Doorzichtig slijm met sliertjes bloed erin

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heb ff gezocht hier op de site maar kan er niks over vinden.
    Afgelopen dinsdag had ik dat al, dat doorzichtige slijm met helderrode sliertjes erin, dacht dat de :evil: :evil: mss in aantocht waren, aar daar hield het bij op, woensdag idem, zelfde verhaal, voor zekerheid tampon ingedaan, die 's avonds beetje bruin bevatte.
    Nu net had ik het ook weer, zo'n kwakje slijm met bloed erin, en bij het afvegen was het gelig.
    Vrijdagavond was het zo melkachtig.
    Pfffff!
    Weet iemand wat dat kan betekenen? Heeft het met de menstruatie te maken dat ik die snel kan verwachten?

2. Niet meer actief

Wat mij betreft kan dit topicje weg, ben gister ongesteld geworden dus heb mijn eigen vraag weten te beantwoorden ;)

3. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hallo,
    Jammer dat je ongi bent geworden! Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)
    Toch ben ik nog wel benieuwd naar andere reacties, ik had dit namelijk ook 1,5 week geleden, maar er is geen ongi doorgekomen. Beetje vreemd dus (ben niet zwanger want heb al negatief getest) Zit wel echt te wachten op een ongi, maar ben het heel onregelmatig, erg lastig dus.
    Groetjes Bloemetje

4. Niet meer actief

Hey,
    Hier is het hele verhaal dus wéér veranderd! Word er eerlijk gezegd niet goed van en krijg er een beetje kromme zin van. Het is dus zo dat ik dácht dat ik ongesteld was geworden, maar niks dus!
    Zondagavond best veel rozeverlies, dus dacht okay, zal nu wel doorzetten, voelde me ook echt op en top ongi, maandagochtend nog wat rozeverlies, maar meer rood, dus dacht yes, gelukkig, tampon in gedaan. Hele dag ongipijntjes gehad, ´s avonds haal ik tampon eruit, zat er alleen een beetje roze aan, en was bijna zo goed als droog. Vandaag helemaal niks nakkes nada!

Dus mijn vraag blijft ook staan, net zoals Bloemetje!
    Als dit geen ongi is, ben ik dus 5 dagen over tijd. :(

5. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    En? Weet je al iets meer? Ik vond net een paar druppeltjes bloed, mss komt er alsnog een ongi door... We wachten maar af :rolleyes:
    Ochja, t komt vast een keer goed, gewoon positief blijven. Misschien is het wel innesteling bij jou!? Hiervoor ben ik zwanger geweest (wat helaas uitliep op een miskraam na 8 weken) en toen had ik ook roze slijm. Dus wie weet!
    Ik vond het in elk geval wel apart die draadjes laatst, dat had ik dan weer nooit eerder gezien.
    Ik ga gauw slapen :D
    Groetjes Bloemetje

6. Niet meer actief

Nee, ik weet ook nog steeds niks. Gister was alles weer 'gewoon'. Dus nu twijfel ik of ik wel de juiste banner heb gebruikt, dus van mn cyclus, of dat ik hem terug moet zetten op overtijd!
    Maar ja, maandag toch naar de huisarts om bloed te laten nakijken op van alles, dan vinkt ie maar gelijk dat hokje zwangerschap aan he, je weet maar nooit.
    Misschien wel innesteling idd, wie weet! ;) Ben es benieuwd bij jou dan he, met je druppeltjes bloed. Hou je me op de hoogte?

Is er niemand van de dames hier die dit herkent?

7. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hoi hoi,
    Dat is fijn dat je bloed toch al getest wordt! Dan heb je tenminste gauw zekerheid. Wel vreemd dat niemand het hier herkent. Hopelijk komen er nog meer reacties.
    Het is bij mij bij een paar druppels gebleven... ???? Ik heb weleens gehoord dat je een paar druppels als ongi mag tellen. Dat doe ik dan maar en die zie ik wel verder of er nog meer komt. Zo niet, dan gooi ik er van het weekend misschien nog maar een testje tegen aan. Het nadeel van zo'n onregelmatige cyclus is wel dat je je blut test! Maarja, allemaal voor het goede doel, voor een lief klein babytje :)
    Succes ermee weer!
    Groetjes Bloemetje

8. Niet meer actief

Van wanneer ben je bezig om zwanger te worden?
    Dat van die paar druppels als menstr. tellen weet ik niet, nooit van gehoord eigenlijk.
    Groetjes!

9. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Meiden,

Helaas voor jullie herken ik dit wel, maar niet in de positieve zin van het woord. Ik had ook 3 dagen witte afscheiding met wat rood bloed erin. Ik was toen ook al overtijd. Ben naar de hh geweest en natuurlijk was mijn eigen hh op vak. dus had ik de vervangende. Die heeft me toen doorgestuurd om een zwangerschapstest te doen, zowel urine als bloed. Een week later zou ik de iutslag krijgen, de dag dat ik de uitslag kreeg ben ik ongi geworden. Dus helaas betekende het voor mij niets goed. Nu zit ik weer in hetzelfde schuitje, dus ik zal wel weer ongi worden.

