hey dames, Moet ff me hart luchten, mijn nod is wo/do/vr, gisterochtend onverwacht roze slijm door de dag heen paar drupjes.. vanacht in ene een buikpijn echt aan een kant onderin, muts als ik ben denk ik ojee ms een bbz (negatief gedacht, zo van die hadden we nog niet gehad) dus ik eraf om pijnstiller te nemen en toch maar ff een testje te doen, die is dus positief.... Help wat moet ik hiermee, ik weet het antwoord wel gewoon afwachten.. maar we zijn al zo lang bezig en meerdere mk gehad duss hoelang trekt een mens dit....
ga toch voor je duimen meid je weet nooit... je hebt wel een positieve test.. heb je er een foto van ?
Meid wat vervelend voor je die onzekerheid, toch wil ik je zeggen probeer positief te blijven denken. Je hebt toch een positieve test in handen en je bent dus zwanger! Dit kindje heeft net zoveel kans als iedere andere zwangerschap. Ik snap dat je bang bent voor teleurstelling maar echt positive thinking helpt je veel meer dan dat je in negatieve spiraal zakt.
Elke zwangerschap is spannend, zeker in het begin en helemaal als je een paar negatieve ervaringen hebt. Maar probeer positief te blijven! Het kan ook wel goed gaan, kijk naar je zoontje! Ik duim voor je!
Thanx meiden, ik weet ook wel dat ik positief moet blijven ook voor me grote kereltje die heeft ook een blije mama verdiend..maarja het zijn van die momenten he.. Nu vooral negatief vanwege die drupjes bloed...
Lieve akaper, Ik snap helemaal je angst, maar druppeltjes bloed zijn helemaal niet zo gek rond je NOD. Er gebeurd van alles daarbinnen. Heb je nog steeds last van buikpijn? Het kan zelfs nog wel een innesteling zijn geweest. Probeer goede moed te houden meid, een test slaat niet zomaar positief uit
Dank voor de lieve woorden, een positieve test zegt mij al helemaal niks meer door de ervaringen die ik heb gehad... bij de eerste was ik vrij snel zwanger maar dat werd een mk en daarna direct weer zwanger, dus nu al bijna 2,5 jaar verder en 3 mk... uit alle onderzoeken is gebleken dat alles goed en normaal is... dusss het waarom nou niet overheerst hier... Maar jij bent ook al een tijd bezig.. nooit zwanger geweest??
Gefeliciteerd met je positieve test en ik duim voor je dat het goed gaat,deze keer. Na vele miskramen,niet de moed opgeven hoor.Ik heb 10 miskramen gehad en een vroeggeboorte op 22 weken en 4 dagen en ik heb nu twee gezonde kinderen en ik ben inmiddels ruim 30 weken zwanger van nog een mooi wondertje,het kan ook goed gaan,na heel veel verdriet.