Eindelijk mag ik na 2,5 jaar hier ook een berichtje plaatsen. Na heel wat rondes clomid, clomidpauze en weer aan de clomid ben ik zwanger van ons heel groot wonder. Ik kan het bijna niet geloven als ik niet af en toe misselijk en moe zou zijn. Natuurlijk is er ook nog die mooie test en de datum want ik heb gisteren op 11.1.'11 voor de eerste keer positief getest. We zijn echt heel erg blij met ons kleintje.
Zuurtje, ik zit met tranen in mijn ogen dit berichtje te lezen! Ik ben zo ontzettend blij vor jullie! Oh meis, het is je zo gegund! Ik bid dat alles goed mag blijven gaan! Geniet van dit enorme wonder!
Hey Zuutje.. Alweer een tijdje terug, Maar wat een super nieuws zeg!! Gefeliciteerd!!! Geniet van dit kleine wondertje!
zuurtje, hier alles goed. De tijd gaat zooo hard, kleine meid is al weer 4,5 maand! Maar echt enorm genieten hoor!
onze laaste kriebel nu ook eindelijk zwanger!!! Zuurtje, je hebt lang moeten wachten, maar nu is het dan toch zo ver: je bent ZWANGER!!! Geniet er elke dag van!!! Gefeliciteerd