Hallo allemaal, ik ben zwanger!! oow wat zijn we blij zeg!! Dit is de 2e keer dat ik zwanger ben, de eerste keer eindigde al snel in een miskraam. Nu weet ik bijna 2 weken dat ik zwanger ben. Weet alleen niet precies hoe ver ik ben. Heb mijn laatste menstruatiedag vergeten.. stom he? En bij de eerste echo van de week konden ze nog heeeel weinig zien en ook niet hoever ik ben. Over een dag of 12 moet ik weer terugkomen voor een nieuwe echo en ja, de echoscopiste zei dat we dan veel meer kunnen zien Ik werd wel een beetje verdrietig ervan, dat er niks te zien was.. bijna niks. Ik wilde zooo graag wat zien!! Herkent iemand dit? Verder heb ik niet veel klachten, wel zere borsten en moeheid en beetje(menstruatieachtige) buikpijn soms. Ik voel me de laatste 2 dagen ook licht in mn hoofd en een beetje dizzy soms. Verder ben ik hartstikke BLIJ!! en mn vriend ook!! Liefs mama2beyes
gefeliciteerd!! heel veel geluk en gezondheid toegewenst en een heel voorspoedige zwangerschap jammer dat er nog niks te zien was maar dat heeft gewoon wat tijd nodig, hopelijk kan je er toch van genieten en kan je bij de volgende afspraak wel al iets zien! p.s. ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent maar ik herken het niet, heb met heel veel moeite en ongeduld moeten afwachten- en nog steeds 5 dagen- voor mijn allereerste echo bij 11,5 week.. spannend!
Gefeliciteerd! Echt wel balen dat je nog niks kon zien... Dan zul je ws nog net iets minder dan 6 weken zijn of zo.... Ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt. (Ja, alleen een echo met 9 weken en dan was het kindje nog maar 6 weken.)