Hey meiden, Ik heb vanavond een test gedaan 3 dagen voor mijn nod en deze was licht positief. Ik test morgenvroeg nog een x. MIjn zoontje is nu bijna 7 maanden dus dat is heel snel op elkaar. Ik ben heel erg geschrokken. Hebben 2,5 jaar op ons zoontje moeten wachten en nu binnen 7 maand. Het is zeer welkom hoor. Maar toch heel erg geschrokken en sta te trillen op mijn benen.
Nou ik heb ook een dochtertje van 7mnd..... Maar bij ons is het een bewuste keus ik ben vorige mnd dan gestopt met de pil..........dus we zijn benieuwd
Gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!! Mijn zoon en dochter schelen 13,5 maand. Heel gezellig hoor!!
Gefeliciteerd! Ik weet helemaal hoe je je voelt.... Mijn tweede dochter was ook nog geen geen 7 maanden toen ik zwanger bleek van nr 3. Ik was echt even in shock.... Gelukkig is het allemaal goed gekomen hoor. Wel een tropentijd achter de rug, maar als je er midden in zit ga je er gewoon voor. Ga er maar lekker van genieten.
Wow, gefeliciteerd! Ik ben nu ruim 6 weken zwanger van onze 2e. Isa is nog geen 10 maanden nu, ze schelen dus dadelijk iets van 17 maanden.... Superleuk toch zo dit op elkaar?
van harte meid!! Heerlijk dat het nu zo snel gelukt is! (ondanks dat het een schok is, wel echt supergaaf!!) Ik was toen mijn zoontje nog geen 4 maanden was zwanger! En op mijn zoontje hadden we ook ruim 2 jaar moeten wachten. We waren ook even in schok, maar zoooo blij!! Helaas werd dit een miskraam. Maar toen mijn zoontje 11 maanden was, raakte ik weer zwanger en het gaat nu allemaal super goed! Onze ventjes schelen straks 18 maanden, heerlijk toch!! Geniet van je zwangerschap!