Hallo allemaal, Ik had eind november de eerste dag van m'n menstruatie, daarna gestopt met de pil. Ik weet niet meer precies welke dag het was, aangezien mijn partner m'n agenda heeft weggegooid .. maar nu is m'n vraag. Wanneer zou je kunnen testen als je niet ongesteld bent geworden? Kan uiteraard ook zijn dat m'n ongesteldheid nog even op zich laat wachten. Iemand tips? Ik reken nu even op de eerste week van januari maar weet het niet zeker... Ik heb trouwens niet echt duidelijke symptomen, maar heb wel t idee dat m'n borsten voller zijn en ik heb nog steeds dagelijks afscheiding. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook geen symptomen en werd ik na het stoppen met de pil de eerste ronde ongesteld. In ronde 4 was het raak dus het ging snel...ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig ! Alvast bedankt!
Ik ben bij de 1e direct na het stoppen van de pil zwanger geraakt. Ik heb toen getest op 28 dagen na het stoppen van de pil. Dit resulteerde in een knaltest
Ik zou ook 28 dagen na de eerste menstruatiedag testen, als je normaal gesproken ook een cyclus hebt van 28 dagen, anders het aantal dagen aanhouden van je eig n cyclus
Tja, ik slikte de pil dus dan is het idd 28 dagen ..... Dankje! Aangezien ik dus niet precies wanneer t is, zal ik de eerste week van Januari eens gaan testen (als er niks komt) bij m'n eerste zwangerschap dacht ik ook: "ach test eens ... En toen hier ook een knaltest!" Spannend
Hier ook gelijk na stoppen met pil zwanger. Ik testte omdat ik zeker wilde zijn of ik kon drinken op een feestje na 33 knalpositief! Overigens ook geen symptomen die mij lieten denken dat ik zwanger was. Achteraf wel erge migraine gehad tijdens innesteling maar dat had ik toen niet echt door als symptoom.
Ik ben heel benieuwd! 1 Dec ong geworden. 16 dec eisprong gehad. En morgen zou ik ongesteld moeten worden!!
Oh wat super voor jullie! Hou je me op de hoogte Mitchni? Ik zat gisteren in een restaurant en het werd me toch slecht ineens, had een uur van te voren nog gewoon chocolademelk gedronken met slagroom.. de rest van de avond boven de wc gehangen! Ik moet wel zeggen dat ik er ook buikpijn bij had. Vandaag is het over... althans het misselijke gevoel dat ik gisteren en vannacht had. Kon ook maar een beetje eten vanmorgen... misschien was het gewoon van de geur in het restaurant of toch een beginnend buikgriepje? Ik weet het niet. Om eerlijk te zijn weet niet hoe het is om misselijk te zijn bij een zwangerschap /braken... etc .. heb je er dan ook buikpijn bij? Zoals gezegd had ik bij de vorige zwangerschap helemaal geen symptomen ..
Ik had er geen buikpijn bij en de misselijkheid was heel de dag door, vooral als ik honger had. Maar kan natuurlijk bij iedereen anders zijn! Wanneer ben je van plan te testen?