Ik zie op alle testen niks... mijn mening... als je foto's zo erg moet bewerken om er iets vaags op te kunnen zien is het negatief. En je zit dan nog wel voor je nod.. maar als je eerste test posi was, zou hij na een paar dagen zeker wel duidelijker moeten worden (en voor ons te zien zijn) en dat doet hij niet. Sorry....
Ik denk wel iets te zien.... vaag op de bovenste... Morgen weer 1? wat een soap Ik check meerdere keren per dag
Wolkje ik jou vran hou haha Nee hoor snap jullie oordeel jammer dat ik de werkelijkheid niet op de foto kan krijgen Morgen weer een dag x
Ik snap de frustratie als je iets ziet wat een ander niet ziet en je niet duidelijk op de foto krijgt. Maar als jouw test van 10 dagen geleden licht hcg positief was had de streep nu al 4-5 keer zo duidelijk moeten zijn. HCG verdubbeld om de 2 dagen namelijk. Een streep die 4-5x verdubbeld is echt wel voor ons zichtbaar. Ik denk dat de streepjes die jij ziet vals zijn helaas. Uiteraard hoop ik wel op een posi eindresultaat voor je
Mijn mobiel wou vanacht niet echt maar kan me tekst niet meer wijzigen haha half slapend Jullie horen me vanmiddag weer Nog niks wat op ongi lijkt
Ben nog niet overtuigd haha aangezien mijn valse streepjes in t echt wel steeds duidelijker worden. Ben bijna niet meer nieuwsgierig of ik zwanger ben maar of de kruidvat dan toch zijn testen heeft veranderd haha want anders waren ze echt omo wit
Ja dat vraag ik me ook af Met 28 dagen cyclus zou t vandaag zijn maar vorige week dinsdag had ik roze slijm dus denk achteraf toen me ei
Ga jullie weer ff verlaten dames! Hartstikke ongesteld Super blij met mijn mooie 28 dagen cyclus! Ik ga weer ff op save, tot over een paar maanden
Ik wou posten dat ik echt helemaal niets zag, maar lees al dat je weer ongesteld bent geworden. Spijtig! Was ook anders wel heel veel geluk geweest Succes met alles en hopelijk tot ziens!
@mams misschien dan toch iets van een voorgedrukt streepje wat je zag. Enne volgende keer iets minder testen er doorheen raggen he Succes volgende ronde
Wil jullie nog laten weten dat t tovh extra is gaan kriebelen na vorige maand en we dus wel al voor een 2e gaan Vorige maand dus 28 dagen en met die cyclus nod op 23 november Zal niet weer zo vroeg testen