Hoi, ik had een vaagje. Sinds 2 maanden gestopt met de pil en heb nu mijn 2e echte menstruatie. Voordat ik met de pil begon (7 jaar geleden) kan ik me niet herinneren dat mijn menstruatie zo heftig was. Nou weet ik dat dit ook kan door het ontpillen, maar hoe was dat bij jullie? Werd het na een tijdje alsnog minder of bleek juist dat je altijd zo'n heftige menstruatie had? En kan abnormaal veel bloedverlies invloed hebben op je vruchtbaarheid? Sorry, ik heb namelijk echt geen flauw idee Bedankt alvast!
Geen idee of het na een tijdje minder wordt, maar ik heb sinds het stoppen ook erg heftige menstruaties.
Vervelend he? Hoewel het wel fijn is dat we uberhaupt redelijk snel weer een menstruatie hebben. Dames die hier ervaring mee hebben?
Bij mij is het juist andersom. Voor pil gebruik hevige menstruaties en hoge koorts 2 dagen. Aan de pil gegaan voor 15 jaar. Na zwangerschap normale menstruaties en menstruatie stopte met mirena. Nu weer normale menstruatie.... Maar ik hoop liever geen ongi meer te hebben
Lijkt me heerlijk. Vind het ook niet heel erg, alleen ben ik be ieuwd of het nog minderwordt. En heeft veel bloedverlies (veel stolsels etc) invloed op je vruchtbaarheid?
Volgens mij heeft dat geen effect, maar zeker weten doe ik het ook niet. Wat ik mij wel kan herinneren bij de eerste is dat mijn laatste menstruatie vrij kort was en vrij weinig. Weet dus ook echt niet of dat er iets mee te maken had, want ik was toen nog aan de pil..