Haha wordt bijna spelletje ik zie ik zie wat jij niet ziet Maar inderdaad alles kan nog maar dit is de eerste die ik met blote oog goed zie En die t moeilijkste op de foto is te krijgen Morgen ben ik vrij en waag ik me er natuurlijk weer aan al is t maar voor jullie haha maar dan maak ik met mijn eigen toestel een foto toch beter dan met telefoon. Kan dat nu wel doen maar is niet echt dan natuurlijk met indroger
Ja klopt als je achteraf kijkt zal dat roze vorige week dinsdag denk mijn ei zijn geweest? ? En dan ben ik vroeg maar wat afgelopen dinsdagavond die menstruatie pijn en bruine afscheiding is geweest? Nogmaals klinkt stom maar hoef niet perse nu al zwanger te zijn maar gevoel is zo sterk
Na 9dg had hij echt wel moeten knallen... Ik denk dat je jezelf een beetje aan het "gek testen" bent.
Je zit nu nog 3 dagen voor nod toch? Gewoon lekker door blijven testen! Ik zag m gisteravond wel duidelijk, nu iets minder. Maar komt vast vanmiddag wel! Ben benieuwd, ik hou het weer in de gaten hier
Nee denk nie dat ik me aan t gek testen ben met blote ook zit zijn ze absoluut niet omo wit ook gewoon binnen afleestest. Denk namelijk toch wel dat die binnenkort opeens donkerder wordt en dan wil ik wel weten wanneer Bij mijn eerste teste ik ook al snel heel licht Als ik kijk naar mijn cyclus (wanneer roze slijm enzo) dan gok ik nu dinsdag nod dus kan nog
Haha jij begrijpt me Ben ook benieuwd naar vanmiddag En al zou ik nu achteraf kijken is mijn ei denk vorige week dinsdag geweest dus nod pas na t weekend
Met het eerste ben ik t niet mee eens, met t tweede wel Zet m dan eens in t testen topic, daar zitten de echte tuurders
idd, je nod is dan waarschijnlijk pas na het weekend, dus je zit nu nog echt een paar dagen te vroeg, dus hij zal vast donkerder worden! Spanneeeeeend! Ik hou t hier in de gaten vanmiddag hoor! en veel plezier op je bruiloft!
Het lijkt wel of in een wit streepje zie, ik kan er niet iets positiefs van maken sorry. (en ik hoop het wel voor jou, maar ik heb zulke zelfde testen en ik hoop bij mij van niet. Is ook eigenlijk bijna niet mogelijk, maar mijn dochter zei van de week, mama heeft een baby in de buik. vandaar dat ik toch een paar testjes in huis heb gehaald.)
Middag test Had m dr uit gehaald omdat ik dacht dat t een schaduw was of iets haha Morgenmiddag weer (zonder ongi natuurlijk)
Zie je op de open echt niks? Vreemd Maar in echt is hij duidelijk aanwezig Ga morgen ochtend niet doen ben geen ochtend plasser voor testen haha