad, in week 5 en 6, maar toen was ik aan de pil. Ga morgen nog een test doen en hoop dat de streep dan dikker is. Heb trouwens een vraagje: de steken zijn weg, maar ik voel wel dat ik een buik heb. T voelt strak aan zeg maar. Is dat normaal zo vroeg? Groetjes een voorzichtig blije Sanny
Welkom Sanny en ik wil je toch heel voorzichtig feliciteren! Dat je buik nu vreemd aanvoelt kan kloppen. Met een beetje mazzel komen daar nog veel meer vervelende verschijnselen bij
Dankjewel Veronique! Moet zeggen dat ik al een hoop symptomen heb, maar t blijft toch onwerkelijk. Heb al een paar dagen t gevoel dat ik ongi moet worden, normaal gesproken heb ik dat 1 dag van te voren, nu al een paar dagen. Maar dan ga ik naar de wc en er is geen bloed maar wel witte afscheiding. Is dat ook normaal? Moet wel zeggen dat ik blij ben met de misselijkheid, de vorige 2 keren had ik dat niet en t is wel een heel duidelijk symptoom. Heb de huisarts gebeld, die zei dat die steken de innesteling was, maar dat t raar is dat ik nu mijn buik voel en dat t te vroeg is. Maar heb jij zo vroeg in je zwangerschap daar ook last van gehad? Groetjes Sanny
Heey, Welkom en gefeliciteerd! Hopen dat je nog een duidelijke test hebt! En de symptonen zijn altijd goed! Liefs Mootje
Dankjewel dat stelt me toch wel gerust. Heb gisteravond de test gedaan en ga morgenochtend weer een test doen. Hopenlijk krijg ik met ochtendurine een duidelijker resultaat Laat t jullie morgenochtend gelijk weten. Groetjes Sanny
Kon toch niet wachten, had gister een etos test gedaan en heb net een clearblue digitale test gedaan. Had verwacht dat er niet zwanger zou staan, heb gehoord dat je HCG hormoon bij CB hoger moet zijn om t te testen........Maar er staat duidelijk ZWANGER op. Ik ben zo blij nu, kan t haast nog niet geloven.
Dankje en zal ik doen. Tis zo vreemd over 2 dagen mn NOD, dus ben nog niet eens overtijd en al 2 positieve testen! En ik voel me ook zwanger, wist t eigelijk een paar dagen geleden al, maar durfde t niet hardop te zeggen. Tis zo anders dan de 2 vorige keren, toen voelde ik niks. En heb nu alle symptomen. Heb vannacht van de spanning amper geslapen en ben nu ook heel onrustig, mn vriend is pas om half 6 thuis, maar t alleen zijn nu is zo moeilijk. En mijn moeder belde net en t was zo moeilijk om niks te zeggen! Ben blij dat ik t hier met jullie kan delen! Groetjes een blije Sanny