Dat stelt me weer btje gerust wolkje haha heb alleen lichtbruin bij afvegen maar ook ongi kramp en dan lees ik toch weer dat dat innestelen is. Als die testen nou gewoon helemaal omo wit waren had ik echt gedacht prima ik wordt ongi maar blijf in dubio ook omdat me gevoel zo sterk is
Ik wil geen partypooper zijn, maar ik vind hem wel omowit op de foto Hoop natuurlijk voor je dat ik het mis heb
haha ja stomme foto streepje zit in het midden vandaag want strip zit helemaal naar links. In het echt is hij zeker niet omo wit Heb hem voor jullie toch nog even in mijn album gezet Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina in deze link wordt hij niet verkleind
Ik denk niet dat je zwanger bent, dan had hij vandaag al duidelijker moeten zijn.. Ik ben het eens dat ze niet volledig wit zijn je testen, maar een streep had je er vandaag al wel uit moeten halen na je eerste test Succes, hopelijk heb ik het mis!
Ja hou jullie gezellig op de hoogte hoor haha Heb echt ongi gevoel en nog steeds heel lichtbruin bij afvegen. En in mijn achterhoofd dat ik vorige week dinsdag 1x roze afscheiding had vond ik ook zo vreemd. Dacht misschien oke dan nu pas mijn ei maar dan zou nu ongi wel weer heel snel zijn Het is dus niet zo dat ik het heel graag wil maar kan er gewoon heel slecht tegen als ik geen duidelijkheid heb En kan het niet laten om nog ffies te testen. of goed ongi zijn of helemaal omo witte testen haha! bedankt!
Sorry mams1 maar ik kan geen streepje zien?? Maar gewoon blijven testen hoor. Ik zou het zelf ook echt vervelend vinden. Snap wel een beetje hoe je je voelt. Ik heb vorige week ook naar het plassen ineens wat licht rood bloed afgevegen en daarna niet meer gezien. Dit was wel rond mijn eiersprong maar echt nog nooit gehad. Hier dus alleen in spanning van zou het dan nu wel echt raak zijn????
lekker blijven testen! en dat je op dag 25 zit betekent dat het misschien nog best wat dagen kan duren voor je een duidelijke test hebt. spannend hoor! vanmiddag weer een testje?
Sorry maar ik vind ze omo-wit. In de 1e ronde zwanger kan natuurlijk, maar natuurlijk kan t ook met t ontpillen te maken hebben als je 'dingen' voelt.
Ja ik voel dus niks behalve t gevoel dat ik zwanger ben. Ben was sinds kort weer aan pil dus zwaar ontpillen geloof ik niet Gaan gewoon verder met testen en wachten op ongi Bruin verlies is trouwens weer zo goed als wit en buikkramp ook bijna weg