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Bedankt voor je reactie leeuwen! Ik zou natuurlijk het liefst zwanger zijn, maar ben in dit geval ook blij als er een ongi doorzet, dan weet ik het tenminste.
    S4ndr4, ik ben bezig vanaf januari. En jij?

Groetjes!

11. Niet meer actief

Dank je, Leeuwen! Het maakt mij op zich niets uit als ik ongi word, dan weet ik iig dat we 'door' kunnen naar de 2e ronde.

Bloemetje, ik ben pas van begin juli gestopt, dus nog maar kort bezig voor de 2e. Jij al van januari zie ik, nu maar hopen dat je snel zwanger raakt he, je hebt nu toch wel lang genoeg gewacht. ;)

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hé unicorn,
    Nog steeds hetzelfde bij jou? Hoelang ben je nu overtijd? Want ik neem aan dat je banner dan toch niet klopte...
    Je bent al bezig voor de tweede. Wauw! Dus je hebt al een wondertje! Leuk zeg!
    Wij zijn bezig voor de eerste, ik hoop dat het snel lukt want het is meer dan welkom :D Ik had er wel al op gerekend dat het wat langer zou duren met mijn onregelmatige cyclus. Toch ben ik vrij snel zwanger geraakt, maar het liep verkeerd af. Maar ik heb geduld ;)
    Het is me opgevallen dat ik telkens een paar druppeltjes bloed heb verloren na bepaalde inspanning, bijvoorbeeld al een paar dagen na een flink stuk fietsen. Vreemd he?
    Tot de volgende keer.

Groetjes Bloemetje

13. Niet meer actief

Yep, nog steeds hetzelfde hier! Ben nu 8 dagen over tijd, tenminste als dat van zondag niet als een menstruatie gezien wordt. Ik ben aan het twijfelen om er toch nog een testje tegenaan te gooien, maar heb verder bijna geen symptomen meer die op zwangerschap zouden doen lijken. Maar dat zegt niks, want bij de 1e had ik ook totaal nergens last van.
    Het enige dat ik nu heb ik dat ik 's avonds in bed misselijk ben, dat ik heel erg veel moet plassen en dat ik emotioneler ben, heb steeds van die jankneigingen. maar dat kan dus net zo goed van het ontpillen zijn. Ik probeer zo realistisch mogelijk te blijven.

Dat van dat bloed bij jou vind ik ook maar vreemd, eigenlijk. Misschien beter even in de gaten houden, anders de huisarts eens bellen voor de zekerheid?

xxx

14. Niet meer actief

En Bloemetje, hoe is het nu bij jou?
    Voel me vandaag echt zo van dat ik giga ongi ga worden, ben al dagen 's avonds misselijk, maagzuur, pffff, zette het maar door! :evil:

15. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Hé unicorn,
    Balen dat je er last van hebt, weet je zeker dat je niet gewoon zwanger bent?
    Hier eigenlijk niets bijzonders nu, van t weekend een negatieve test gehad dus ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. Ik heb weleens vaker een cyclus met weinig bloed gehad, al blijft het wel een beetje raar natuurlijk. Hopelijk zet er alsnog iets door...
    Doei, x Bloemetje

16. Niet meer actief

Hey,
    Ik heb zondag negatief getest gehad, dus ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben en dat het ontpillen is.
    Het gevoel dat ik gisteren had is weer helemaal verdwenen. Ik blijf dus afwachten.
    Balen ook bij jou nega he? Of heb je misschien te vroeg getest?
    xxx
    Uni

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    O dat is jammer... Lastig dat ontpillen, maarja hoort erbij.
    Het zou kunnen dat ik te vroeg getest heb, mijn cyclus is zo vreselijk onregelmatig dat ik maar wat doe eigenlijk. Ninetje heeft overigens voor mij gependeld en die dacht dat ik nu zwanger ben. Ik hoop het! Maar pin me er niet op vast. Misschien van het weekend nog eens testen... Zou dat beetje bloed bij jou dan toch een ongi geweest zijn? Moet bijna wel dan. Toch vreemd he. Succes ermee weer.
    X Bloemetje

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Misschien heb jij wel een langere cyclus gehad en was je te vroeg??
    Het blijft in elk geval afwachten voor ons allebei.....
    Oja, ik heb trouwens wel echt een harde buik, maar misschien valt het nu meer op omdat ik er op let.
    Doei doei

19. Niet meer actief

Dat wordt spannend dan bij jou! ;) Ik hoop dat de pendel uitkomt..
    Ik ben aan het twijfelen of ik van het weekend nog 1 laatste keer test of niet, en als weer nega, echt verder afwachten op de duivels.
    Juist omdat ik zoveel van die bekende symptoompjes heb twijfel ik. Kan dus ook het ontpillen zijn, dat weet ik, maar begin steeds meer te twijfelen.
    We klussen iig druk door. ;)

20. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hier nog zo iemand met een gekke bloeding. Gisteravond een beetje bruin verlies. Exact 4 weken na curretage, dus ik dacht dat het zou doorzetten. Vandaag niks, alleen met een tampontestje nog een klein beetje oud bloed in slijm. Ik dacht juist dat er een eisprong naderde, maar blijkbaar niet. Maar hoe ik dit moet noemen?? Als ik niet ingesteld wordt ga ik de gyn maar eens bellen... :(

Deel Deze Pagina