Afscheiding na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zo onderhand kan Mirre zichzelf beter afscheidings-informant noemen :oops: ;) , want ik ben nog steeds bezig met onderzoek.

Vorige cyclus had ik veel afscheiding na m'n ei...
    Maar nu al een paar dagen bijna niets!??
    Heel apart, ikke niet snappen..misschien komt het nog :p ff op vakantie hihi
    Alleen als ik met m'n vinger heel diep ga (excuus voor detail) dan voel ik een klein beetje slijm, maar in m'n broekje etc >>Niente/niks/nada

Wat hebben jullie voor afscheiding tussen je ei en NOD.
    Meiden die zwanger zijn geraakt, hoe was het bij jullie??
    Volgens mij kan het alle kanten op, het is dan ook niet alleen dat ik bevestiging nodig heb, maar gewoon benieuwd ben.

Mirre

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe is normaal je afscheiding na je ei mirre?

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    mj24,
    Vorige cyclus veel witverlies! Plasjes...
    Misschien dat de mk in juli er nog mee te maken had, maar nu is het anders (of het moet nog komen de komende dagen)

Mirre

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nou ben benieuwd naar de antwoorden van de zwangere

5. Niet meer actief

Hoi mirre

Na mijn ei heb ik weinig afscheiding gehad,en ik ben nu een dag overtijd,
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik na mijn ei ENORM veel afscheiding.
    Dus mocht het nu zo zijn dat ik wel zwanger ben, dan is het heel verschillend ten opzichte van mijn vorige zwangerschap. Dus ik denk dat het gewoon heel verschillend is hoe je lichaam reageert. Heb je verder soms nog andere klachten??

Goetjes hielkje

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @hielkje36,
    Ik heb het warm, tepels zijn groot/glad.., maar dat was een overblijfsel van de mk in juli. Gisteren was ik ff duizelig s avonds toen we op t terras zaten buiten in Scheveningen, maar verder weinig bijzonderheden.
    Het kan nog alle kanten op.
    Viel me alleen op wat ik niet had/heb ;)

Mirre

7. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik heb ook altijd afscheiding na me ei en nu heb ik bijna niks en moet over een weekje ongesteld worden.

8. Niet meer actief

Ik ben dan natuurlijk niet zwanger dus ik kan alleen maar vertellen hoe het bij mij is na mijn eitje tot aan mijn eerste menstruatie dag.

De dag nadat mijn ei gesprongen is veranderd mijn afscheiding weer naar het plakkerige dikke slijm. Die heb ik dus ook na mijn menstruatie tot aan mijn vruchtbare dagen. Dan veranderd het naar romig naar het eiwit achtige rekbare slijm.

dus na menstruatie eerst plakkerig....dan wordt het romig....dan het zogenaamde eggwhite (vruchtbaar dus) en na mijn eisprong wordt het weer plakkerig en dan komt de menstruatie weer.

Deze maand niet hoop ik ;)

Liefs,
    Gerrina

9. Niet meer actief

Nou mirre ik heb nog niet getest, maar mijn gevoel zegt me dat ik zwanger ben. Ik voel me gewoon zo anders en ik heb allerlei kwaaltjes, waaronder ook dat ik het ook verschrikkelijk warm heb de hele tijd De pendel zegt dat ik woensdag positief test, dus ik wilde tot woensdag wachten. Ik hoop voor jou dat doordat je niets voelt en/of hebt (afscheiding)en het erg warm hebt dat het eindigt in een posi test.

Ik duim voor je :thumup:

hielkje

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Lijkt toch wel of iedereen zijn slijm anders is.. bij mij is het "volgens mij" na mijn ei wit en cremerig, maar niet plakkerig of rekbaar.
    Ik vermoed dat ik mijn ei net heb gehad, maar ja, vorige ronde was erg lang, dus ben benieuwd of ik over 2 weken ongi wotdt.. hoop het zo.

11. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Mirre: ik had normaal tussen ei en NOD wel afscheiding maar nu had ik dat dus niet. Bij mijn vorige zwangerschap weet ik eigenlijk niet meer. Ik had ook wel iets afscheiding als ik met mijn vinger voelde.

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey mirre
    hier dan ook een berichtje van moi

ik ben heel erg droog van mezelf hahaha (ook qua humor) maar heb eerste dagen na menstruatie bijna niks. dan een paar dagen dat witte cremeachtige, dan met eisprong dat dikke slijm, en daarna weer héél weinig maar wel dat dikke wittige cremespul.

hahaha wat een verhalen!

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heerlijk, kom maar op!! :oops: ...met de verhalen dan natuurlijk he ;)

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Heerlij kdie verhalen.. ben echt blij dat geen een detail achterwege wordt gelaten

15. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik heb me ei een week geleden gehad en nu wordt het dikkere slijm witter en plakkeriger. wel irritant maar goed.

groetjes lil momo

Deel Deze Pagina